17 رای
وضعیت موجودی تعداد 19

info

این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما بلافاصله قابلیت دانلود دارد.
لینک دانلود محصول هم به نشانی ایمیل شما ارسال می گردد و نیز در صفحه حساب شخصی شما ذخیره می گردد. (حجم فایل: 228 KB)

قیمت قبلی: 490,000 تومان
قیمت: 290,000 تومان

کسب اعتماد به نفس جادویی در 21 روز (اطلاعات بیشتر کلیک کن)

 

 

 

 قدرتمندترین تکنیک های کسب اعتماد به نفس جادویی در 21 روز

 

 

 

جدیدترین سیستم ترکیب شده تجسم خلاق-هیپنوتراپی -عبارت تاکیدی-  صوتی ضبط شده در استودیو به همراه موزیک مخصوص برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه و استفاده از تکنیک های علم برنامه ریزی عصبی کلامی (NLP) برای شما سیستمی منحصر به فرد جهت تغییر باورها و تثبیت همیشگی در ضمیرناخودآگاهتان در 21 روز آینده بوجود خواهد آورد تا برای همیشه صاحب اعتماد به نفسی قدرتمند و محکم و پولادین در زندگی شوید.

 


 


 قدرتمندترین تکنیک های صوتی کسب اعتماد به نفس جادویی  در 21 روز


نام محصول :کسب اعتماد به نفس جادویی در 21 روز


نوع فایل :   12 فایل صوتی هینوتیزمی Mp3 + کتاب اعتماد به نفس جادویی در یک هفته + فایل های 21 مرتبه ای تثبیت ذهنی +فایل های صوتی تجسمی بی کلام مخصوص پروگرم ذهنی +  به همراه سه ماه مشاوره رایگان انلاین برای نتیجه گیری عالی شما+5000 دقیقه کل فایلهای انگیزشی اموزشی ارام بخش سایت ما به صورت یکجا هدیه خرید این محصول ارسال میشود


مدت زمان: دو فایل صوتی جمعا 120 دقیقه + 10 ساعت فایل های صوتی تکرار شونده تثبیت ذهنی +5000 دقیقه کل فایلهای انگیزشی اموزشی ارام بخش سایت ما به صورت یکجا هدیه خرید این محصول ارسال میشود


حجم و مدت زمان محصول   :  ویرایش جدید 450  صوتیMP3 با کیفیت عالی)

شامل فایل صوتی در روز+ فایل هیپنوتیزم مخصوص گوش کردن با هدفون + فایل های تکرار کننده تثبیتی با تکرار هوشمندانه + فرم مشاوره انلاین پی دی اف + فایل ویدویی تصویری با عکس های هیپنوتیزمی تلفیقی با صوت دوره برای اوقات فراغت+ بسته های ذهنی اهنگ های مخصوص حالت الفا و سه پادکست مخصوص هدف گذاری و مراقبه و... + مشاوره سه ماهه انلاین مستقیم با هر تعداد سوال برای رفع اشکال شما در اجرای تمرین ها برای کسب موفقیت حداکثری+  تجویز تمرین های عملی پس از 21 روز گوش کردن مخصوص شمابا توجه به سن سال موقعیت اجتماعی تحصیلی و.. شما ارسال میشود.


نام تولید کننده محصول:سجاد شاهرخی ( - مشاور شخصی NLP - سخنران - نویسنده کتاب - مترجم )


قابل استفاده در :  کامپیوتر - لپ تاپ - موبایل - تبلت - ضبط خودرو - و تمام دستگاههایی که قابلیت پخش صدا با فرمت MP3 دارند.


تنها 21 روز با اعتماد به نفس جادویی وقدرتمند فاصله دارید.


محتوای فایل دقیقا چه چیزهایی را شامل می شود؟

دهها فایل هیپنوتراپی تالیف و ضبط شده به صورت صوتی با کیفیت استودیو و اکو دار به همراه آهنگ مخصوص گوش کردن به عبارات برای فعال شدن دو نیمکره مغز در زمینه کسب اعتماد به نفس جادویی   در این محصول به صورت صوتی پخش خواهد شد.(در دو فایل مجزا - فایل اول برای گوش کردن در حالت روزمره و  فایل دوم مخصوص گوش کردن در قبل و بعد از خواب  (بوسیله تکنیک هیپنوتیزم و هیپنوتراپی است.)


مشخصات و راهنمای استفاده از این 4 فایل :

فایل اول به اسم Self confidence RUZ با اهنگ ملایم مخصوص گوش کردن در طول روز و زمان بیداری می باشد که هر چه بیشتر در طول زمان بیداری گوش داده شود تاثیر بیشتری بر ذهن هوشیار شماخواهد داشت و این فایل فقط برای گوش کردن در زمان بیداری می باشد .

Self confidence Hypnotheraphyفایل دوم به اسم می باشد که بایستی حتما شب ها قبل از خواب و صبح ها بعد از خواب یا هر زمانی که از خواب بیدارمی شوید به این جملات با آهنگ مخصوص برای فعال شدن ذهن ناهوشیار گوش کنید و این کار بایستی در حالت دراز کشیدن باشد و حتی المکان با  هدفون این کار را انجام دهید..

فایل سوم  به اسم فایل های تثبیتی 21 مرتبه ای که اخیرا به محصولات ما اضافه شده اند.


این محصول از 4بخش تشکیل شده است.

<span font-size:=">اولین فایل صوتی مخصوص گوش کردن در زمان بیداری و کارهای روزمره می باشد که موزیک مخصوص بیداری و فعالیت های روزانه با موسیقی مخصوص آن گنجانده شده است.

دومین فایل مخصوص گوش کردن همان عبارات  به صورت هیپنوتراپی در زمان قبل از خواب و بعد از خواب  می باشد که با آهنگ مخصوص فعال سازی ضمیر ناخودآگاه تلفیق گردیده و شخص در این دو حالت بایستی قبل و بعد از خواب به همان عبارات در قالب دوره هیپنوتراپی گوش نمایید تا بیشترین اثر را از این محصول مکمل گوش کردن  آن در طول روز را دریافت کندو به نتیجه عالی خواهد رسید.

فایل سوم  به اسم فایل های تثبیتی 21 مرتبه ای که اخیرا به محصولات ما اضافه شده اند.               

         


سوالات متداول پیش از خرید محصول


با خرید این محصول دقیقا به چه هدفی خواهم رسید؟

شما با گوش کردن این فایل صوتی تا 21 روز قدرتمند ترین و باورساز ترین جملات مخصوص در زمینه کسب اعتماد به نفس قدرتمند را گوش  می کنید  و به تدریج  در طی 21 روز گوش کردن این جملات در اوقات مفید یا غیر مفید خود در طول شبانه روز صاحب ا اعتماد به نفس و عزت نفسی  قوی تر - محکم تر خواهید شد. بعد از هفت روز گوش کردن به جملات ابتدا به صورت موقتی در ذهن  هوشیار خود احساسی خوب و انرژی  قوی تری خواهید شد ولی مهم ترین مرحله ادامه گوش کردن این دوره برای  انتقال این باورهای اعتماد به نفس ساز و قدرتمند به ذهن ناهوشیار خود و برای تثبیت همیشگی خصوصبت اعتماد به نفس قدرتمند و مستحکم  را جذب و تا ابد حفظ خواهید کرد.( معمولا از روز هشتم  تا بیست یکم)


چند مرتبه بایستی درطول شبانه روز به این فایل ها گوش داده شود؟

حداقل دوبار در شبانه روز در اوقات مفید و یا غیر مفید می توان گوش کرد. و فایل مخصوص دوم را هم قبل و بعد از خواب با هدفون می توان گوش کرد.


تا چند بار در طول روز می توانم به این فایل گوش کنم؟

هر چه بیشتر گوش دهید به طور طبیعی نتیجه بهتری خواهید گرفت .

حداقل 2 بار درطول شبانه روز و حداکثر به مدت نامحدود (یعنی هر چه که می توانید به این فایل ها گوش دهید) تا اثرات بهتری را برای شما در زندگی تان به ارمغان بیاورد و بیشتر و بیشتر این باورها از ذهن هوشیارتان به ضمبر ناخودآگاهتان منتقل شود.


اثرات این محصول بر روی من چقدر زمان در بردارد؟
با گوش کردن  حداقل 2 بار در طول روز شما  در طول هفت روز اول گوش کردن به این فایل صوتی شما احساسی قدرتمند و عالی را خواهید بدست خواهید آوزد که موقتی می باشد ولی مهم ترین مرحله تثبیت آن بر روی ناخودآگاه می باشد که  از روز هشتم تا بیست یکم گوش کردن این جملات اثرات آن بر روی ضمیر ناخودآگاه شما رفته رفته نفوذ کرده تا این جملات و تکنیک های ترکیب شده تجسم خلاق عبارت ها تلقینی و هیپنوتراپی  و NLP به ضمیر ناهوشیار شما  منتقل شود. و بزودی با شنیدن روزمره به این عبارات شما صاحب اعتماد به نفس  بسیار قوی تر و محکم تر از  21روز قبل از خرید محصول در زندگی تان خواهید شد و صد البته این خصوصیت را برای همیشه در خود حفظ خواهید کرد( باادامه مستمر گوش کردن در 21 روز)

                                


ایا من می توانم بعد از 21 روز گفته شده باز هم به این فایل ها گوش کنم؟

بله صددرصد- محدودیت زمانی اصلا وجودندارد و شما می توانیددرادامه 21 روز گوش کردن به عبارات قدرتمند به مدت 90 روز  دیگر هم به این فایل ها گوش کنید تا بیشتر و بیشتر در عمق ذهن ناهوشیار شما نشسته و برای همیشه صاحب اعتماد به نفسی عالی شوید


ایا من می توانم در اوقات مرده هم به این فایل گوش کنم؟
بله 100 درصد - هر چه بیشتر در اوقات مفید یا غیر مفید بیشتر گوش دهید اثرات بهتر و نتیجه عالی تری خواهید گرفت - و شما می توانید در زمان گوش کردن این فایل صوتی در اوقات مرده مثل رانندگی -  اتوبوس - تاکسی - مترو - صف های انتظار - خرید های روزمره و دیگر فعالیت های روزمره تان  و در هر جایی که امکان آن هست می توانید به این فایل ها گوش دهید. توصیه ما این است که  اصلا نگران شنیدن جملات گفته شده در فایل صوتی  نباشید چرا که در زمان انجام کارهای روزمره نیمکره چپ شما درگیر و در حال فعالیت کارهای روزمره می باشد و بهترین حالت برای دریافت اطلاعات بدون مقاومت به ضمیرناخودآگاه شما در همین زمان های به اصطلاح مرده و غیر مفید می باشد که  نیمکره راست شما خیلی بهتر و بدون مقاومت کمتر جملات و  عبارات گفته شده را جذب و در ضمیر ناخوآگاه شما تثبیت می کند  و در این زمان هم شما بهترین نتیجه را  کسب خواهید کرد.


حجم و مدت زمان محصول : ویرایش جدید 350 مگابایت  صوتیMP3 با کیفیت عالی)

شامل فایل صوتی در روز+ فایل هیپنوتیزم مخصوص گوش کردن با هدفون + فایل های تکرار کننده تثبیتی با تکرار هوشمندانه + فرم مشاوره انلاین پی دی اف + فایل ویدویی تصویری با عکس های هیپنوتیزمی تلفیقی با صوت دوره برای اوقات فراغت+ بسته های ذهنی اهنگ های مخصوص حالت الفا و سه پادکست مخصوص هدف گذاری و مراقبه و... + مشاوره سه ماهه انلاین مستقیم با هر تعداد سوال برای رفع اشکال شما در اجرای تمرین ها برای کسب موفقیت حداکثری+  تجویز تمرین های عملی پس از 21 روز گوش کردن مخصوص شمابا توجه به سن سال موقعیت اجتماعی تحصیلی و.. شما ارسال میشود.


نسخه در روز ان فقط عبارات و جملات مدل سازی از افراد با اعتماد به نفس عالی مدل سازی با برنامه ریزی عصبی کلامی به صورت تلقین صوتی شنیداری شده است.

نسخه هدفون هیپنوتراپی ان هم برای گوش کردن با اهنگ مخصوص تلفیق شده است تا باورها و اعتقادات و تکنیک های اعتماد به نفس به صورت عملی در ذهن ناهوشیار شما تثبیت شود.تکرار تکرار تکرار + مداومت مداومت مداومت + صبر صبر صبر  با لذت کامل و عالی  تا کسب اعتماد به نفس جادویی  است. آنقدر بشنوید و بشنوید تا هر روز اعتماد به نفسی عالی تر و  مستحکم تر  در درون خود برای همیشه پرورش دهید.                 

ارمغان این دوره صوتی در صورت شنیدن مداوم و همیشگی تا 21 روز شکل گیری و تثبیت یک  شخصیت بسیار محکم- پولادین - و با  اعتماد به نفس عالی برای تمام عمرتان خواهد بود.

قانون اول و آخر در استفاده عالی از این محصول

هرچه بیشتربشنوید وتکرارکنید به تدریج وبیشترو  بیشترصاحب اعتماد به نفسی قدرتمند تر برای تمام زندگی تان می شوید.

 


دی وی دی ارسالی شما با طرح زیر پست میشود.

قیمت این دوره 290 تومان است هم اکنون به صورت دانلودی میتوانید با تخفیف عالی و ویژه این دوره را دانلودی خریداری کنید.

پرداخت آنلاین  با تخفیف 41 هزار تومانی و 249  روی آیکون زیر کلیک کن به درگاه پرداخت برو. شاد پیروز باشی.

مولف محصول سجاد شاهرخی

با 3 ماه مشاوره آنلاین پشتیبانی رایگان و تجویز تکنیک های اختصاصی نسبت به شخص در کنار استفاده صحیح از این دوره توسط پشتیبانان ایمیلی و تلگرام گروه موفقیت شاهرخی

نام تولید کننده محصول:سجاد شاهرخی(  - مشاور شخصی NLP - سخنران - نویسنده کتاب – مترجم)


درباره سجاد شاهرخی


  • طراحی  کامل ترین دوره تجسم خلاق پنج بعدی 12 هفته ای با مشاوره تخصصی عملی در 7 بعد زندگی
  • بنیان گذار 12 قدم معنوی ثروت درایران(طراحی دوره 100ساعته با هزار تمرین ثروت در 7 بعد زندگی)
  • مترجم شفاهی سمینارهای اساتید کسب و کار
  • مطالعه بیش از 5000 هزار ساعت علم موفقیت از اساتید بین المللی اروپایی و آمریکایی
  • مشاوره حضوری بیش از400 نفر به صورت مستقیم و فیس تو فیس.
  • مشاوره شخصی بیش از 6000نفر به صورت تلفنی یا مجازی از سال 1388 تا 1397 که  ویس 70ساعته ان در سایت فعلی و کانال اپارات گروه موفقیت شاهرخی و  کانال تلگرام قابل دانلود است.
  • کوچ شخصی Coach بیش از 45 نفراز سال 1392 تا 1397
  • تولید و ضبط 200 دوره هیپنوتیزم و برنامه ریزی ذهنی عصبی کلامی و تجسم خلاق + هیپنوتراپی که در سایت لیست ان موجود است.
  • کارشناس ارشد
  • شرکت در200 دوره ها و سمینار اموزشی ( عمدتا ایران و کشورهای اطراف ) و کسب مدارک شاخه های رفتار درمانی - مثبت درمانی هیپنوتراپی و برنامه ریزی عصبی کلامی
  • Nlp- Hypnotheraphy-Positive theraphy- Cognitive theraphy

 

قابل استفاده در :  کامپیوتر - لپ تاپ - موبایل - تبلت - ضبط خودرو - و تمام دستگاههایی که قابلیت پخش صدا با فرمت MP3 دارند

.

 

قیمت این دوره 290 تومان است هم اکنون به صورت دانلودی میتوانید با تخفیف عالی و ویژه این دوره را دانلودی خریداری کنید.

پرداخت آنلاین  با تخفیف 41 هزار تومانی و 249  روی آیکون زیر کلیک کن به درگاه پرداخت برو. شاد پیروز باشی.

 

 

نظرات کاربران درباره کسب اعتماد به نفس جادویی در 21 روز (اطلاعات بیشتر کلیک کن)

avatar
۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۰۳:۵۷:۲۳ ب.ظ

با سلام من این بسته را گرفتم فقط دو مشکل دارم با این بسته ، اینکه موقعی که این بسته را گوش می کنم انگیزه ام از کارم که طراحی سایت هست اون موقع گرفته میشه و به حالت خلا میرم (پس نمیشه موقع کار گوش کرد ) بعدش ذهنم پس میزنه بیشتر یعنی گوش می کنم انگار انرژی زیادی ازم میره ، دلیل اش چیه باید چیکار کنم ، بعد سوال دیگرم در مورد فایل سابمیل که داخل محصول است ، این فایل تاثیر داره ؟

avatar
۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۰:۲۹:۳۵ ق.ظ

سلام اول کار طبعی هست در دستور العمل صوتی هم گفته شد مقاومت ذهنی است با نرم افزار دور تند گوش دهید سالها با یک باور زندگی کردید الان که در حال تغییر هستید ذهن پس میزنه تکرار زیاد سه اماه گوش دهید تکرار کنید بنویسید هیپنوتیزم رو درست نود روز گوش دهید به قصد لذت و در ثانی فایل رایگان اهرم لذت رنج رو گوش بدید لیست اهرم صوتی بسازید مشکل شما حل میشود

avatar
۳ دی ۱۳۹۵ ۰۴:۳۷:۱۵ ب.ظ

اعتماد ب نفس جادویی چه فرقی با عزت نفس طلایی داره؟
اگه دو تا شو بخریم چطوری همزمان قبل از خواب و بعد ار بیداری گوش بدیم؟
اصولا دو محصول اگه خریداری بشه با تداخلش چکار کنیم؟

avatar
۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۱:۲۸:۰۷ ق.ظ

باسلام خدمت آقای شاهرخی من تونستم با تلقین درباره سلامتی احساس خستگی وخواب الودگیم رو به شکل محسوسی کم کنم البته 3روزه که به شکل جدی شروع کردم وقصد دارم تا 21روز ادامه بدم شب ها تا آخرین لحظه که خوابم می بره به خودم تلقین می کنم که «همه چی درباره بیماره من دروغه»ولی باز کمی خستگی به سراغم میاد شایدم یه ترس باشه در اون موقع من ریلکسیشن می کنم ویه موزیک ارام گوش می دم البته خیلی تاثیر داره رو درس هام هم همین طور ،فقط یه سوال اگر درزمان ریلکسیشن وزمانی که از نیم کره راست الفا ساطع می شه به کسی فکر کنی منظورم به شکل مداوم چندین روز ممکنه که اون شخص هم ناخودآگاه به تو فکر کنه ایا ممکنه؟؟چون من این کار رو کردم ویه خواب دیدم از همون کسی که بهش فکر کردم می خواستم بدونم علتش امواج مغزی من بوده یانه .

avatar
۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۱:۳۰:۲۳ ق.ظ

سلام بستگی به مدت اشنایی و تبادل احساسات و سیم کشی نامریی ذهن شما با ذهن فرد در روابط قبلی دارد و زمانی که این شخص در همان لحظه در چه حالی و چه فعالیتی و فرکانسی هست از عوامل اصلی این تاثیر هست ولی در این زمان ذهن و مغز شما بیشترین ارسال فرکانس و ساطع کردن نیرو را دارد. مورد بعدی خواب شما بستگی دارد که از فکر کردن زیاد شما در طول روز از خودگاه به ناخوداگاه رفته و شب هم مغز شما فعالیت روز را ادامه داده یا خیر علت عمیق تری داشته و ان شخص به شما در شعور نامحدود هستی به طور موازی به صورت روحی و ذهنی و فکری وصل شده است . موفق باشید

avatar
۳۱ فروردین ۱۳۹۵ ۱۲:۳۷:۵۳ ق.ظ

Maryam 0017, [09.04.16 07:38]
مامانم تازه اززندان ازادشده بخاطربدهکاری قبلش بیمارستان اعصاب وروان بودبه علت اعتیادبه قرص کلونازپام شیش ماه اجاره خونه ندادیم والان داره بیرونمون میکنن وهیچکسوندارم بهم بده وبه هرکسی روزدم این باعث شده اعتمادبه نفسموازدست بدم وتوی این مدت من خیلی کوچیک شدم وهمش بخاطرکارای مامانم بود

avatar
۳۱ فروردین ۱۳۹۵ ۱۲:۳۹:۰۷ ق.ظ

سلام به فکر راه حل باشید ده تا راه حل را بشنید روی کاغذ بنویسید مامان و...... فعلا رها کنید صددردص هر کاری که کردند ده تا راه حل این مشکل رو بنویسید موفق باشید

avatar
۲۱ فروردین ۱۳۹۵ ۱۱:۵۸:۴۹ ق.ظ




باسلام و خسته نباشی و خدا قوت خدمت آقای دکتر شاهرخی و آقای حسینی عزیز و دیگر پشتیبانان گرامی
آقای دکتر میخواستم بدونم
چگونه کارهایم را به نحو احسنت انجام دهم تا نه باعث ناراحتی خودم شوم و نه دیگران
مثلا الان که درسم میخوانم
خیلی وقت نمیکنم به کارهای دیگرم برسم چون واقعا حجم درسی ام بالاست(ترم های آخر رشته ی مهندسی مکانیک) و از طرفی وقت زیادی با نامزدم نیستم
با اینکه بهش گفتم
بازم ازم راضی هست
ولی خودم دوست دارم بیشتر باهاش باشم
یا
روی برخی ایده هام خیلی سمج نیستم(اهدافمو نوشتم و اولویت بندی هم کردم)
اما دوست دارم ایده های کوچکم را هرچه سریعتر به کرسی بنشانم
و....
حال میخواستم بدونم چگونه زمانم را مدیریت کنم؟
با تشکر فراوان💐💐💐

avatar
۲۱ فروردین ۱۳۹۵ ۱۲:۰۰:۵۰ ب.ظ

سلام این تکنیک رو خودم اجرا کردم اگر میتونید این کار رو انجام بدید یک هدف درسی مشخص کنید مثلا تسلط به درس مقاومت یا استاتیک یا یک درس به خصوص فقط این پاداش رو بزارید وقتی تسلط کامل مطالعه کامل کردید این درس رو مثلا سه چهار روز خوندید یک روزش رو کامل تعطیل کنید یدون هیچ گونه درس خواندنی با نامزدتون برید بیرون بهترین کافی شاپ رستوران یا محل تفریحی سیستم پاداش هست خییلی عالی هست سال های قبل انحام می دادم سه چهار روز با تمام قوا بخوانید یک روز تعطیل کنید هر لذتی هست و پاداشی هست انجام بدید. نتیچه رو گزارش بدید. اگر درست انجام بدید هم در درس هم ارتباطات موفق خواهید شد.

avatar
۲۱ فروردین ۱۳۹۵ ۱۱:۳۰:۳۴ ق.ظ



سلام به آغای شاهرخی و اعضایی گروپ.
تشکر از معلومات زیبایتان و سپاس از این که برای ترقی و موفقیت بشر زحمت میکشید.
من 26 سالم و فارغ اداره و تجارت هستم فعلا در بخش سلس من کار میکنم و صد دلار معاش میگیرم من سایت شمارا جست‌وجو میکنم و کتابهایی را در مورد موفقیت نیز مطالعه میکنم وفایل های صوتی و جملات تاکیدی سایت شما را گوش دادم، تن آرامی، فقد برای امروز صبح و شب گوش دادم و تغیرات را هم مشاهده نمودم
مساله یی که برای من پیش آمده آینه که کوشش میکنم اما بعدا متوجه میشم که در کار های خود تعویق و تاخیر میکنم.
اگر برادر کوچک تانرا همکاری کنید.

تشکر
ربانی
از افغانستان

avatar
۲۱ فروردین ۱۳۹۵ ۱۱:۳۳:۳۲ ق.ظ

سلام دوست عزیزم در افغانستان ببنید تاخیر و سهل انگاری تعویق انداختن ریشه های زیادی در ان هست علل ان هدف هدف گذاری صحیح یا اصظراب یا استفاده نکردن از سیستم های رنج لذت ذهنی برای انجام کار هست یا هدفی که تعیین کردید بنابراین سعی کنید یک کار یا هدف را پلکانی کنید یا پروژه ای کنید هدف شما مشخص نیست یا کارهایی که به تعویق میاندازید تا تکنیک های بهتری ارایه داد ولی برای این کار بهترین توصیه این هست که کتاب قورباغه را قورت بده اثر برایان تریسی بخوانید عمل کنید و دوم اهداف و کارهایی که تعویق میاندازید را بنویسید دقیق تر تا تکنیک داده شود. باتشکر پیروز باشید

avatar
۱۲ فروردین ۱۳۹۵ ۰۲:۱۸:۱۵ ب.ظ

با سلام فرق این محصول با عزت نفس طلایی در 21 روز در چیه؟ با تشکر

avatar
۱۱ فروردین ۱۳۹۵ ۱۲:۰۲:۲۴ ب.ظ

متن پيام : با سلام من در تاریخ 95/9/1 محصول اعتماد به نفس جادویی در 21 روز را خریدم در ابتدای فایل صوتی محصول گفته شد که این محصول دارای تمرینات عملی هست که 60 درصد موفقیت به اون ها مربوط میشه ، خواستم ببینم از تمرینات چطوری باید اطلاع پیدا کنم ؟
ممنون

ارسال نظر درباره کسب اعتماد به نفس جادویی در 21 روز (اطلاعات بیشتر کلیک کن)

لطفا توجه داشته باشید که ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برچسب های مرتبط با کسب اعتماد به نفس جادویی در 21 روز (اطلاعات بیشتر کلیک کن)

چگونه اعتماد به نفس خود را افزایش دهید ؟ مهارت هاي افزايش اعتماد به نفس دانلود برنامه افزایش اعتماد به نفس چگونه اعتماد به نفس داشته باشیم ؟ فایل صوتی اعتماد به نفس و عزت نفس افزایش اعتماد به نفس با چهار قدم اعتماد به نفس کارگاه تکنیکهای قدرت بیان و اعتماد به نفس کتاب صوتی راهکارهای عملی تقویت اعتماد به نفس دوره جامع عزت نفس و اعتماد به نفس اعتماد به نفس چیست؟ چگونه آن را افزایش دهیم؟ کسب اعتماد به نفس هنگام سخن گفتن و بحث کردن آموزش عزت نفس و اعتماد به نفس چگونه اعتماد به نفس پیدا کنیم؟ کسب اعتماد به نفس و افزایش عزت نفس در پنج گام آسان ۶ اصل اعتماد به نفس با توجه به ناتانیل براندن اعتماد به نفس نامحدود هیپنوتیزم هیپنوتراپی تجسم خلاق اعتماد به نفس نامحدود صوتی اعتماد به نفس نامحدود ۱۲ ویژگی افراد با اعتماد به نفس واقعی عزت نفس و تفاوت آن با اعتماد به نفس و استرس اجتماعی دیوید کلی: چگونه اعتماد به نفس خلاق را در خود بنا کنید؟ اعتماد به نفس واقعا چیست و از کجا می‌آید؟ اعتماد به نفس در کودکان افزایش اعتماد به نفس در مقابل دیگران اعتماد به نفس چیست آزمون اعتماد به نفس اعتماد به نفس و عزت نفس ؛ موفقیت ؛ کمرویی 24 نکته برای بالا بردن اعتماد به‌ نفس اعتماد به نفس با قانون جذب و تجسم خلاق افزایش اعتماد به نفس در مقابل دیگران با ۹ راهکار موثر و کارا متن سی دی ایمان اراده زمان انرژی دانلود کتاب 30 اصل اعتماد به نفس سی دی کپسول انرژی اعتماد به نفس برنامه ریزی ذهنی جهت کسب اعتماد به نفس سی دی اعتماد به نفس با هیپنوتیزم چگونه با اعتماد به نفس در جمع صحبت کنیم وبدرخشیم ترس از سخنرانی پکیج کارگاه آموزشی اعتماد به نفس سی دی هیپنوتراپی معنوی موفقیت و اعتماد به نفس اعتماد به نفس چیست ؟ چگونه آن را افزایش دهیم ؟ اعتیاد درمان دارد سی دی آموزشی تقویت اعتماد به نفس برایان تریسی صوتی اعتماد به نفس واقعی فرمول اعتماد به نفس | قانون جذب اصول سی ‌گانه اعتماد به نفس چگونه اعتماد به نفس بالایی داشته باشیم چگونه آرام باشیم. سمینار اعتماد به نفس دکتر فرهنگ دانلود کتاب 135 نکته برای اعتماد به نفس صوتی دانلود کتاب 135 نکته برای اعتماد به نفس خرید سی دی سخنرانی استاد حورایی پیرامون راه های افزایش اعتماد به نفس کسب اعتماد به نفس جادویی در 21 روز کلید موفقیت اعتماد به نفس سی دی اعتماد به نفس دکتر هلاکویی فروش سی دی آموزش اعتماد به نفس(دکتر احمد حلت فروش سی دی پکیج اعتماد به نفس فقط در 100 دقیقه اعتماد به نفس و حرمت نفس دکتر فرهنگ هلاکویی .اعتماد به نفس یا حرمت نفس سی دی آموزشی تقویت اعتماد به نفس برایان تریسی خداحافظ خجولی! سلام اعتماد به نفس همراه با سی دی (صوتی) اعتماد به نفس سریع جزییات محصول اعتماد به نفس سی دی سی دی هیپنوتیزم اعتماد به نفس جادویی اعتماد به نفس فقط در 100 دقيقه همراه با سي دي (آن را بيابيد و با آن زندگي كنيد) اعتماد به نفس سی دی اعتماد به نفس (با سخنرانی دکتر مجد)(تصویری)(2DVD سی دی افزایش اعتماد به نفس و موفقیت تحصیلی فرزندان دکتر مجد اعتماد به نفس فروش سی دی اعتماد به نفس جادویی 09365981840 دانلود فایل صوتی اعتماد به نفس سی دی اعتماد به نفس صوتی خرید سی دی اعتماد به نفس دانلود هیپنوتیزم اعتماد به نفس سی دی هیپنوتیزم اعتماد به نفس دوره انلاین اعتماد به نفس

محصولات مرتبط

تصویر ثابت

طراحی و اجرا: فروشگاه ساز سبدخرید