درموردرویداد

چگونه قدرت اجرای سازمان و کسب نتیجه در شرایط ناپایدار را بالا ببریم.

 

وبینار برنامه ریزی چابک با حضور اساتید مطرح ایران در حوزه استراتژی و برنامه ریزی بصورت آنلاین برگزار می گردد. در این وبینار در راستای توانمندسازی مدیران سازمانی، سعی شده است تا نیازمندی های کنونی مدیران و سازمان ها با توجه به عدم پایداری شرایط مورد بررسی قرار گرفته و راه کارهایی با بهره گیری از متدهای نوین برنامه ریزی در دنیا ارائه گردد.

زمان

شنبه 4 بهمن ماه

شیوه برگزاری

وبینار آنلاین

برگزار کننده

پارک علم و فناوری دانشگاه تهران

مزایای این وبینار

بهبود اثربخشی نظام برنامه ریزی

یکی از چالش های مداوم برنامه ریزی، تغییرات مداوم محیطی، تغییرات مدیران، تغییر بازیهای رقابتی، تغییر ذائقه مشتریان و علاوه بر آن فشار تکنولوژی،کشش بازار، تحولات سیاسی و اقتصادی است.
اولین مزیت این وبینار،تمرکز بر اثربخش سازی تصمیمات استراتژیک و اتصال آن به اجر در شرایط ناپایدار است.

چابک سازی اجرا

یکی از ملزومات اثربخشی برنامه ریزی، توانایی واکنش سریع و بسیج سازمان بر روی اولویت هاست. دراین وبینار از منظرهای مختلف بر روی چابک سازی سازمان تمرکز شده است و روش های مختلف چابک سازی در فرایندهای مدیریتی مورد بررسی قرار می گیرد.

اهمیت بعد انسانی در سازمان های چابک

یکی از نقاط تمرکز این وبینار، بررسی فرهنگ سازمانی و چگونگی همراه سازی کارکنان در سازمان های چابک است. نقش فرهنگ
در همگام و همراه سازی کارکنان انکارناپذیر و نحوه ایجاد مشارکت و چابک سازی منابع انسانی در سازمان های چابک بسیار حائز اهمیت می باشد.

آشنایی بیشتر با سخنرانان​

آشنایی بیشتر با سخنرانان

در این وبینار از به نام‌ترین مشاوران در حوزه برنامه‌ریزی و مدیریت استراتژی دعوت به عمل آمده است و با شعار ” همه چیز درباره چابکی” با شما عزیزان همراه خواهند بود

عادل فیض

بنیان گذار نخستین سرویس ابری OKR در ایران

درباره مدرسین کارگاه‌ها

در باره کارکاه های وبینار بیشتر بدانید

در این کارگاه ها، سعی شده است تا چابکی از منظر برنامه ریزی، مدیریت محصول، مدیریت پروژه و منابع انسانی مورد بررسی قرار گرفته و در چهار کارگاه، به صورت علمی و عملی آموزش داده شوند

بدین منظور کارگاه هایی برای آشنایی عملی عزیزان با این مفاهیم، گلچینی از بهترین اساتید ایران گرد هم آمده اند تا دانسته های خود را با شما عزیزان به اشتراک بگذارند. در این قسمت شرح مختصری از محتوای کارگاه ها را از زبان خود اساتید مشاهده می نمائید.

عادل فیض

بنیان گذار نخستین سرویس ابری OKR در ایران

جزئیات برنامه

برنامه وبینار
4 بهمن 1399
کارگاه‌های تخصصی
5 بهمن 1399
4:00 ب.ظ - 5:00 ب.ظ
4 بهمن 1399
توسط عادل فیض

سازمان های چابک چگونه تصمیم گرفته و آن را به خوبی اجرا می کنند؟

عادل فیض
بنیان گذار نخستین سرویس ابری OKR در ایران

عادل فیض، از سال 5831 به عنوان مشاور حوزه استراتژی در بیش از 05 سازمان فعالیت می کند. وی از سال 0931 تجربه توسعه سیستمهای نرم افزاری مدیریتی را داشته و سه سال است که به عنوان مشاور برنامه ریزی چابک، تحول دیجیتال و مربی agile فعالیت میکند.
‮ایشان بنیان گذار نخستین نرم افزار ابری RKO در ایران می باشد.
‮در این همایش از تجربیات و تخصص ایشان در حوزه چابک سازی برنامه ریزی و اجرا در شرکت ها می شنویم.

5:00 ب.ظ - 6:00 ب.ظ
4 بهمن 1399

بررسی تجربیات شاتل در استقرار برنامه ریزی و اجرای چابک

دکتر احمدرضا نخجوانی
مدیر عامل و عضو هئیت مدیره شرکت شاتل

احمدرضا نخجوانی دانش آموخته دکترای رشته‌ی مدیریت از دانشگاه لیون فرانسه می باشند. ایشان آریارسانه تدبیر را با همکاری شرکای خود با نام تجاری شاتل در حوزه سرویس های اینترنتی راه اندازی کرده و از سال 68 تا کنون هدایت یکی از موفقترین شرکت های حوزه اینترنت و تلکام را با حدود 0003 نیرو بر عهده دارد.
‮شاتل 21 سال تجربه عملیاتی و جدی استقرار نظام مدیریت استراتژیک را دارد و یکی esaC های موفق استقرار برنامه ریزی چابک نیز می باشد. در این وبینار با تجارب ایشان در استقرار برنامه ریزی چابک و تاثیر آن در تحول شاتل آشنا می شویم.

6:00 ب.ظ - 7:00 ب.ظ
4 بهمن 1399

مدل موعود، از رقص استراتژی تا اجرای چابک

دکتر مجتبی لشکربلوکی
مدرس مدیریت استراتژی در دانشگاه شریف

دکتر مجتبی لشکر بلوکی دانش آموخته دکترای مدیریت استراتژیک و مدرس مدیریت استراتژیک در دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه شریف می باشند.
‮حاصل بیش از 02سال فعالیت پر رنگ و اثر بخش ایشان در حوزه استراتژی تالیف بیش از 01 جلد کتاب تخصصی در حوزه مدیریت استراتژیک، مشاوره به سازمان و نهادها و راهبری ده ها پروژه در حوزه مدیریت استراتژیک بوده است.
در این وبینار با دیدگاه های آقای ‮دکتر لشکر بلوکی در زمینه مدیریت استراتژیک منطعف، واکنش سریع، عمل گرا، واقعیت نگر و دوراندیش آشنا خواهید شد.

7:00 ب.ظ - 8:00 ب.ظ
4 بهمن 1399

معرفی نخستین سرویس ابری برنامه ریزی چابک توسعه یافته در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران

دکتر عباس زارعی هنزکی
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران
5:00 ب.ظ - 7:00 ب.ظ
یکشنبه 5 بهمن 99
توسط عادل فیض

آشنایی با اصول و مبانی okr و نحوه استقرار آن در سازمان ‏

عادل فیض
بنیان گذار نخستین سرویس ابری OKR در ایران

‏ ‏okr مخفف اهداف و نتایج کلیدی است ‏okr یک روش هدف گذاری مشارکتی است که می‌کند تا سازمان، تیم ها و افراد همسو با هم بر روی اولویتهای اصلی سازمان متمرکز شوند ‏ ‏okr وجود عدم قطعیت در محیط سازمان ها را به عنوان یک واقعیت پذیرفته و با رویکردی یادگیرنده، هدفمند، مشارکتی و منعطف فرایند برنامه ریزی و اجرا را چابک می‌کند در این کارگاه می‌توانید مبانی okr، اصول پایه نحوه تنظیم ‏okr، نحوه شکست آن در سازمان، نحوه همسوسازی و افزایش مشارکت افراد، انگیزش و همراه سازی سازمان آشنا شوید
ارائه دهنده: عادل ‏ فیض
بنیانگذار نخستین بستر ابری ‏okr در ایران
مشاوره استقرار okr

5:00 ب.ظ - 7:00 ب.ظ
دوشنبه 6 بهمن 99

اشنایی با مبانی مدیریت پروژه چابک

محمد احمدزاده
مشاور و مدرس کسب و کار، مديريت پروژه چابک

در فضای پر تغییر، پر چالش و پر از ریسک های ناشناخته کسب و کارها و پروژه های امروزی, متد های سنتی و آبشاری که مبتنی بر استانداردهای سنتی مانند (استاندارد KOBMP ویرایش ششم) دیگر جوابگو نیست و لذا باید از روش های جدید و نوآورانه ای همانند روش های چابک(اسکرام، کانبان، ناب و ...) يا روش های ترکیبی(مانند دواپس) استفاده کرد.
‮در فضای چابک و همچنین فضای ترکیبی، میتوان امکان پاسخ گویی به تغییرات کسب و کار، ریسک ها و درخواست های لحظه آخری مشتریان و همچنین ابهام و عدم اطمینان هایی که در کسب و کار و پروژه ها وجوددارد را فراهم کرد.
‮به همین دلیل کارگاه مدیریت پروژه چابک را برنامه‌ریزی کردیم که شما با اصول مدیریت پروژه چابک در این فضای پر تغییر و پر ابهام آشنا شوید.
‮در این کارگاه ضمن معرفی اصول دوازده‌گانه و مانیفست های چهارگانه مدیریت چابک شما را با متدها، رویکردها و چارچوب های مختلف مدیریت پروژه چابک (اسکرام، PX، کانبان، ناب، دواپس و...) به صورت کلی آشنا خواهیم کرد و محاسن و معایب هر یک از این متدها را توضیح خواهیم داد تا بتوانید تصمیم‌گیری بهتری در فضای دینامیک و پیچیده امروزی برای مدیریت کسب و کار و پروژه هایتان داشته باشید.

5:00 ب.ظ - 7:00 ب.ظ
سه شنبه 7 بهمن 99

شتابدهی به سازمان از طریق سازماندهی چابک دووجهی

حمیدرضا نورعلی‌زاده
جانشین مدیرعامل در پروژه تحول دیجیتال بیمه سامان

سالها پیش ماکس وبر از اصطلاح قفس فولادی برای بروکراسی سازمانی و ساختارهای سلسله مراتبی، استفاده کرد. قفسی که هرچند خلاقیت و آزادی انسانها را محدود می‌کند اما آنقدر منفعت به همراه ‮دارد که حرکت به سمت آن گویا اجتناب ناپذیر است.
سوال این است که آیا شرکتی وجود دارد که کارکنانش در سلسله مراتب سازمانی گیر نیفتاده باشند؟ آیا داستان موفقی از تجربه آزادی و خلاقیت علاوه بر بهره مندی از منافع ساختارهای سلسه مراتبی، وجود دارد؟
پاسخ جان کاتر به عنوان یکی متفکرین سازمان، به این
سوالات مثبت است. او ایده جدیدی را ارایه کرده که
شکلی نو از ساختاربندی سازمان است و به
سرعت و چابکی بیشتر در طراحی و اجرای استراتژی
ها می انجامد و به آن "ساختار دو وجهی"
می گوید. مدل دو وجهی او، سازماندهی
به روشی است که خلاقیت و کارایی را
توامان برای سازمان‌ها به ارمغان
می آورد و شتاب مضاعفی را به
آنها هدیه ‮میکند.
با ارائه مفهوم شتابدهی
در این وبینار، همراه شما
‮خواهیم بود.

5:00 ب.ظ - 7:00 ب.ظ
چهارشنبه 8 بهمن 99

آشنایی با مبانی نوآوری و توسعه محصول بر اساس چارچوب SAFe

پژمان مقبل‌زاده
مشاور حوزه تحول دیجیتال

‮سازمان ها در عصر دیجیتال لازم است که نوآور باشند اما با توجه به سرعت نوآوری شرکت ها و تغییر سلیقه مشتریان ، فرایندهای نوآوری میبایست بسیار چابک گردند.
‮در فضای نوآوری چابک، لازم است سبدی از نوآوری ها وجود داشته باشد که به سرعت با شناسایی فرصت ها به روز رسانی شوند. نوآوری‌ها در قالب محصولات و خدمات در کوتاه ترین زمان و به صورت حداقل ارزش قابل ارائه (PVM) به بازار عرضه گردد و با بازخورد بازار تکوین یابد یا کنار گذاشته شوند. توسعه بازار محور!
این رویکرد نیازمند تغییر نگاه پروژه محور به محصول محور ‮است. در نگاه محصول محور سازماندهی، ارتباطات، فرهنگ و هر آنچه مربوط به نوآوری است. در چارچوب یک جریان پیوسته و ‏ ارائه مستمر و افزایشی محصول در زمان های کوتاه و دارای انعطاف در مواجهه با نیاز بازار شکل می گیرد.
‮این این کارگاه بر آن است تا مخاطب را با نظام نوآوری چابک و مبانی سازمان چابک بر اساس چارچوب eFAS آشنا سازد. eFAS نقشه راهی برای چابک سازی کسب و کار و علی الخصوص نوآوری سازمانی به ما می دهد. همچنین تعادلی بین حاکمیت کسب و کار و چابکی ایجاد می کند.
‮همچنین در این کارگاه با تجربه پیاده سازی eFAS در ایرانسل و نکات اجرایی و عملیاتی آن آشنا خواهید شد.

عجله کن!

بلیط خودتو رزرو کن

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

طرح های قیمت گذاری

پایه

هزار تومان 95
  • شرکت در وبینار

فیلم های وبینار

هزار تومان 100
  • دسترسی به ویدئوی وبینار
  •  

طلایی

هزار تومان 300
  • شرکت در وبینار
  • دسترسی به ویدئوی وبینار
  • شرکت در کارگاه های وبینار
  • اعطای گواهینامه از دانشگاه تهران

اسپانسر های ما

اسپانسر های اصلی

اگر سوالی داشتید،
در صورت تمایل با 09923798643 تماس بگیرید.

یا از طریق روش های زیر با ما در ارتباط باشید

برای دریافت آخرین اخبار مشترک شوید