نرده استیل در کرج

3/5 - (3 امتیاز)

امروزه انتخاب یک نرده خوب چه در قسمت های داخلی ساختمان و چه برای بخش های بیرونی آن با وجود انواع و اقسام مدل ها و جنس ها کمی سخت و پیچیده شده است. نرده های چوبی، آهنی سنگی و … از جمله محصولات موجود در بازار کشورمان هستند که البته هر کدامشان از یکسری مزایا و معایب نیز برخوردار هستند و شاید بتوان گفت بهترین آنان، همین نرده های استیلی هستند که می خواهیم در ادامه این مطلب از استیل نصر در خصوص آن ها کمی براتان صحبت نماییم. مطلب امروز ما می تواند مختص ساکنین شهر کرج نیز باشد؛ زیرا قصد پرداختن به نرده استیل در کرج را داریم.

نرده استیل در کرج

همانطور که می دانید امروزه ما از نرده های مختلفی در قسمت های متعدد خانه نظیر: راه پله ها، پنجره های طبقات همکف و اول، بالکن ها و … استفاده می کنیم که نقش مهمی نیز این مدل از اجزای ساختمانی در زیبایی کلی بنا را برعهده دارند. مدت زمان مدیدی است که استفاده از محصولات مختلف ساخته شده از جنس استیل بنا به دلایل و ویژگی های این متریال صنعتی که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت در کشور عزیزمان ایران و خصوصا در شهرهای مهم ایران همچون: تهران، اصفهان، مشهد، کرج، قم و غیره رواج پیدا کرده است.

با تمام این ها مفتخر هستیم که بگوییم برای خرید نرده استیل در کرج با وجود استیل نصر و استیل کاران حرفه ای شاغل در این مجموعه دیگر هیچ نیازی به نگران شدن شما هموطنان کرجی عزیز وجود ندارد؛ زیرا ما هستیم تا بتوانیم با بهترین کیفیت، مناسب ترین قیمت و سریع ترین زمان ممکنه محصولات استیل شما در کرج را طراحی، تولید و برای نصب در محل مورد نظرتان ارسال نماییم.

نرده استیل کرج

دلایل محبوبیت نرده استیل

  • مقاوم در برابر فشار و ضربه
  • مقاوم در برابر تغییرات جوی و رطوبت
  • ضد خش و ضد زنگ
  • ایده آل در برابر حرارت و آتش سوزی
  • دارای طرح های فراوان در رنگ های مختلف
  • باکیفیت و با دوام بدون تغییر رنگ ظاهری در گذر زمان
  • برخورداری از قابلیت شستشو و ضد عفونی کردن آسان

کلام آخر

همچون سابق می توان از این مدل نرده ها نیز در کنار پله ها و راه پله ها استفاده نمود. البته امروزه با توجه به شرایط روز جامعه، از این مدل نرده ها به عنوان حفاظ پنجره و همچنین بالکن ها نیز استفاده می شود. که ضمن افزایش ضریب ایمنی محل، باعث زیباتر دیده شدن نمای کلی ساختمان شما نیز خواهد شد.

نرده های استیل نصر با دو آلیاژ مستحکم و معروف 201 و یا 304 ساخته و پرداخته می شوند که بدیهی است محصولات ساخته شده از آلیاژ استیل 304 از دوام و کیفیت به مراتب بیشتر و بهتری نسبت به نرده ساخته شده با استیل 201 دارد.

همچنین لازم است بدانید اگر قرار است از نرده استیل مورد نظرتان در فضاهای بیرون از خانه و محل کارتان استفاده نمایید، حتما باید به سراغ نرده های استیل 304 بروید که از استحکام بالاتری جهت ماندن در هوای آزاد و همچنین کیفیت مرغوب تری برخوردار می باشد. ناگفته نماند می توان از طرح های کوچکتر این مدل از نرده های استیل به عنوان محصولات دکوری در خانه، محل کار و یا رستوران ها و تالارهای پذیرایی نیز استفاده نمود.

به عنوان کلام آخر در خصوص نرده استیل در کرج نیز بایستی به قیمت این مدل از محصولات استیل اشاره نماییم که عموما با در نظر داشتن مواردی چون:

  • طول نرده استیل
  • هزینه حمل و نقل آن
  • جنس استیل به کار رفته در ساخت
  • مدل و طراحی نرده
  • و همچنین هزینه نصب آن

می باشد. بی اغراق به شما علاقه مندان و خریداران نرده های استیل می گوییم ما در کرج بهترین زمانه شما را برایتان طراحی و مهیای نصب در مکان مورد پسندتان خواهیم کرد.