Admin
Admin | ایجاد شده در شنبه, ۰۴ شهریور ۹۶

کنگره جهانی و نمایشگاه شهر هوشمند بارسلون از ۱۶ الی ۱۸ آبان ۱۴۰۲ در شهر بارسلون کشور اسپانیا برگزار می گردد. کنگره جهانی و نمایشگاه شهر هوشمند بارسلون که شرکت های معتبر جهانی  و متخصصین در آن شرکت می کنند فرصتی است تا تمام کالاها و خدمات مربوط به شهر سازی و توسعه شهری را مشاهده کرده و از تحولات آن مطلع شویم.همه ساله بر جمعیت جهان افزوده می گردد و پیش بینی می گردد٢.٥میلیارد نفر به جمعیت شهرها افزوده خواهد شد از این رو ضرورت دارد تا مسئولان جهانی برای ساختن شهرهای بهتر و توسعه یافته تر تلاش بیشتری کنند. رشد جمعیت، تغییرات آب و هوا، تراکم ترافیک و آلودگی، عدم وجود مسکن مقرون به صرفه ، آموزش و بهداشت،حضور مهاجران و پناه جویان به زندگی شهری سبب شده است تا مسئولان برای حل این مشکلات چاره اندیشی کنند و برای تصمیم گیری گردهم آیند.  این نمایشگاه بزرگ محیطی است تا شرکت ها، ادارات، جوامع مالی و شهروندان بتوانند با یکدیگر تعامل داشته و از تجریبات و دانش یکدیگر بهره ببرند و هر آنچه تولید کرده و یا درباره آن تحقیق نموده اند را به نمایش بگذارند. در این نمایشگاه کنگره ای نیز برگزار می شود که درآن به موضوعاتی مانند حکومت، اقتصاد، جامعه و تکنولوژی ، اطلاعات و ارتباطات پرداخته می شود و کارشناسان در این زمینه مقالات خود را ارائه می کنند و به بحث و گفتگو می پردازند. SmartCity Expo WorldCongress متعهد به تسریع در اجرای برنامه ها و پیگیری سیاست ها و برنامه های جهانی در سطح منطقه ای و بین المللی است و فضایی است بسیار مناسب برای افرادی که قصد دارند نتایج تحقیقات خود را به اشتراک بگذارند و راه حل های بهتری برای شهر سازی و توسعه شهری بیابند. در این نمایشگاه کوشش بر آن است که بهترین محصولات و خدمات به نمایش گذاشته شود و کارآفرینان و مراکز تحقیقاتی بتوانند از این همایش و نمایشگاه حداکثر استفاده را برده و تجربه ای ارزشمند داشته باشند. کنگره جهانی و نمایشگاه شهر هوشمند بارسلون یک رویداد است و من رویداد‌ها را دوست دارم...



اخبار کنگره جهانی و نمایشگاه شهر هوشمند بارسلون

زمان باقیمانده تا پایان کنگره جهانی و نمایشگاه شهر هوشمند بارسلون



تاریخ های جدید برگزاری به زودی اعلام می شود


در صورت بروز رسانی به من اطلاع بده!

خدمات قابل ارائه در کنگره جهانی و نمایشگاه شهر هوشمند بارسلون

آنچه در نمایشگاه  شهر هوشمند ارائه خواهد شد:

  • انرژی و پایداری
  • حمل و نقل،
  •  محیط زیست و بازیافت،
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات
  •  تحقیقات، برنامه ریزی شهری  
  • مصرف انرژی



چرا در این نمایشگاه شرکت کنیم ؟

  • در این نمایشگاه با تجربه ترین و خبره ترین افراد این حوزه مشارکت می کنند و تجارب،ایده ها و اطلاعات خود را به اشتراک می گذارند.
  • اتصال به بازارهای جهانی  و توسعه کسب و کار
  • تعامل با بهترین مخاطبان حوزه شهر سازی و توسعه شهری  
  • بدست آوردن دانش تخصصی از برترین متفکران این حوزه، در این نمایشگاه و کنفرانس ٤٠٠ کارشناس سخنرانی کرده و تجربیات خود را منتقل می کنند.
  • یافتن شرکای تجاری و تعامل با برترین مدیران جهانی
  • توسعه برند و نام تجاری
  • رضایت عمومی از این نمایشگاه بسیار بالاست و همه ساله بر تعداد مشارکت کنندگان افزوده می گردد .



محور های همایش در همایش بین المللی شهر هوشمند:


حکومت
همکاری شهری ، پلتفرم های همکاری، دموکراسی الکترونیکی، دولت الکترونیک، تعامل، مدیریت چند سطحی، نوآوری ها ،چارچوب سیاست، همکاری های عمومی ،خدمات عمومی، ادغام خدمات ، شفافیت.

نقل و انتقال
وسایل نقلیه متصل و خودگردان، دوچرخه سواری، وسایل نقلیه الکتریکی، حمل و نقل، بهینه سازی تدارکات، سیستم های ادغام، سیستم های حمل و نقل هوشمند، پارکینگ، راهبرد عابر پیاده، حمل و نقل عمومی ،تحرک شهری پایدار، مدیریت ترافیک، هاب های حمل و نقل، شبکه های حمل و نقل

شهرهای ایمن
امنیت شبکه، حفاظت از داده ها و حفظ حریم خصوصی، بازیابی فاجعه، شرایط اضطراری، قانون، امنیت عمومی، مقررات، انعطاف پذیری، مدیریت ریسک، فن آوری های امنیتی، نظارت.

اقتصاد
مسئولیت پذیری، مدل کسب و کار جدید، مدل همکاری، کارآفرینی، توسعه، تامین مالی، سرمایه گذاری، خرید و فروش عمومی، تولید، مشارکت عمومی و خصوصی، ارزش عمومی ،اقتصاد اجتماعی، ارزش افزوده.

پایداری

آلودگی هوا، منابع جایگزین، تغییرات آب و هوایی، انرژی، اطلاعات جغرافیایی، مناطق سبز، ساختمان سبز، سیستم های ساختمان هوشمند، انتشار گازهای گلخانه ای، مسکن، روشنایی، کربن کم، فضای باز، رشد جمعیت، فضای عمومی، بازسازی، توسعه منطقه ای، انرژی تجدید پذیر ، توسعه روستایی، شبکه های روستایی، شبکه های هوشمند، برنامه ریزی استراتژیک، طراحی شهری، برنامه ریزی شهری و توسعه، کشاورزی شهری، مبلمان شهری، آب و برق، مدیریت آب، مدیریت زباله.

جامعه
جامعه بین المللی، جامعه پیری، جمعیت، همکاری، تولید مشترک، فرهنگ، تقسیم دیجیتالی، آموزش و پرورش، سلامت الکترونیکی، یادگیری الکترونیکی، توانمند سازی، عدالت، جنسیت، بهداشت، نابرابری، دانش، آزمایشگاه های زندگی، مشارکت، رشد جمعیت، کیفیت زندگی، نوآوری اجتماعی، خدمات اجتماعی، رفاه.

داده ها و فناوری
تجزیه و تحلیل پیشرفته، داده های بزرگ، زنجیره بلوک، هوش تجاری، ابر، شبکه های کامپیوتری، مرکز داده، مدیریت داده ها، تجسم داده، مدل سازی دیجیتالی، فن آوری های متداول، معماری توزیع شده، هواپیماهای بدون سرنشین، اطلاعات جغرافیایی، توسعه سخت افزار، فن آوری اطلاعات، توسعه زیرساخت ، اینترنت، قابلیت همکاری، زیرساخت شبکه، روباتیک، سنسورها و اتصال، ادغام خدمات، توسعه نرم افزار، ارتباطات راه دور.



جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده وبسایت رسمی رویداد اینجا کلیک نمایید.
بیشتر کمتر

محل برگزاری کنگره جهانی و نمایشگاه شهر هوشمند بارسلون

نمایشگاه بارسلون - سالن Gran Via
Av. Joan Carles I, 64, 08908 L'Hospitalet de Llobregat, Barcelona, Spain



مشتریان درباره ما چه می گویند؟

پیش بینی هواشناسی کنگره جهانی و نمایشگاه شهر هوشمند بارسلون

شما هم میتوانید با اعلام نظر خود دیگران را در شناخت بهتر این رویداد یاری نمایید .


ثبت نظر