بهترین بازی های اکشن اندروید

دانلود بهترین بازی های اکشن اندروید در سال 2019

بهترین بازی های اکشن اندروید هیجان را برایتان به ارمغان آورده و ضربان قلبتان را بالا خواهند برد. در این مطلب چند بازی جنگی و اکشن برتر اندروید در سال 2019 را معرفی و دانلود خواهیم کرد.

در تمامی پلتفرم‌ها، بازی های اکشن جزو محبوب‌ترین‌ها به شمار می‌روند. برخی کاربران برای خالی کردن عصبانیت و خشم خود، برخی دیگر برای هیجان و عده‌ای دیگر برای خون و خون‌ریزی بدون دستگیر شدن، به سراغ بهترین بازی های اکشن اندروید یا دیگر پلتفرم‌ها می‌روند.

دانلود بهترین بازی های اکشن اندروید

برخلاف تصور، اکشن به معنی بازی‌های تفنگی نبوده و خود شامل چند دسته‌بندی می‌شود. به عنوان نمونه‌ای از زیر شاخه‌های آن می‌توان به بازی‌های تفنگی (شناخته شده‌ترین)، مبارزه‌های تن به تن، بازی‌های ماجراجویانه، پلتفورمر و چند دسته‌بندی دیگر اشاره کرد. با در نظر گرفتن همه زیر شاخه‌های موجود، در ادامه بهترین بازی های اکشن اندروید را معرفی خواهیم کرد. برخی استودیوهای بازی‌سازی، صرفا روی توسعه چند بازی جنگی و اکشن اندروید تمرکز داشته‌اند، به همین دلیل به جای تک تک محصولات، صفحه مربوط به آن‌ها در گوگل پلی استور را معرفی خواهیم کرد.

برای دانلود هر بازی بر روی نام آن کلیک کنید

Asphalt Xtreme

وجود نام Gameloft، استودیوی بزرگ ساخت بازی‌های ویدیویی، پشت بازی Asphalt Xtreme نشان می‌دهد با یک بازی اکشن اندروید تمام عیار رو به رو هستیم. سبک رقابت برای کسب پیروزی در این بازی به شیوه‌ای است که آن را از دسته‌بندی مسابقه‌ای خارج کرده و داخل دسته‌بندی اکشن و جنگی قرار می‌دهد!

مسابقات Asphalt Xtreme به صورت آفرود انجام شده و در کل پنج حالت مختلف وجود دارد. وجود نزدیک به 400 مسابقه، 500 چالش و 35 وسیله نقلیه گوناگون به منظور مسابقه دادن سبب می‌شود مدت‌ها با این بازی سرگرم بمانید. یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده Asphalt Xtreme که آن را تبدیل به یکی از بهترین بازی های اکشن اندروید کرده، امکان مسابقه با دیگران به صورت آنلاین است. دانلود و استفاده از بازی رایگان است، اما برای دسترسی به برخی قابلیت‌ها یا پیشرفت سریع‌تر، مجبور به پرداخت هزینه‌ خواهید بود.

Critical Ops

از جمله بهترین بازی های اکشن اندروید برای دوست‌داران تفنگ‌بازی، Critical Ops است. امکان بازی به عنوان تروریست یا گروه ضربت، کاربران را به یاد بازی محبوب کانتر استریک می‌اندازد. شاید پیشتر تصور می‌کردید امکان تجربه کانتر روی موبایل وجود ندارد، اما Critical Ops نظرتان را تغییر خواهد داد.

برای کاربران دوست‌دار تفنگ‌بازی آنلاین به صورت چند نفره روی موبایل، Critical Ops یکی از بهترین گزینه‌های موجود است. با وجود حرفه‌ای بودن رابط کاربری، کار با آن راحت بوده و در مقایسه با بسیاری از بازی‌های اکشن تفنگی اندروید، گیم پلی طبیعی‌تری دارد. Critical Ops در حالی به این همه محبوبیت دست پیدا کرده و جزو بهترین بازی های اکشن اندروید قرار گرفته است که هنوز در مراحل توسعه قرار دارد. پس می‌توان مطمئن بود گرافیک، گیم پلی و قابلیت‌های آن با گذر زمان بهبود پیدا خواهند کرد. بدون نیاز به سفارشی‌سازی و خرید برخی آیتم‌ها داخل بازی، دانلود و نصب آن رایگان است.

Halfbrick Studios

ممکن است نام استودیوی Halfbrick به گوشتان نخورده باشد، اما به احتمال زیاد حداقل یکی از بازی‌های آن را طی چند سال اخیر تجربه کرده‌اید. این استودیو بازی‌های محبوب زیادی در کتابخانه‌اش دارد که اغلبشان جزو بهترین بازی های اکشن اندروید شناخته می‌شوند. به عنوان برخی عناوین شناخته شده می‌توان به Dan The Man و همچنین Fruit Ninja و Jetpack Joyride اشاره کرد.

بازی‌های استودیوی Halfbrick دارای گرافیک قابل توجهی بوده و در عین اکشن و هیجان‌انگیز بودن، کنترل ساده‌ای دارند. فراموش نکنید همه بازی‌های اکشن، نیازمند وجود تفنگ و خونریزی نیستند و حتما نباید انفجاری درونشان رخ بدهد! استودیوی Halfbrick توانسته طی چند سال اخیر، با توسعه چند بازی اکشن اندروید این موضوع را به اثبات برساند. به عنوان نمونه می‌توان به بازی فروت نینجا اشاره کرد!

Into the Dead 2

برخلاف سایر بهترین بازی های اکشن اندروید معرفی شده در این مطلب، دانلود و نصب Into the Dead 2 را به همه کاربران توصیه نمی‌کنیم، چرا که ممکن است به سلامت روح، روان و قلبتان آسیب وارد کند! در این بازی می‌بایست با استفاده از ابزار آلات مختلف از جمله اسلحه‌های گرم، مسیرتان را از میان زمین‌هایی مرده که زامبی‌ها آن‌ها را اشغال کرده‌اند پیدا کنید. Into the Dead 2 در دسته‌بندی رانر قرار گرفته و به همین دلیل کاراکتر اغلب با سرعتی بالا در حال حرکت است، وگرنه به دست زامبی‌ها خورده خواهد شد!

نسخه دوم بازی در مقایسه با اولین شماره، تغییرات زیادی به خود دیده است. به عنوان نمونه می‌توان به پایان‌های متفاوت برای بازی اشاره کرد که به نحوه پیش رفتن شما در طول داستان بستگی دارند! وجود اسلحه‌های بیشتر، در اختیار داشتن یک سگ و همچنین وجود عناصر دفاعی جدید سبب شده Into the Dead 2 در مقایسه با نسخه اول، تبدیل به یک بازی اکشن اندروید تمام عیار شود. این بازی حاوی رویدادهای ویژه روزانه است. اگر مدعی علاقه به بازی‌های اکشن هستید، ادعای خود را با Into the Dead 2 محک بزنید! دانلود و نصب آن رایگان است، ولی برای دست یافتن به برخی آیتم‌ها نیازمند پرداخت درون برنامه‌ای هستید.

Jydge

از جمله جدیدترین بازی‌های اکشن فوق‌العاده معرفی شده در سال 2019 می‌توان به Jydge اشاره کرد. احتمالا تا امروز تصور می‌کردید بهترین بازی های اکشن اندروید لزوما باید سه بعدی باشند، اما Jydge همه نظریه‌هایتان در این رابطه را زیر و رو خواهد کرد. این بازی با وجود دو بعدی بودن، حقیقتا هیجان‌انگیز است. دست کاربر برای سفارشی‌سازی کاراکتر داخل بازی به وسیله اسلحه‌های مختلف باز است. در این بازی خبری از پرداخت درون برنامه‌ای نیست، چرا که برای استفاده از آن، همان ابتدا باید 9.99 دلار پرداخت کنید.

MADFINGER Games

یکی دیگر از توسعه‌دهنده‌های شناخته شده متمرکز روی بازی‌های موبایل اکشن و جنگی MADFINGER Games است. مهم‌ترین بازی‌های این استودیو زامبی محور بوده و Dead Trigger 1 و Dead Trigger 2 نام دارند. بازی UNKILLED نیز از جمله آثار محبوب این توسعه‌دهنده است.

داشتن گرافیک چشم‌نواز و ویژگی‌های متعدد در مقایسه با بیشتر بازی‌های زامبی محور، مزیت دو نسخه بازی Dead Trigger به شمار می‌روند. ویژگی بسیار جذاب UNKILLED نیز امکان تفنگ‌بازی به صورت آنلاین با دیگر دوستان روی موبایل است. برخلاف بسیاری از بهترین بازی های اکشن اندروید همه محصولات MADFINGER مربوط به جنگ‌های مدرن نمی‌شوند. به عنوان نمونه می‌توان به سری بازی‌های SAMURAI این شرکت اشاره کرد که در آن‌ها به جای سلاح گرم، همچون یک سامورائی واقعی از شمشیر برای مبارزه استفاده می‌کنید.

در نهایت باید به سری بازی‌های Shadowgun اشاره کنیم که محبوب‌ترین و جذاب‌ترین محصولات MADFINGER Games به شمار رفته و همگی در زمره بهترین بازی های اکشن اندروید قرار دارند. ویدیوی بالا به یکی از این سری بازی‌ها مربوط می‌شود. دانلود و نصب اغلب بازی‌های استودیو رایگان بوده و فقط شامل پرداخت درون برنامه‌ای هستند.

Ninja Arashi

بهترین بازی های اکشن اندروید معرفی شده در این مطلب، دید قبلی‌تان را تغییر خواهند داد تا بدانید هیجان‌انگیز و اکشن بودن بازی منوط به تفنگی یا خونریزانه بودن آن نیست! برای طرفداران بازی اکشن اندروید با سبک جنگ غیر مدرن، یکی از بهترین انتخاب‌ها Ninja Arashi است. این یک بازی اکشن – پلتفورمر (پله بازی) بوده و به خاطر داشتن مبارزاتی با سرعت بالا، انتظار کاربر از کاراکتر نینجای تحت اختیارش را برآورده می‌کند. گفتنی در بازی‌های پلتفورمر باید به وسیله پشت سر گذاشتن موانع مختلف سر راه، به هدف رسید. به عنوان شناخته شده‌ترین پلتفورمر می‌توان به سوپر ماریو (قارچ خور) اشاره کرد.

داشتن تمرکز و سرعت عمل در Ninja Arashi حرف اول را می‌زند، چرا که در عین حرکت سریع باید موانع را از سر راه برداشته و در عین حال با افراد خبیث مبارزه کنید. مبارزات این بازی اغلب دشوارند، هر چند گیم پلی آن کنترل ساده‌ای دارد. وجود 45 مرحله مختلف سبب می‌شود برای مدت‌ها، ماموریتی برای به اتمام رساندن داشته باشید. با این حال داستان بازی چندان طولانی نیست. با در نظر گرفتن همه ویژگی‌ها و خصیصه‌های Ninja Arashi، خرید و دانلود این بازی اکشن اندروید به قیمت 1.99 دلار شدیدا به صرفه است.

 Rayark Studios

برخی دیگر از بهترین بازی های اکشن اندروید به دست استودیو Rayark توسعه پیدا کرده‌اند. در لیست محصولات آن عناوین محبوبی همچون Cytus یک و دو، VOEZ ،Deemo ،Mandora ،Implosion و Sdorica دیده می‌شوند. منحصربه‌فردترین ویژگی بازی‌های این استودیو، تلفیق کردن صوت و ویدیو است. با نگاه به ویدیوی بالا که به بازی Cytus II مربوط می‌شود، به دید بهتری نسبت به بازی‌های اکشن Rayark Studios دست پیدا خواهید کرد. با کلیک روی لینک بالا به صفحه دانلود Cytus II منتقل خواهید شد.

Riptide GP: Renegade

یکی از هیجان‌انگیزترین بازی های اکشن اندروید Riptide GP: Renegade است که خود محصولی از یک سری محبوب به شمار می‌رود. در این بازی روی جت اسکی‌هایی سوار بوده و به سرعت به جلو حرکت می‌کنید. همانند بازی Asphalt Xtreme، سبک مسابقات Riptide GP: Renegade نیز سبب می‌شوند بیشتر به یک بازی جنگی شباهت داشته باشد. وجود موانع زیاد، کسب پیروزی در مسابقات را تبدیل به کاری دشوار می‌کند.

با پیش رفتن در بازی، عناصر جدیدی به منظور ارتقای جت اسکی در اختیارتان قرار گرفته و مجوز حضور در مسابقات دشوارتر را دریافت می‌کنید. از جمله ویژگی‌های فوق‌العاده این بازی مهیج، امکان مسابقه دادن با دیگر کاربران به صورت آنلاین است. در صورت داشتن دو گیم پد، حتی می‌توان با تقسیم نمایشگر به دو قسمت، روی یک دستگاه با کاربری دیگر مسابقه بدهید! کافی است برای دریافت بازی، یک مرتبه 2.99 دلار پرداخت کنید. بعد از آن دیگر نیازی به هیچ گونه خرید درون برنامه‌ای نخواهد بود.

Rockstar Games

یکی از بزرگترین استودیوهای بازی‌سازی دنیا را می‌توان Rockstar دانست. بیشتر کاربران، این شرکت را به خاطر بازی‌های سری جی تی ای (GTA –> Grand Theft Auto) می‌شناسند. خوشبختانه این شرکت چندین بازی جی تی ای برای پلتفرم‌های موبایل نیز توسعه داده است که در هر کدام، داستان جداگانه‌ای دنبال می‌شود. به عقیده بسیاری از کاربران، سری بازی‌های جی تی ای جزو بهترین بازی های اکشن اندروید به شمار می‌روند.

یکی دیگر از محصولات استودیو Rockstar، که از نظر باز بودن جهان اطراف و مبتنی بر ماموریت بودن، شبیه به بازی‌های جی تی ای است، Bully نام دارد. ویدیوی بالا بخشی از همین بازی را نشان می‌دهد. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های بازی‌های Rockstar باید به پشتیبانی اغلب آن‌ها از گیم پدها اشاره کنیم. با وجود حجم بالای برخی بازی‌های Rockstar، قیمت آن‌ها بالا نبوده و فقط یک مرتبه نیازمند پرداخت هزینه هستند.

Sky Force Reloaded

از جمله بهترین بازی های اکشن اندروید دارای گرافیک دو بعدی، Sky Force Reloaded است. در هر مرحله می‌بایست بر فراز منطقه‌ای جنگی پرواز کرده و دشمنان را نابود کنید. در عین جلوگیری از آسیب دیدن باید سعی کنید از طریق به اتمام رساندن ماموریت‌های کوچک، هر مرحله را به پایان برسانید.

با پیش رفتن در بازی قادر خواهید بود سفینه‌های جنگی جدیدی را باز کرده یا آن‌ها را ارتقا دهید. این بازی تنها 1.99 دلار قیمت داشته و به لطف داشتن گرافیک جذاب، افکت‌های صوتی هیجان‌انگیز و گیم پلی روان، توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. داشتن تمرکز از جمله نیازمندی‌های کسب موفقیت و پیشرفت در Sky Force Reloaded است.

Super Phantom Cat

Super Phantom Cat یک بازی پلتفورمر اکشن بوده و گرافیک آن، کاربر را به یاد بازی‌های پلتفورمر کنسول‌های قدیمی می‌اندازد. با این حال گیم پلی Super Phantom Cat چیزی از سایر بهترین بازی های اکشن اندروید کم ندارد. در طول بازی باید بر اساس یک داستان، به جلو پیش رفته و موانع سر راحتان را از میان بردارید. البته این کار، بخشی بدیهی و جدانشدنی از تمام پلتفورمرها است!

علاوه بر مراحل اصلی، ماموریت‌های فرعی نیز وجود دارند که با شرکت در آن‌ها، بهتر با گیم پلی و کنترل بازی خو گرفته و امتیاز بیشتری جمع می‌کنید. خوشبختانه دانلود و نصب برنامه رایگان است، اما شاید برخی کاربران بعد از معتاد شدن به Super Phantom Cat به پرداخت درون برنامه‌ای آن سر بزنند.

Swordigo

یکی از محبوب‌ترین پلتفورمرهای اکشن دو بعدی موجود که مدت‌ها است به عنوان یکی از بهترین بازی های اکشن اندروید شناخته می‌شود، Swordigo است. در این بازی، در دنیایی مملو از سیاهچاله‌ها، شهرها، گنج‌ها و مخصوصا هیولاها حضور دارید. برای پیش رفتن در بازی مجبور هستید به جمع‌آوری جادوها، شمیرها و دیگر ابزار آلات مورد نیاز بپردازید. Swordigo از نظر نحوه اجرا و گیم پلی ساده بوده و کنترل‌های لمسی آن قابل سفارشی‌سازی هستند. اگرچه به اتمام رساندن بازی زمان چندان زیادی از کاربر نمی‌گیرد، اما با توجه به قیمت 1.99 دلاری آن، ارزش امتحان کردن دارد.

Xenowerk

Xenowerk یک بازی تفنگی سوم شخص بوده و گیم پلی آن کاربران را به یاد بازی‌های قدیمی Contra می‌اندازد. در این بازی می‌بایست مرحله به مرحله به وسیله کشتن نیروهای خبیث پیش رفته و موانع را از میان بردارید. فراموش نکنید باید شدیدا مراقب جان خود باشید!

بازی اکشن اندرویدی Xenowerk از 70 مرحله تشکیل شده که درجه دشواری‌شان به مرور افزایش پیدا می‌کند. پیشرفت بازی در گوگل پلی گیم ذخیره شده و با تلاش بیشتر، ابزار آلات و تفنگ‌های بهتری به دست خواهید آورد که اجرای بازی را لذت‌بخش‌تر می‌کند. وجود یک سیستم امتیازدهی سبب می‌‌شود از عملکرد خود طی هر مرحله اطلاع پیدا کرده و کاستی‌ها را در ادامه برای کسب امتیازهای بالاتر جبران کنید.

کنترل کاراکتر با وجود سوم شخص بودن نمای بازی راحت بوده و برخی کاربران از امکان اجرای آن به صورت آفلاین نیز خبر داده‌اند. در لیست بهترین بازی های اکشن اندروید شاید Xenowerk به اندازه برخی عناوین دیگر شناخته شده نباشد، اما از نظر گرافیک و گیم پلی دست کمی از آن‌ها ندارد. Xenowerk یکی دیگر از بازی‌های اکشنی است که نظرتان را نسبت به بازی‌های دو بعدی تغییر می‌دهد.

Zombie Gunship Survival

این دومین نسخه از سری بازی‌های Zombie Gunship محسوب می‌شود. این بازی تفنگی اکشن، دو بعدی بوده و به عقیده برخی کاربران، تا حدودی در دسته‌بندی استراتژی نیز قرار می‌گیرد. درون بازی‌، تفنگ‌هایی واقعی در اختیار داشته و گرافیک و فیزیک آن قابل تحسین است.

در بازی Zombie Gunship Survival سوار بر یک هواپیمای نظامی مملو از مهمات، بر فراز مناطقی که زامبی‌ها به آن‌ها حمله کرده‌اند رفته و تلاش می‌کنید مردم عادی و مصون از ویروس بیماری‌زا را نجات دهید. دانلود و نصب بازی رایگان است، اما برای دستیابی به برخی آیتم‌های ویژه همچون اسلحه‌های خاص، نیازمند پرداخت درون برنامه‌ای هستید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. بازی های اندروید دارن بهتر از بازی های کنسول میشن

  2. بازیای خیلی باحالین