arianTajhizLogo
آریان تجهیز- فروش اینترنتی ابزار اندازه گیری و ابزاردقیق
ساعت کاری: پاسخگویی تلفنی شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹-۱۶ / پنجشنبه تا ۱۲.۳۰ /پیام از طریق واتساپ و ایتا
آریان تجهیز- فروش اینترنتی ابزار اندازه گیری و ابزاردقیق
امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
دستگاه مانو متر و فشار سنج تفاضلی 2000 میلی بار لترون مدل LUTRON PM-9100 MANOMETER LUTRON PM-9100
دستگاه مانو متر و فشار سنج تفاضلی 2000 میلی بار لترون مدل LUTRON PM-9100

دستگاه مانو متر و فشار سنج تفاضلی ۲۰۰۰ میلی بار لترون مدل LUTRON PM-۹۱۰۰ MANOMETER LUTRON PM-9100

PM-9100 محصول شرکت لترون، با کاربری دقیق و حساس برای اندازه گیری فشار با دقت اندازه گیری و رزولوشن بالا است. این دستگاه چند منظوره با توانایی اندازه گیری دو گانه و نمایش تفاضل فشار بین دو نقطه با حداکثر دامنه 2000 میلی بار استفاده می شود.این دستگاه با رزولوشن 1 میلی بار و 0.001 اتمسفریک و دقت اندازه گیری 2% F.S. ± نتایج قابل توجهی را ثبت کرده است. دستگاه فوق قابلیت اندازه گیری فشار مطلق و نسبی و ثبت و ذخیره آنها را دارد. از دیگر امتیازات این دستگاه ثبت ، ذخیره و بازیابی مقادیر حداقل و حداکثر اندازه گیری ونگه داشتن مقادیر اندازه گیری و ذخیره شده به منظور مطالعات و بررسی های بیشتراست .سنسور به کار رفته در طراحی این دستگاه از نوع پیزالکتریک PIEZOELECTRIC است که قابلیت اندازه گیری فشار، دما و نیرو را با دقت بالا دارد.این سنسور با دقت بالا در مورد اندازه گیری گازها وفشار هوای غیر یونی و غیر فرسایشی کاربرد دارد و در مورد مایعات استفاده نمی شود. بعلاوه استفاده از میکروپروسسور قوی و هوشمند LSI بر دقت و سرعت عملیات محاسباتی این دستگاه افزوده است. شرکت آریان تجهیزارائه کننده تجهیزات اندازه گیری و ابزارهای دقیق ونمایندگی رسمی و انحصاری کمپانی LUTRON در ایران دستگاه فوق را با گارانتی دو ساله و خدمات پس از فروش ده ساله به کاربران عرضه می کند.

دو سال گارانتی تعویض شرکت آریان تجهیز

آماده ارسال

قیمت : ۱۰,۵۵۰,۰۰۰ تومان

10,550,000 تومان

برای استعلام و سفارش این محصول، وارد حساب کاربری خود شوید.

بازگشت

مشخصات کلی دستگاه مانو متر و فشار سنج تفاضلی 2000 میلی بار لترون مدل LUTRON PM-9100 :
یکی از وسایلی که جهت اندازه گیری فشار در شرایط متفاوت با کاربردهای متنوع استفاده می شوند ، مانو متر از انواع دستگاه های فشار سنج است. این دستگاه  استفاده فراوان در سنجش ، آنالیز و پایش فشار ایجاد و وارد شده  در مکانها و سیستم های  مختلف ومطالعه  اثرات آن بر افراد، سیستم ها و محیط زیست دارد. کنترل فنی منابع ایجاد و نوسان فشار ، مراقبت درست از  دستگاهها  ، تغییر و تحول در اجزاء و وظیفه دستگاهها ، کنترل مسیر انتشار فشار ، کنترل و کاهش اثرات مخرب و یا تقویت فشارهای موضعی از دیگر کاربردهای آن  در صنایع بزرگ و حساس لجستیکی،  هوانوردی و دریا نوردی و در ابعاد کوچکتر در دستگاه های مورد استفاده در صنایع ، بیمارستانها، آزمایشگاه ها و سیستم های تهویه هستند. از این جهت تولید کنندگان در بخش صنعت و مدیران در بخش ارائه خدمات خود را ملزم به در نظر گرفتن  ابزارها و دستگاه هایی برا ی اندازه گیری های فوق می دانند.لذا با بهره وری از تکنولوژی سنجش ابزارهای دقیق، یکی از ابزارهای حرفه ای و مفید در اندازه گیری ارتعاشات صوتی با دقت بالا و سرعت های متنوع و مورد استفاده صنایع مختلف توسط کارشناسان مجرب شرکت LUTRON به بازار عرضه شد. تولید کنندگان این دستگاه با رعایت کلیه ملزومات مورد نظرموفق به دریافت مجوزهای معتبر مختلف ،مانند ISO 9001،CE ( مجوز ایمنی ساخت وبهره وری اتحادیه اروپا) ، IEC 1010 ( مجوز ساخت و ایمنی صنایع الکترونیک بین المللی ) و UKAS( مجوزمعتبربین المللی در مدیریت کیفیت)  گردیدند.


مشخصات فیزیکی دستگاه مانو متر و فشار سنج تفاضلی 2000 میلی بار لترون مدل LUTRON PM-9100 :
وزن دستگاه مذکوربدون احتساب وزن باتری آن 345 گرم و ابعاد دستگاه  180x72x32 میلی متر است. ابعاد صفحه نمایشگر کاملا بزرگ  آن 60x34 میلی متر و دراندازه صفحه 16 میلی متری است .این مانو متر دارای قابلیت تنظیم صفحه نمایش برای ایجاد بهترین زاویه دید در تمام شرایط نوری محیط را دارد. مصرف بهینه انرژی در این دستگاه با یک باتری 9 ولتی DC با مشخصات  006P آلکالین بادوام برای استفاده دستگاه و یا مشابه آن  تامین شده است.میزان مصرف انرژی دستگاه هم  در حدود 6 میلی آمپراست.دستگاه فوق دارای قابلیت خاموش کردن خودکار و دستی دستگاه و مجهز به سیستم نمایش میزان کاهش انرژی دستگاه را دارد.از دیگر ویژگی های این دستگاه زمان نمونه گیری کوتاه در حدود 0.8 ثانیه است.  دستگاه فوق با استفاده از کابل RS232   قابلیت اتصال به کامپیوتر و انتقال داده ها به منطور ثبت ، ذخیره و آنالیز بیشتر را دارا می باشدشرایط مطلوب عملکرد این دستگاه در رطوبت تا کمتر از 80 RH % ودمای صفرتا پنجاه درجه سانتی گراد ( 32 تا 122 درجه فارنهایت) است.


مشخصات فنی دستگاه مانو متر و فشار سنج تفاضلی 2000 میلی بار لترون مدل LUTRON PM-9100 :
انجام عملیات کالیبراسیون در صورت لزوم توسط این دستگاه بوسیله استفاده از دکمه "0"  که بر روی پنل جلویی دستگاه تعبیه شده است میسر است.با یک بار فشار دادن آن تنظیمات دلخواه مربوطه انجام خواهد شد. دستگاه دارای یک زبانه برای اتصالات لوله ای است. با فشار دکمه مربوطه بر روی پنل جلویی دستگاه قابلیت انتخاب و نمایش واحد اندازه گیری با کاربران خواهد بود. مقیاس های اندازه گیری دستگاه در واحد های  : میلی بار، پوند بر اینچ مربع، کیلو گرم بر سانتی متر مربع، میلی متر جیوه ، اینچ جیوه ، مترH2O معادل 9806 پاسکال، اینچ H2O معادل 250 پاسکال و فشار اتمسفر می باشند.


مشخصات الکتریکی دستگاه مانو متر و فشار سنج تفاضلی 2000 میلی بار لترون مدل LUTRON PM-9100 در دمای)  (23 ± 5°C :
اندازه گیری فشار در واحد های مختلف با رزولوشن های مربوطه به شرح فوق می باشد:
این اندازه گیری در واحد میلی بار با دامنه 2000 میلی بار و رزولوشن 1 میلی بار، در واحد پاند اینچ در دامنه 29 پاند اینچ  و رزولوشن 0.01 ، در مقیاس کیلو گرم بر سانتی متر مربع با دامنه 2.040 و رزولوشن 0.001 ، درمقیاس میلی متر جیوه در دامنه 1500 با رزولوشن 1 ، درمقیاس اینچ جیوه در دامنه 59.05 با رزولوشن 0.02 ، در دامنه متر اب با دامنه 20.40 با رزولوشن 0.01 ، در مقیاس اینچ آب در دامنه 802 با رزولوشن 0.5 ودر مقیاس اتمسفر با دامنه 1.974 و رزولوشن 0.001 است. دقت اندازه گیری در تمام مقیاس های فوق معادل  2% F.S. ±  است.  توجه کاربران را به این نکته جلب می کنیم که مقادیر فوق در شرایط خطی، تاخیر و تکرار محاسبات صادق است.


پک استاندارد و جانبی دستگاه مانو متر و فشار سنج تفاضلی 2000 میلی بار لترون مدل LUTRON PM-9100 :
لوازمات جانبی ارائه شده به همراه دستگاه فوق یک کتاب راهنمای استفاده از دستگاه به زبان انگلیسی ویک  محفظه محکم و بادوام از جنس پلاستیک مرغوب مطابق با استانداردهای  ABS  برای محافظت از دستگاه خواهد بود. شرکت لترون معمولا لوازمات دیگری را نیز به خریداران ارائه میکند که در صورت تمایل با پرداخت هزینه آنها قابل عرضه خواهند بود و شامل اقلام فوق می باشند: یک عدد کابل RS232  با مشخصات USB-01 و یک بسته نرم افزار SW – U801-WIN است.

بازگشت

مشخصات فنی برای این محصول ثبت نشده

بازگشت
بازگشت