جک و پاور یونیت

لیست قیمت جک هیدرولیکی و پاور یونیت،قیمت جک و پاور اروپایی ، ارسال جک و پاور به تمام نقاط کشور ،تولید کننده جک و پاور اروپایی با بالاترین کیفیت ،دو سال گارانتی جک و پاور عرضه شده به مشتری،فروش پک کامل جک و پاور و کاراسلینگ،فروش جک و پاور به همکاران به قیمت بسیار مناسب و قابل رقابت.

   همکاران و مشتریان عزیز در صورت تمایل می توانند از کارخانه تولید جک و پاور ما بازدید کنند و مراحل مختلف تولید جک و پاور را از نزدیک مشاهده کنند، تمام قطعات و لوازم استفاده شده در تولید جک و پاور ،بطور کامل در معرض دید مشتریان و همکاران قرار دارد .

     شرکت هیدروفربد با سابقه 15 ساله در تولید ،فروش و نصب انواع آسانسور و بالابر،تجربه بالایی  در زمینه عرضه سیستم های هیدرولیک به مشتریان دارد. تجربه به ما ثابت کرده است که فروش یک محصول با کیفیت با عث می شود هزینه های سربار  و ناخواسته بابت ارائه خدمات پس از فروش ، به شرکت تحمیل نشود .در کنار آن مشتریان و مصرف کنندگان  نیز از داشتن یک محصول با کیفیت و بادوام راضی هستند و هزینه های بعدی نیز به ایشان تحمیل نمی شود .

    شرکت هیدروفربد در تولید جک هیدرولیکی خود از سیلندر و پیستون وارداتی از شرکت کروم استیل رومانی استفاده می کند ، لوازم آب بندی آن (پکینگها)CFW آلمان می باشد. این جکها علاوه بر قدرت ، استقامت بالایی دارند و به ندرت دچار روغن ریزی می شوند.

   پک پاور یونیت تولیدی شرکت هیدروفربد با ظرفیتهای مختلف ،با توجه به نیاز مشتری تولید میگردد.موتور آن ELMO و یا SB ایتالیا غوطه ور در روغن می باشد که بسیار قدرتمند و با کیفیت است و سالهای سال کارمیکند،پمپ اسکرو متصل به موتور از شرکت سیم SEIMو یا سیتما ایتالیا است که صدای خیلی کمی دارد. برای جلوگیری بیشتر از آلودگی صوتی سایلنسر نیز نصب می گردد.  گرم کن روغن نیز برای پروژه های در معرض سرما داخل پاور یونیت نصب می شود.تکمیل کننده این محصول خوب، یک شیر برقی است که روی پاور یونیت قرار میگیرد .شرکت هیدروفربد با افتخار از شیر برقی BLIAN آلمان استفاده می کند ، به اعتقاد اهل فن شیر برقی بلین در این رشته سرآمد است.این پک با کیفیت جک و پاور ، سیستم آسانسور هیدرولیک شما را به  نحو احسنت اداره میکند و هیچ نگرانی بابت خرابی آن در کوتاه مدت نخواهید داشت.

    بهتر است جایی که پاور یونیت قرار است در آنجا نصب گردد به چاهک آسانسور هیدرولیک نزدیک باشد و چه بهتر که در پایین ترین نقطه ساختمان باشد . دمای موتور خانه خنک و متعادل باشد . گرد و غبار در آن نفوذ نکند و مرطوب نباشد . ورود گرد و غبار ، رطوبت و آب به درون پاور یونیت آسیب خیلی جدی به شیر برقی و موتور می زند . موتورخانه آسانسور هیدرولیک باید دارای درب باشد تا افراد متفرقه نتوانند وارد آن شوند اما دارای شرایطی باشد که در مواقع اضطرار افراد آموزش دیده و مجاز به راحتی به آن دسترسی داشته باشند . پاور یونیت باید طوری نصب شود که در قسمت جلوی آن فضای مناسب برای سرویسکار و نصاب باشد و در بالای آن فضای خالی برای بیرون آوردن پمپ و موتور در مواقع لازم باشد.در صورت وجود فضای کافی در موتورخانه، بهتر است تابلو فرمان را نزدیک پاور یونیت نصب کرد ، نه در بالای آن ، تا در مواقع تعمیرات ، بتوان به راحتی قطعات پاور یونیت را تعویض نمود.

     در آسانسور هیدرولیک جک و پاور یونیت نقش اصلی را بازی می کنند . این دو قطعه اصلی مکمل یکدیگر می باشند همه روغن هیدرولیکی که قرار است به درون جک هیدرولیک تزریق شود در مخزن پاور یونیت ذخیره و نگهداری می شود . پمپ اسکرو با قدرت متناسب با ظرفیت اسانسور هیدرولیک ، روغن را توسط شیلنگ به درون جک هدایت می کند  . شیر برقی وظیفه کنترل سرعت  و حرکت یکنواخت روغن را بر عهده دارد . پاور یونیت محصولی است که از اجتماع بهترین قطعات روز اروپا تشکیل شده است . به همین دلیل خیال مصرف کنندگان و فروشندگان آسانسور راحت  است ، اما جک هیدرولیک معمولا در ایران ساخته می شود . جک هیدرولیکی ، انرژی هیدرولیکی را به انرژی مکانیکی تبدیل کرده و با حرکت روغن به داخل جک به صورت خطی جابجا می شود . در ساخت و تولید جک باید مواردی را مورد توجه قرار داد .1- جنس گلویی ، جنس ته سیلندر ، جنس سیلندر و پیستون . 2- ضخامت سیلندر و قطر پیستون ، با توجه به فشار وارد شده به سیلندر و فشار اصلی جک . 3- محاسبات نیروی کمانش و نیروهای جانبی  . 4- یکنواخت بودن سطح داخل سیلندر و صاف بودن سطح پیستون.جکهای ساخته شده با شرایط مذکور در مقابل فرسایش بسیار مقاوم هستند.

     جک هیدرولیک یکی از قطعات اصلی و مهم سیستم آسانسور هیدرولیک می باشد که معمولا در نوع مستقیم مرکزی ، درون تاسیسات ساختمان مدفون می شود . برای جلوگیری از خوردگی آن باید اقداماتی هم در تاسیسات ساختمان و هم در ساخت بدنه جک انجام گیرد که نیاز به کارهای تعمیراتی نباشد . زیرا بررسی و بازرسی و همچنین تعمیر جک هیدرولیک درون چاهک آسانسور ممکن نیست و باید کل مجموعه جک هیدرولیک به بیرون منتقل شود که کار پرهزینه و وقت گیری می باشد.

    بیشترین آسیب محیطی که به جک و پاوریونیت وارد می­شود، زنگ ­زدگی و پوسیدگی بدنه آنها به مرور زمان است. بویژه در شرایط آب­ و­هوایی مرطوب، جنس بدنه جک و پاور از آهن است که به ­راحتی دچار زنگ ­زدگی می­شود.بعد از طی مراحل تولید، هم از منظر زیبایی و هم کمک به جلوگیری از پوسیدگی­های احتمالی، روی بدنه جک و پاور­­­­­­یونیت رنگ­ پاشی می­شود. این رنگ معمولی به علت تماس و خراشیدگی زمینه شروع زنگ ­زدگی را فراهم می­کند. رنگ الکترواستاتیک کوره­ ای به علت کیفیت خوب و مقاومت بالا در مقابل عوامل بیرونی، عمر مفید قطعات را افزایش می­دهد. دپارتمان کنترل کیفیت شرکت هیدروفربد بر اساس استانداردهای تعریف شده، کلیه جک و پاوریونیت­های تولید شده برای پروژه­ های مناطق آب ­وهوایی مرطوب را فقط با پوشش رنگ الکترواستاتیک، مجوز خروج از خط تولید می­دهد. سالن رنگ الکترواستاتیک کوره­ای، قسمتی از خط تولید شرکت هیدروفربد می­باشد.

    جک و پاوریونیت مراحل مختلف تولید را طی می کنند و آماده ارسال به مشتریان می شوند.ارسال برای نقاط مختلف کشور صورت می گیرد . حمل و نقل این قطعات باید به شکل صحیح انجام شود و لازمه آن بسته بندی استاندارد قطعات است تا سالم به دست مصرف کننده برسند.پالتها و جعبه های بسته بندی ویژه ای برای جک و پاوریونیت سفارش داده می شود.بعد از بسته بندی آنها ، بارگیری شده و برای مشتریان ارسال می گردد.


تنظیمات
مطالب مرتبط

یادداشت کاربران
درج یک یادداشت :
نام کاربری :
پست الکترونیکی :
وب :
یادداشت :
کد امنیتی :
5 + 8 = ?