News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

سازش نکردن با دشمنان یکی از آموزه‌های امام موسی کاظم(ع) است

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری، شامگاه یک‌شنبه با تبریک میلاد  حضرت امام موسی کاظم(ع)  این امام همام را نماد مقاومت، مظلومیت، عبادت و مبارزه نرم در سخت‌ترین شرایط با دشمنان دانست و اظهار داشت: ظلم ستیزی، مقاومت در برابر ستمگران، بخشش و مراقبت در رفتار و گفتار و حسن اخلاق از آموزه‌های مهم امام هفتم شیعیان جهان است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر بهره جستن از آموزه حلم و بردباری امام موسی کاظم(ع) در برابر دشمنان افزود: سیره، روش و سبک زندگی این امام همام برای همه مردم تبیین تا از آن بهره لازم برده شود.18572569kk993

امام جمعه بوشهر با تاکید بر بهره جستن از آموزه امام موسی کاظم(ع) در مقاومت با دشمنان و سازش ناپذیری تصریح کرد: سازش نکردن با دشمنان یکی از آموزه‌های امام موسی کاظم(ع) است که باید در جامعه اسلامی مورد توجه قرار بگیرد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر این نکته که پیروزی از آن حق و مظلوم است خاطر نشان کرد: بر اساس وعده الهی موفقیت و پیروزی ازآن مظلومان و مسلمانان است ولی باید مقاومت و ایستادگی سرلوحه کار قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه دوران امامت امام موسی کاظم(ع) بیشتر در حصر و یا تبعید سپری شد خاطرنشان کرد: در این راستا این امام همام پیام دین اسلام  از طریق فرزندانش و اصحاب  به اقصی نقاط جهان اسلام و کشورهای مختلف صادر می‌شد.

امام جمعه بوشهر حسن خلق، صبر و برداری امام موسی کاظم(ع) را سبب  ترغیب مردم به سوی ایشان دانست و افزود:  سبک، منش و شخصیت و آموزه‌های مقابله با دشمنان امام موسی کاظم(ع) در بسیاری از موارد باید برای مسلمانان الگو باشد.

آیت‌الله صفایی بوشهری، با اشاره به شیوع ویروس کرونا، ضمن قدردانی از زحمات کادر درمانی بر انجام دستورالعمل‌های بهداشتی برای مقابله با ویرس کرونا تاکید کرد و افزود: برای مصون ماندن از بیماری کرونا باید توجه ویژه‌ای به امر بهداشت و استفاده از ماسک کرد چراکه یکی از تاکیدات ائمه اطهار(ع) سلامتی مسلمانان است.

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com