در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

افزایش خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه شهید بهشتی

معاون دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی گفت: در صورت کمک خیرین تا مهر ماه خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه را افزایش خواهیم داد.

صمد حاج جباری معاون دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اقدامات این دانشگاه برای تعمیرات خوابگاه‌های دانشجویی، اظهار کرد: خوابگاه‌ها در حال حاضر  به صورت کامل تخلیه نشده‌اند، بلکه تنها حدود ۴۰ الی ۴۵ درصد دانشجویان وسایل خود را از خوابگاه‌ها خارج کرده‌اند و برخی از لوازم دانشجویان در خوابگاه است.

او افزود: تصمیم داریم تا بعد از زمان امتحانات به تعمیرات خوابگاه‌ها بپردازیم. اعلام کردیم آن دسته از دانشجویانی که به خوابگاه احتیاج دارند با اولویت‌های خاص، با توجه به ظرفیت‌های موجود و با تایید استاد راهنما  از خوابگاه‌ها استفاده کنند.

حاج جباری تصریح کرد: در حال حاضر برخی از تعمیرات خوابگاه‌ها مانند تعویض شیرآلات پیچی به شیرآلات اهرمی انجام شده است، اما در خصوص تعمیرات اساسی در حال رایزنی با صندوق رفاه دانشگاه و وزارتخانه هستیم.

او گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور گندزدایی و سم‌پاشی خوابگاه‌ها را در آینده انجام خواهیم داد. در صورتی که با حضور دانشجویان در خوابگاه‌ ۵۰ درصد ظرفیت خوابگاه‌ها پر شود اقداماتی از قبیل ضدعفونی کردن، تعویض یا شستشوی موکت و پرده‌ها را انجام خواهیم داد.البته موارد یاد شده از برنامه‌های دانشگاه برای ایام تابستان است که باید عملی شود.

خوابگاه دانشجویی


بیشتر بخوانید


ارتقای خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه شهید بهشتی

حاج جباری با اشاره به برنامه دانشگاه شهید بهشتی به منظور افزایش تعداد خوابگاه‌های متاهلی، اظهار کرد: فاز دوم از خوابگاه‌های دانش‌پژوهان یا خوابگاه‌های متاهلی در دستور کار دانشگاه شهید بهشتی قرار دارد تا تعداد آن‌ها افزایش پیدا کند. پیش‌بینی ما این است تا فرارسیدن مهرماه و با کمک خیرین بتوانیم تعداد خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه شهید بهشتی را توسعه دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار