روانشناسی خانواده

روانشناس خانواده

روانشناس خانواده را به ما بسپارید روانشناس خانواده خوب ترین راهکارها را به شما پیشنمهاد میدهد در کلینیک روانشناسی مراحل روانشناسی زیر نظر متخصصین و مشاوران با تجربه و به انجام میرسد .

  روی شماره کلیک کنید

تماس : 09303477528

روانشناسی خانواده چیست؟

روانشناسی خانواده

روانشناسی خانواده بدین معناست مسائل مربوط به خانواده به آن مربوط میشود با شروع زندگی مشترک خانواده شکل میگیرد مسائل و ویژگی های زوجین ، مشکلات ،راه های برای بهتر شدن ارتباط خانواده ، درست زیستن خانواده و رسیدن به کمال خانواده ، داشتن رفتار صحیح هریک از اعضا ، نحوه برخورد با مشکلات خانواده همگی در حوزه ی روانشناسی خانواده جای دارد .

تمام مسائلی که پس از ازدواج برای افراد به وجود می آید و افراد در آن حوزه نیاز به مشاوره و روانشناس دارند در حوزه‌ی روانشناسی خانواده جای دارد.

 مسائل و اختلافات زیادی در خانواده‌ها وجود دارد که با بهره‌مندی از روانشناسی خانواده ، نکات روانشناسی خانواده ، مشاوره و روانشناسی خانواده میتوانید مسائل و مشکلات خود را حل نمایید.

خانواده‌ها از همان ابتدا باید مشکلات و مسائل خود را تا قبل از اینکه بزرگ شود و آسیب‌های بیشتری برای آنها داشته باشد حل نماید هر آسیب و مشکل و مسئله‌ای در زندگی اگر حل نشود ممکن است ریشه دار شود و به زندگی مشترک و خانواده لطمه وارد کند.

روانشناسی خانواده ، نکات روانشناسی خانواده ، مشاوره و روانشناسی خانواده میتواند دید شما را نسبت به مسائل مختلف باز کند و شما را با واقعیت‌ها و قانون‌های حقیقی آگاه سازد.

افراد حتی میتوانند پیش از ازدواج و در دوران نامزدی و عقد با مشاوران خانواده در ابتدا باشند و قوانین واقعی را بدانند همچنین کلینیک روانشناسی در نظر دارد تا افراد را به خودشناسی نیز نزدیک نماید زیرا که افراد بالغ و عاقل و افرادی که درک صحیحی از زندگی و تشکیل خانواده دارند میتوانند زندگی بهتری را آغاز و ادامه دهند .

روانشناسی خانواده به شما کمک میکند تا

 روانشناسی خانواده به شما کمک میکند تا

قدرت مسئولیت پذیری را در خود بالا ببرید.

اعتماد به نفس داشته باشید.

افرادی انعطاف پذیر باشید و بدانید که شما تنها در حوزه ی مسائلی که در کنترلتان است میتوانید دخیل باشید مانند رفتار ، احساس و عمل خودتان نه افراد دیگر.

افزایش ایمان به خدا باعث میشود تا فردی قوی باشید و به سرنوشت خود راضی باشید.

روانشناسی خانواده به شما کمک میکند تا افرادی قوی باشید تا بتوانید مشکلات و مسائل خانواده‌ی خود را ریشه یابی نمایید.

روانشناسی خانواده به شما کمک میکند تا درک درستی نسبت به زندگی خود پیدا کنید و نیازی به کنترل تمام مسائل نداشته باشید تا آرامش درونی داشته باشید و به دنبال آن زندگی لذت بخشی را برای خود و خانواده‌ی خود رقم بزنید.

  اهمیت روانشناسی خانواده

اهمیت روانشناس خانواده

رفتار‌های فرد در خانواده شکل میگیرید در واقع خانواده یک زنجیره‌ی تمام نشدنی و به هم متصل است و از زندگی تمام افراد جدایی ناپذیر است وقتی دو نفر تصمیم به ازدواج میگیرند از خانواده‌های خود جدا میشوند و وارد خانواده ی جدیدی میشوند پس میبینید که خانواده یک زنجیره است که مسائل حوزه‌ی آن بسیار مهم و حیاتی است.

شما میتوانید اهمیت خانواده را متوجه شوید تا اهمیت روانشناسی خانواده را نیز درک نمایید و اقدام به حل تمام مسائل و موضوعات خانواده‌ی خود نمایید.

روانشناسی خانواده به شما کمک میکند تا در وحله‌ی اول خود را به کمال برسانید و فرزندان خود را بدون هیچگونه مسئله‌ای به نحو احسنت تربیت نمایید.

  روانشناسی خانواده و کودکان

روانشناسی خانواده و کودکان

کودکان دائما از شما الگو برداری میکنند پس باید رفتار های از جمله ( پرخاشگری ، حرف زشت و رکیک ، دروغ ، خیانت ، دعوا و لجاجت ، حسادت و رشک، دشمنی و کینه توزی، نفرت و خشم و ….) را از محیط خانواده خود دور نمایید و به دنبال محبت ، آرامش ، صمیمیت ، لذت از زندگی ، پایبندی به زندگی ، مهر و محبت، فداکاری و گذشت، صمیمیت و گرمی و ….. باشید.

مشاوره و روانشناسی خانواده

حوزه ی روانشناسی خانواده

روانشناسی خانواده حوزه‌ای وسیع دارد و شما میتوانید هر مسئله و مشکل را در طول زندگی خود به حوزه‌ی روانشناسی خانواده نسبت دهید زیرا هر انسان در خانواده رشد و تربیت پیدا میکند.

تربیت کودکان

بررسی مسائل و مشکلات زوجین

زوج درمانی

بهبود روابط زوجین

بهبود روابط با کودکان

همسر داری

بهبود روابط زوجین

مسائل زناشویی

مسائل فرهنگی خانواده

مسائل مالی خانواده

اختلالات جنسی

پرخاشگری ها

عصبانیت

ناسازگاری

دخالت های خانوادگی

اختلالات روانی

اختلالات شخصیتی

اختلالات رفتاری

طلاق زوجین

طلاق عاطفی

نحوه برخورد با بحران و اضطراب ها در خانواده

ایجاد احترام در بین اعضای خانواده و رعایت حقوق هر فرد در خانواده

طرز درست برخورد با افراد خانواده و ابراز درست و به جای خواسته ها

و …..

همگی در حوزه ی روانشناسی خانواده جای دارد که میتوانید با مشاوره خانواده تمام مسائل را پیگیری ، پیشبینی و درمان نمایید.

  وظایف اصلی روانشناسی خانواده

وظایف اصلی روانشناسی خانواده

نارضایتی از رابطه ی جنسی

ناتوانی در مدیریت خشم

عدم تفاهم و درک متقابل از سمت همسر

کاهش درگیری خانواده ها

ارائه راهکار برای ارتقاء سطح کیفیت زندگی

از بین بردن مشکلاتی ممانند دروغ گویی ، عصبانیت ، درک کردن و فهمیدن دنیای همسر خود

اختلاف نظر در حوزه مشکلات نوجوان و تربیت کودک

مشکلات شغلی و اجتماعی

اختلافات و تعارضات با خانواده ی همسر

افزایش بهداشت روانی خانواده و جامعه

بررسی معضلات و مشکلات در خانواده

ارائه راه حل مناسب برای حل مسائل خانواده ها

بررسی تنش و استرس خانواده

بررسی مشکلات رفتاری کودکان و نوجوانان

بررسی مشکلات سلامت روانی

افزایش کیفیت روابط خانوادگی و ارائه راهکارهای آن

بررسی آسیب شناسی افراد و خانواده ها و روابط متقابل آنها

بررسی چالش های تربیتی فرزندان

بررسی مشکلات ارتباطی با افراد دیگر در خانواده

 نکات روانشناس خانواده

نکات روانشناسی خانواده

از جمله برخی از وظایف روانشناسی خانواده است که روانشناس خانواده این مسائل را پیگیری ، ریشه یابی و با بهترین راهکار ها درمان میکند.نکات روانشناسی خانواده وسیع و گسترده است که میتوانید با مراجعه به کلینیک روانشناسی اطلاعات خود را گسترش ببخشید.

روانشناسی خانواده بسیار در یک زندگی موثر است و باعث میشود تا خانواده بتواند به صورت کاملا دقیق راه های موفقیت را طی نماید و به پیشرفت و رشد اخلاقی دست سابد یک خانواده برای فرد بسیار با ارزش است و نباید خانواده را بدلیل برخی ناآگاهی ها به چالش کشید و برای خود و خانواده‌ی خود مشکل به وجود آورید زیرا هستند بسیاری از مسائلی که شما نسبت به آن آگاهی ندارید و با مدیریت و کنترل نکردن احساسات خود زیان های جبران ناپذیری را به رابطه‌های خانوادگی خود وارد میکنید در حالی که مشاوره میتواند بسیار تاثیر گذار باشد و به شما کمک کند تا شما بتوانید بهتر و راحتر زندگی خود را اداره کنید.

نکات روانشناسی خانواده گسترده هستند و شما میتوانید با دریافت و یادگیری نکات در زمینه‌های گوناگون در طی چند حلسه مشاوره به خوداگاهی کامل دست پیدا کنید و بدانید که میتوانید با کمی تلاش رابطه‌ی عاشقانه میان کلیه‌ی اعضای خانواده‌ی خود را در دراز مدت حفظ کنید.

مزایای مراجعه به روانشناس خانواده

مزایای مراجعه به روانشناس خانواده بسیار زیاد است و مهم ترین این مزایا برقراری آرامش و افزایش رضایت و لذت در زندگی برای افراد است.

روانشناس خانواده با تمام تلاش و سعی که دارد قصد دارد تا خانواده را به سمت موفقیت و زندگی بهتر سوق دهد زیرا که روانشناس خانواده با سالها تجربه در حوزه های گوناگون روانشناسی خانواده و ارتباط با افراد زیاد میتواند تجربه‌ی خود را در اختیار شما قرار دهد تا شما بتوانید بهتر زندگی خود را اداره کنید و آرامش بیشتری داشته باشید و بتوانید به سمت موفقیت و کسب مهارت‌های گوناگون قدم بردارید اگر قصد دارید تا از مشاوره خانواده کمک بگیرید به کلینیک روانشناسی مراجعه نمایید.

هزینه مراجعه به روانشاس خانواده

هر انسانی در طول عمر خود فرصت زندگی محدودی دارد و زمان زیادی برای جبران و خطا را ندارد و تشکیل یک زندگی خانوادگی و وارد شدن به یک رابطه‌ی دونفره تفاوت هایی نسبت به زمان مجردی افراد دارد و همچنین پس از تولد فرزندان نکات و تفاوت های دیگری به وجود خواهد امد این مسائل که از مهم ترین مسائل زندگی افراد هستند حتما باید در راستای درستی قرار گیرند و با بالابردن آگاهی ها افراد بتوانند رفتار درستی داشته باشند و بنا به شرایط رفتار کنند و خود را با شرایط زندگی وفق دهند و اگر فردی نتواند در برابر مسائل ومشکلات خود ثابت قدم باشد با مشکلات مواجه خواهد شد.

خدا رو شکر امروزه علم مشاوره و روانشناسی کمک زیادی به خانواده‌ها کرده است و هر خانواده میتواند با بالابرد آگاهی و دانش خود و استفاده از دانش و تجربه ی روانشنان و مشاوران که زمان زیادی را در خصوص مسائل خانواده در دانشگاه‌ها داشته اند و همچنین کار آنها در این حوزه بوده است و افراد زیادی را دیده‌اند و تجربه‌ی فراوان کسب کرده‌اند میتوانند یک مشورت تاثیر گذار داشته باشند و راه خود را به درستی با صرف زمان کمی پیدا کنند و موفق باشند.

روانشناس خانواده با دلسوزی تمام روابط بین کلیه اعضای خانواده از جمله پدر ، مادر و فرزندان را کنترل و مدیریت میکند و راه‌های درست برای برخورد با هر مسئله‌ای را به شما آموزش میدهند تا آینده‌ای روشن داشته باشید و آینده و نسل شما موفق باشد.

8 پاسخ
    • adminroya
      adminroya گفته:

      سلام برای دریافت وقت مشاوره در حوزه ی روانشناس خانواده میتونید با شماره های موجود درسایت تماس بگیرید

      پاسخ
  1. سالومه
    سالومه گفته:

    سلام. من از بوی بد واقعا بدم میاد و بلافاصله توی رابطه اگه بوی بدی حس کنم تماما زده میشم. دوستم عطر و ادکلن سان تارا رو به من معرفی کرد و یک رایحه عطر به انتخاب دوستم گرفتم. واقعا عطر زدن توی روابط زناشویی به شدت تاثیر گذار و موثر هست. از سایت خوبتون ممنونم.
    خیلی از اختلافات زناشویی تا این حد ساده هستند اما ما فکری به حالش نمی کنیم.

    پاسخ
  2. نگین
    نگین گفته:

    سلام ممنون از مطالب خوب و ارزنده اتون خواستم ببینم هزینه هر جلسه مشاور خانواده چقدر هست

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *