Search
Close this search box.

رادیاتور پنلی گرین + توضیح جامع مشخصات محصول و راهنمای خرید

رادیاتور پنلی گرین از تولیدات جدید شرکت گرین است. این محصول با انواع سیستم‌ های مرکزی و پکیج سازگاری دارد و از بازدهی گرمای بیشتری نسبت به مدل های قدیمی برخوردار است. به طور کلی یکی از روش های رایج گرمایش در آپارتمان ها و منازل استفاده از انواع رادیاتور می باشد.

رادیاتور پنلی گرین بیشتر برای فرد سود و منعت دارد؛ چرا که سبب شده محیط ساختمان فرد در زمان کوتاهی مملو از هوای گرم شود؛ اما با این حال معایبی دارد. یکی از عیوب اصلی رادیاتور پنلی گرین،وزن بالا است. وزن بالای این محصول سبب شده حمل و جا به جایی محصول سخت و دشوار باشد.

مهم ترین عیب این دستگاه ایمن و کارساز، ضدزنگ زدن قطعات داخلی محصول می باشد، با این که رادیاتور پنلی گرین نسبت به آب و فرسایش بسیار مقاوم است؛ اما اگر دچار زنگ زدگی و رسوب دهی شد؛ موظفید قطعه زنگ زده را تعویض کنید لذا نه تنها در عملکرد محصول خلل ایجاد می کند بلکه سبب تحریک دیگر قطعات به زنگ ضدگی می شود.

رادیاتور پنلی گرین، نیازمند به آب پرفشار است. به همین خاطر در صورت نوسان فشار، رادیاتور امکان نشت و چکه کردن آب را دارد. آب موجود در رادیاتورها در سیستم حرارت مرکزی ساختمان توسط تجهیزاتی مانند مشعل و دیگ، گرم می‌شود و این آب گرم‌ توسط پمپ و لوله ها به قسمت‌های مختلف ساختمان هدایت و وارد رادیاتورهای هر قسمت می‌شود؛ هر زمان گرمای آب در اثر تبادل حرارت با محیط کاهش یابد، دوباره اب به موتورخانه هدایت شده تا گرم شود و این چرخه بارها تکرار می گردد.

بدون تردید، انتخاب سیستم حرارتی مناسب و باکیفیت، به منظور ایجاد هوای مطبوع و گرم در فضاهای مختلف اعم از مسکونی، تجاری و اداری، به یک چالش و دغدغه جدی برای افراد تبدیل شده است. رادیاتور پنلی گرین از بهترین گزینه ها برای توزیع گرما در محیط های مختلف به شمار می رود. این مدل تجهیزات گرمایشی بر اساس اصول استاندارد و آخرین فناوری ها و تکنولوژی های روز به مرحله تولید می رسند.

علاوه بر این، استفاده از فناوری های منحصر به فرد مانند تکنولوژی نانو سرامیک، ضمن افزایش توان حرارتی دستگاه، صرفه جویی و بهینه سازی مصرف انرژی را به دنبال داشته است.

لازم به ذکر است که در فرآیند ساخت و تولید رادیاتور پنلی گرین از مواد اولیه و فلزات باکیفیت و درجه یک استفاده می شود. این امر بازدهی و سطح حرارت دهی بالا و کمترین میزان مصرف انرژی را سبب شده است. این محصول در سایزهای 60، 80، 100، 120، 140، 160 و 200 سانت تولید و عرضه می‌شود.

همچنین، رادیاتورهای گرمایشی شرکت گرین، با انواع پکیج ها و سیستم های حرارت مرکزی، سازگاری کامل دارند.

مهم ترین ویژگی های رادیاتور پنلی گرین

رادیاتور پنلی گرین از تجهیزات گرمایشی کاربردی و باکیفیت برای تامین گرمایش محیط های مختلف، به ویژه با آغاز فصل سرما می باشد. به طور کلی، رادیاتورهای پنلی Green در اندازه های متنوع 60 الی 200 سانتیمتر تولید و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرند. بازدهی و ضریب حرارتی بالا، طراحی ظاهری عامه پسند، حجم کم و بدنه باریک را می توان از مهم ترین دلایل تمایل و گرایش خریداران به انتخاب و خرید رادیاتور پنلی گرین قلمداد نمود.

دوام و استحکام بالا، در کنار ضریب حرارتی مطلوب، رادیاتور پنلی گرین را به یکی از تجهیزات گرمایشی پراستفاده و پرکاربرد در صنعت تاسیسات ساختمان تبدیل نموده است. متریال اصلی استفاده شده در ساختار رادیاتورهای پانلی گرین، آلیاژ فولاد می باشد. این امر مقاومت و استحکام رادیاتور در برابر آسیب و ضربه را به میزان چشمگیری افزایش داده است.

در این زمینه باید خاطر نشان نمود که به منظور افزایش طول عمر دستگاه و مقاومت در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی، بدنه رادیاتور گرین با رنگ اپوکسی و به صورت یکدست پوشش داده می شوند. برخورداری رادیاتورهای گرمایشی گرین از ظاهر یکدست و بدنه مسطح در صرفه جویی و بهینه سازی فضای نصب تاثیر بسزایی برجای می گذارد. به همین دلیل، رادیاتورهای مدل پنلی گرین، بدون محدودیت قابلیت نصب و اجرا در محیط های با مساحت مختلف را دارند.

این مدل رادیاتور در کوتاه ترین و سریع ترین بازه زمانی هوای گرم و مطبوع را در گوشه و کنار فضا تولید و توزیع می نمایند. مضاف براین، ظاهر یکپارچه دستگاه، سهولت در تمیز نگه داشتن و نظافت آسان رادیاتور را در پی دارد.
گفتنی است که فرآیند تولید رادیاتور پنلی گرین به وسیله دستگاه های تمام رباتیک و اتوماتیک صورت می گیرد. برهمین اساس، علاوه بر افزایش ضریب ایمنی و امنیت، رادیاتورهای گرمایشی گرین از کیفیت ساخت بسیار بالایی بهره مند می باشند. سهولت در نصب، راه اندازی سریع، راندمان بالا و هواگیری کم را می توان از مهم ترین مزایای رادیاتور پنلی green برشمرد.

عواملی مانند ابعاد و اندازه، متراژ فضا، ظرفیت حرارتی، سطح کیفی متریال استفاده شده، ضخامت، نوع و مدل دستگاه، به صورت مستقیم بر قیمت رادیاتور پنلی گرین تاثیرگذار می باشند.

همچنین خرید رادیاتور گرین در شعب مختلف از جمله تاسیسات دات کام به همراه عرضه گارانتی 12 ساله امکان پذیر است.

در هنگام انتخاب و خرید رادیاتور پنلی چه پارامتر هایی را در نظر داشته باشیم؟

عوامل و پارامتر های مختلفی در زمینه خرید رادیاتور پنلی گرین به شخص کمک می کند. اگر پارامتر های زیر را به خاطر داشته باشید؛ یقین داشته باشید، محصولی پر قدرت برای گرمایش ساختمان خود خریداری می کنید.

  • هر ساختمانی دارای بار حرارتی می باشد. حتما قبل از خرید توسط نرم افزار های معتبر میزان بار حرارتی ساختمان خود را حساب کنید و نتایج به دست آمده را با کارشناسان با ما در میان بگذارید؛ تا طبق بار حرارتی ساختمان، رادیاتوری با ظرفیت و قدرت مناسب بخرید.
  • شیر های ترموستاتیک را جایگزین شیر های معمولی کنید. شیر های ترموستاتیک نه تنها از نظر قیمت به صرفه و اقتصادی هستند؛ بلکه بر مصرف سوخت و انرژی دستگاه نیز تاثیر دارد.
  • شیر های هواگیر بهترین قطعه برای هواگیری کردن رادیاتور پنلی می باشد؛ چرا که نصب آن راحت است و همچنین از نشت آب رادیاتور بر دیگر تجهیزات ساختمان جلوگیری می کند.

تعمیر رادیاتور پنلی گرین

تعمیر و سرویس منظم ابزار آلات صنعتی، بهترین رو برای بالابردن عمر مصرف رادیاتور پنلی گرین می باشد؛ لذا باعث شده از تعویض محصول جلوگیری کند. تعمیرات رادیاتور پنلی green راحت و آسان می باشد؛ چرا که بین قطعات محصول فاصله های کوچکی دیده می شود.

با این حال که تعمیر قطعه آسان است؛ اما شما نباید شخصا به تعمیر رادیاتور پنلی خود بپردازید؛ لذا باعث می شوید، مکانیسم رادیاتور پنلی گرین به هم بریزد و در نتیجه بازدهی حرارتی مناسب خود را از دست بدهد.

برای تعمیر و سرویس منظم رادیاتور پنلی گرین از متخصصین که در رشته تاسیسات فعال هستند؛ یاری بجویید. آن ها در تعمیر انواع  رادیاتور پنلی گرین، توانمند و استاد هستند. بنابراین تنها با توضیحات شما به مشکل محصول پی می برند.

به دلیل این که قطعات داخلی محصول با جنس و قیمت های مختلفی در بازار به فروش می رسد؛ تعمیر رادیاتور پنلی گرین آسان و کم هزینه است. به هیچ وجه از سرویس و تعمیر رادیاتور غافل نشوید؛ لذا تعمیرات منظم و اصولی سبب افزایش عمر مصرف تجهیز می شود.

قیمت رادیاتور پنلی گرین

قیمت رادیاتور پنلی گرین مناسب و مقرون به صرفه تر از سیستم های گرمایشی دیگر  می باشد. به همین خاطر، امروزه در بازار های داخلی و خارجی مشتریان بسیاری را به سوی کیفیت و قدرت خود جلب کرده است.

نرخ قیمت در بازار مصرف این محصول متنوع است؛ چرا که ظرفیت، مدل، رنگ و جنس انواع رادیاتور پنلی گرین با هم دیگر فرق دارد. بدهی است، تئولید  کننده رای ساخت هر یک هزینه متفاوتی صرف کرده است.

در خرید رادیاتور پنلی گرین، معیار های مختلفی تاثیر گذار است. یکی از معیار های مهم ظرفیت حرارتی محصول است. هر رادیاتور پنلی منتخب شما از ظرفیت بالاتری برخوردار باشد؛ قیمت آن بیشتر است، چرا که برای ساختمان هایی با متراژ بالا نیز مناسب است.

ابعاد و سایز محصول نیز در قیمت رادیاتور پنلی تاثیر دارد. ابعاد بزرگ تر به معنای هزینه تمام شده بالاتر است. بنابراین

قیمت رادیاتور هایی که ابعاد آن ها 900 سانتی متر است از رادیاتور هایی با ابعاد 600 سانتی متر بیشتر می باشد.

خرید رادیاتور پنلی گرین

امرووزه خرید و فروش محصولات راحت تر شده است؛ چرا که آنلاین شاپ های متنوعی در هر صنعت فعال می باشد. یکی از آنلاین شاپ هایی که در صنعت تاسیسات ساختمانی موفق است؛ تاسیسات دات کام می باشد.

مشتریان عزیز، شما می توانید در تاسیسات دات کام برترین رادیاتور پنلی گرین را با قیمت درب کارخانه خریداری کنید.

[xyz-ihs snippet=”categorylist”]

در سایت مرجع و فروشگاهی تأسیسات دات کام، مشخصات فنی و قیمت های تضمین شده  انواع تجهیزات تاسیساتی ، خرید آنلاین تاسیسات با ضمانت نامه اصلی، جهت ایجاد اعتماد، برای شما عزیزان ارائه گردیده است. تا خرید اینترنتی امن و تضمین شده ای داشته باشید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید
۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸
09123434398

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”رادیاتور پنلی در گرمایش ساختمان بهتر است یا داکت اسپلیت؟” answer-0=”رادیاتور پنلی گرین بهتر از چرا که به هیچ مکمل گرمایشی نیاز ندارد.” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”رادیاتور پنلی گرین از چه جنس متریالی تولید می شود؟” answer-1=”در ساخت رادیاتور پنلی گرین از متریال های مختلفی همچون فولاد، آلومینیوم، مس و… استفاده می شود.” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”کدام یک از رادیاتور پنلی گرین از قدرت بالایی برخوردار است؟” answer-2=”رادیاتور پنلی گرین، همگی بسیار قدرتمند و اقتصادی می باشند. برترین نوع رادیاتور که از قدرت بالایی بهره مند است و در برابر عوامل مخرب پایدار هستند؛ رادیاتور پنلی گرین آلومینیومی و فولادی می باشد.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]