طرح ویژه صبحانه دانشجویی

طرح ویژه صبحانه دانشجویی برای اولین بار در کشور با مساعدت اداره تغذیه، مدیریت امور دانشجویی و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در بستر سامانه نصیر به اجرا درآمده است. هدف از این طرح افزایش رضایت و بهبود وضعیت تغذیه دانشجویان در وعده صبحانه به عنوان یکی از مهم‌ترین وعده‌های غذایی است. در این طرح دانشجویان می‌توانند به جای رزرو بسته صبحانه شامل اقلام ثابت و بدون تغییر، بدون هیچ هزینه بیشتری اقدام به انتخاب محصولات مورد علاقه خود کنند. همچنین این طرح به کاهش اسراف و دورریز محصولات غذایی نیز کمک شایانی می‌کند.

امید است تا در سایه مساعدت مسئولان محترم دانشگاه و همکاری دانشجویان گرامی، با این طرح بتوانیم قدمی هرچند کوچک در جهت رفاه حال جامعه دانشجویی کشور برداریم.

در ادامه تمامی مراحل ثبت سفارش و بهره‌مندی از این طرح ذکر شده است. لطفا پیش از هرگونه اقدامی، با نهایت دقت این مراحل را مطالعه کنید.

لازم به ذکر است که در فاز دوم، تنها دانشجویان ساکن در سرای طلاکوب، اندیشه، دانش، ایمان، احسان و رسالت امکان استفاده از این طرح را دارند.
گام اول: ورود به سامانه سماد دانشگاه و رزرو بسته صبحانه در مهلت مجاز تعیین شده.

در گام نخست لازم است که در زمان اعلام شده به سامانه سماد دانشگاه به نشانی https://refahi.kntu.ac.ir/ مراجعه کرده و با نام کاربری و رمز عبور خود وارد سامانه شوید.

تذکر: مهلت رزرو صبحانه در سامانه سماد، از ابتدای روز سه‌شنبه تا پایان روز جمعه منتهی به هفته مربوطه است.

گام دوم: انتخاب سرای محل سکونت

پس از ورود، از منوی «رزرو غذا»، سرای محل سکونت خود را انتخاب کنید. لطفا در این مرحله نهایت دقت را داشته باشید؛ چرا که تحویل بسته صبحانه فقط در سرای محل اقامت صورت می‌گیرد.

گام سوم: انتخاب و رزرو بسته صبحانه ویژه

از بین گزینه‌های موجود برای انتخاب بسته صبحانه،‌گزینه {بسته صبحانه ویژٰه نصیر} را انتخاب کنید. در این گزینه با پرداخت مبلغ مصوب، کیف پول شما در سامانه نصیر به اندازه ۱۵۵۰۰۰ تومان شارژ شارژ خواهد شد که می‌توانید با آن اقلام مورد نظر خود را سفارش دهید. محدودیت مبلغ سفارش حداقل ۱۴۵۰۰۰ تومان و حداکثر ۲۰۰۰۰۰ تومان است و سفارش‌های خارج از این بازه قیمتی امکان ثبت نخواهند داشت. لازم به ذکر است که در صورت عدم استفاده از اعتبار تخصیص یافته، تنها ۱۰۰۰۰ تومان از آن در کیف پول ذخیره شده و برای وعده بعدی قابل استفاده خواهد بود.

گام چهارم: ورود به سامانه نصیر و انتخاب اقلام مورد نظر

در این گام لازم است تا به سامانه نصیر به نشانی https://nasirplus.com مراجعه کرده و با ورود به حساب کاربری خود، اقلام مورد نظر را به سبد خرید اضافه کنید.

برای ورود از شماره دانشجویی به عنوان نام کاربری و کد ملی به عنوان رمز عبور استفاده کنید. 

در صورت وجود هرگونه مشکل در ورود از طریق چت آنلاین یا شماره پشتیبانی 09193357597 پیگیری بفرمایید.

تذکر: لطفا توجه داشته باشید که پس از رزرو بسته صبحانه نصیر در سامانه سماد، از ساعت ۰۰:۱۵ بامداد تا ساعت ۲۴:۰۰ شنبه هفته جاری امکان سفارش اقلام از طریق سامانه نصیر را خواهید داشت.این زمان به هیچ عنوان قابل تمدید نخواهد بود.

گام پنجم: کسر مبلغ سفارش از کیف پول

در این مرحله لازم است تا با کلیک بر روی دکمه «افزودن»، پرداخت را با استفاده از موجودی کیف پول خود انجام دهید. لطفا توجه داشته باشید در صورتی که مبلغ سفارش بیشتر از موجودی کیف پول باشد، لازم است تا با کلیک بر روی دکمه تسویه‌حساب، مبلغ باقیمانده را از طریق یکی از درگاه‌های پرداخت موجود، پرداخت کنید. در گام بعدی این وضعیت به صورت کامل توضیح داده خواهد شد.

گام ششم: تسویه حساب نهایی

در این مرحله لازم است تا پس تکمیل جزئیات صورت‌حساب و بررسی تکمیلی، مبلغ باقیمانده را از طریق یکی از دو درگاه پرداخت زرین‌پال یا پی‌پال انجام دهید. لطفا توجه داشته باشید که برای پرداخت، همراه داشتن کارت بانکی عضو شبکه شتاب با قابلیت دریافت رمز پویا ضروری است.

گام هفتم: دریافت پیامک تاییدیه سفارش

درصورتی که سفارش شما به درستی ثبت شود، یک پیامک دریافت خواهید کرد که در آن شناسه سفارش شما درج شده است. لطفا در نگهداری این پیامک و شناسه موجود در آن کوشا باشید، چرا که ارائه‌ی شناسه در زمان تحویل سفارش ضروری است.

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام درخصوص این طرح می‌توانید سوالات خود را به صورت مستقیم از اداره تغذیه دانشگاه پرسیده یا از قسمت چت آنلاین موضوع را مطرح کنید. همکاران ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.
سبد خرید

دلیل بازگشت وجه

فروشگاه
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من