باشگاه اف‌سی سئول در لیگ فوتبال کره جنوبی که برای پر کردن صندلی‌های خالی ورزشگاه خانگی از عروسک‌های جنسی استفاده کرده بود، از این اقدام نوآورانه خود عذرخواهی کرد.

عروسک جنسی در ورزشگاه فوتبال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری یونهاپ، کی-لیگ نخستین لیگ حرفه‌ای در جهان فوتبال است که در دوران دنیاگیری بحران و ویروس کرونا آغاز به کار کرد. از این رو، پخش زنده بازی‌های آن با استقبال مردم در سراسر جهان مواجه شد؛ فوتبال‌دوستانی که از حدود دو ماه وقفه در تمام بازی‌های باشکاهی و ملی به ستوه آمده بودند.

باشگاه فوتبال اف‌سی سئول هم برای آنکه ورزشکاه خالی از تماشاگر به ذوق بینندگان تلویزیونی برنخورد، در اقدامی نوآورانه ده‌ها مانکن سفارش داد تا از آنها جای تماشاگران واقعی روی صندلی‌ها استفاده کند. هر چند برآوردهای مدیران تدارکات باشکاه و فروشندگان مانکن‌ها اشتباه از آب درآمد و معلوم شد آنچه به ورزشگاه آمده در واقع عروسک جنسی است.

پس از پخش زنده دیدار روز یکشنبه اف‌سی سئول با گوانگجو در کی‌لیگ، کاربران شبکه‌های اجتماعی در سراسر جهان به اصل ماجرا پی بردند و تصاویر این مانکن‌ها را با نوشته‌های تبلیغاتی دست آنها منتشر کردند. باشگاه کره‌ای هم از اشتباه خود عذرخواهی و اعلام کرد برنامه‌اش برای واقعی جلوه کردن این مسابقه قربانی یک سوء تفاهم شده است.

با اینکه فقط حدود ۱۰ عروسک روی صندلی‌ها حاسازی شده بود و حضور مانکن‌ها هم چندان جلب توجه نکرده اما عذرخواهی باشگاه کره‌ای و استدلال آنها چندان به مذاق کاربران شبکه‌های اجتماعی خوش نیامده است.

کد خبر 512785

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha