Admin
Admin | ایجاد شده در سه شنبه, ۲۸ مهر ۹۴

نمایشگاه و کنفرانس فناوری ارتباطات نوری (ECOC) از ۱۰ الی ۱۲ مهر ۱۴۰۲ در شهر بوردو کشور فرانسه برگزار می گردد. نمایشگاه و کنفرانس فناوری ارتباطات نوری (ECOC) بزرگترین نمایشگاه ارتباطات نوری اروپا است و فرصتی بی نظیر جهت ارائه محصولات و خدمات برای مخاطبان فراهم می کند. بیش از ٢٠ سال از برگزاری نمایشگاه ارتباطات نوری گوتنبرگ برگزار می گذرد و این رویداد تجاری به گونه ای رشد کرده که تبدیل به بزرگترین نمایشگاه فناوری ارتباطات نوری در اروپا و محل اصلی ملاقات تصمیم گیرندگان صنعت تکنولوژی ارتباطات نوری گشته است. در دوره قبلی، بیش از ٣٠٠ شرکت از ٢٧ کشور جهان در نمایشگاه ارتباطات نوری شرکت کرده اند که نشان دهنده برتری این نمایشگاه در ایجاد جایگاهی جهانی برای ترویج محصولات و خدمات شرکت کنندگان است. نمایشگاه ارتباطات نوری فرصتی بزرگ برای به نمایش گذاشتن محصولات موجود و جدید فراهم می کند، همچنین می توان کارکرد محصولات را به صورت عملی به نمایش گذاشت. نمایشگاه و کنفرانس فناوری ارتباطات نوری (ECOC) یک رویداد است و من رویداد‌ها را دوست دارم...



اخبار نمایشگاه و کنفرانس فناوری ارتباطات نوری (ECOC)

زمان باقیمانده تا پایان نمایشگاه و کنفرانس فناوری ارتباطات نوری (ECOC)



تاریخ های جدید برگزاری به زودی اعلام می شود


در صورت بروز رسانی به من اطلاع بده!

خدمات قابل ارائه در نمایشگاه و کنفرانس فناوری ارتباطات نوری (ECOC)

چرا باید از نمایشگاه ارتباطات نوری دیدن کنید؟


نمایشگاه ارتباطات نوری، بزرگترین نمایشگاه اروپا در زمینه صنعت فن آوری ارتباطات فیبر نوری است و هر ساله به ارائه آخرین محصولات و خدمات می پردازد و همچنین فرصتی بی نظیر برای دیدار با تامین کنندگان کلیدی و رهبران این صنعت فراهم می کند.

  • بزرگترین رویداد ارتباطات نوری در اروپا
  • فروشگاهی برای بدست آوردن اطلاعات مورد نیاز
  • هزینه موثر برای مقایسه و پیدا کردن تامین کنندگان جدید
  • به روز ماندن با آخرین تحولات این صنعت
  • یادگیری مهارت ها و تکنیک های کلیدی جدید در منطقه آموزش CTTS
  • جایگاهیعالی برای برقراری ارتباط
  • تماشایی هیجان انگیز در مرکز FTTx


این مرکز یکی از محبوب ترین ویژگی های این نمایشگاه است، مرکز FTTx فرصتی منحصر به فرد برای دیدار با تامین کنندگان متخصص را فراهم می کند و همچنین می توان به تماشای زنده و تعاملی با آخرین فن آوری های این صنعت در FTTx پرداخت.
نمایشگاه ارتباطات نوری محل ملاقات کلیدی برای فعالان صنعت فن آوری ارتباطات فیبر نوری است. این نمایشگاه با بیش از ٥٥٠٠ بازدید کننده در سال ٢٠٢٠، شما را به ملاقات، برقراری ارتباط و به دست آوردن دانش با همکاران از سراسر جامعه فیبر نوری دعوت می کند. نمایشگاه ارتباطات نوری  با بیش از ٣٠٠ تامین کننده متخصص برگزاری نمایشگاه ، به نمایش آخرین تحولات محصولات، خدمات و راه حل های می پردازد، این نمایشگاه مکانی برای دریافت اطلاعات مورد نیاز در این صنعت است.


چرا باید در نمایشگاه فناوری نوری ٢٠٢٠ گوتنبرگ غرفه داشته باشید؟

  • بزرگترین رویداد ارتباطات نوری در اروپا

  • میزبانی برای ارائه محصولات شما

  • ارتقا نام تجاری و بالا بردن شناخت و آشنایی با محصولات شما

    این نمایشگاه توسط جامعه بازاریابی، تبلیغات، رسانه های اجتماعی، روابط عمومی و کمپین پشتیبانی می شود و همچنین طیف وسیعی از فرصت های ترویج بیشتر برای شرکت ها و برندها به صورت آنلاین ، با چاپ و نمایش در سایت فراهم میگردد.

  • ارتباط با مشتریان و ایجاد روابط

    برقراری ارتباط با مشتریان آینده نگر جدید که به دنبال بهترین راه حل برای کسب و کار خود هستند و ایجاد روابط با مشتریانی که در حال حاضر در این صنعت فعالیت می کنند.

  • با توسعه این صنعت همراه شوید.

    نمایشگاه ارتباطات نوری ٢٠٢٠ مناسبترین مکان برای دریافت آخرین اخبار و تحولات این صنعت است. برگزار کنندگان این نمایشگاه، شما را به تمرکز بر بازار و پیدا کردن آخرین نامهای بزرگ در بازار ارتباطات و قدم زدن درنمایشگاه و یافتن آنچه تا به امروز رقبا انجام داده اند، دعوت می کنند.




جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده وبسایت رسمی رویداد اینجا کلیک نمایید.
بیشتر کمتر

محل برگزاری نمایشگاه و کنفرانس فناوری ارتباطات نوری (ECOC)

Congresses and Exhibitions Bordeaux
Rue Jean Samazeuilh, 33300 Bordeaux, France



مشتریان درباره ما چه می گویند؟

پیش بینی هواشناسی نمایشگاه و کنفرانس فناوری ارتباطات نوری (ECOC)

شما هم میتوانید با اعلام نظر خود دیگران را در شناخت بهتر این رویداد یاری نمایید .


ثبت نظر