حفاظ بانکی برتر

5/5 - (1 امتیاز)

حفاظ بانکی برتر از جدیدترین نسل های سازه های حفاظتی است که به لحاظ ساختار درونی خود از متریال و مقاومتی به مراتب بیشتر و بهتر از حفاظ های معمولی ساختمانی برخوردار است. برای خرید حفاظ بانکی نمی شود به هر جایی مراجعه کرد و هر نوع سازه محافظتی را نیز خریداری نمود! به همین خاطر توصیه می کنیم در صورت نیاز به استفاده از حفاظ استیل در شعبه بانک خود و یا طلا فورشی و صرافی و کلا بنگاه های اقتصادی که در معرض خطر سرقت قرار دارند با ما در ادامه این مطلب از استیل نصر همراه شوید تا شما را با نکاتی مهم در این خصوص آشنا نماییم.

حفاظ بانکی برتر

حفاظ بانکی برتر از جنس استیل مقاوم در برابر ضربه و بریدگی ساخته می شود. این نوع از حفاظ ها در حقیقت از مقاوم ترین نوع ممکنه هستند که با وسواس خاصی از سوی استیل کاران تولید می شوند. حفاظ های بانکی معمولا از داخل بانک ها و برای افزایش امنیت پنجره ها و همچنین درب ورودی آن مورد استفاده و نصب قرار می گیرند. ساختار کلی این حفاظ های بانکی بدین شکل است که از تعدادی میله استیل بصورت موازی و در جهت افقی با فاصله ای مشخص از همدیگر طراحی می شوند.

در ساخت یک حفاظ استیل بانکی بایستی به موارد مهمی اعم از:

  • گرید استیل به کار رفته در ساخت
  • تعداد و قطر لوله ها و پروفیل ها (40×40 یا 60×40 با قطر 25 میلی متر)
  • ستون های نگهدارنده حفاظ
  • و همچنین رنگ آن ها توجه لازم را داشت.

حفاظ بانکی برتر

ویژگی های این نوع از حفاظ ها

در مطالب گذشته خود در خصوص انواع حفاظ ها و ویژگی های منحصر به فرد هر یک از آنان برایتان صحبت کردیم و اینک می خواهیم توجه شما را معطوف مزایا و ویژگی های بارز حفاظ های بانکی نماییم که عبارتند از:

  • دوام و استحکام بالا در برابر فشار و ضربه
  • مقاوم در مقابل زنگ زدگی
  • قابلیت استریل و تمیزی آسان
  • انتخاب رنگ گوناگون برای حفاظ

می باشد. لازم به ذکر است که برای نصب حفاظ استیل بانکی از دستگاه جوش و پیچ استفاده می شود تا ضریب استحکام آن برای بنگاه اقتصادی شما دو چندان شود. خریداران عزیز توجه داشته باشید شما می توانید بسته به سلیقه و میل شخصی تان بر روی حفاظ های استیل از رنگ های مختلفی همچون: طلایی، رزگلد، مشکی، دودی، و غیره استفاده نمایید. در حقیقت این متریال استیل است که سبب می شود تا شما در تعیین رنگ دلخواه آن خودمختار باشید.

کلام آخر

مخاطبان گرامی توجه داشته باشید حفاظ های بانکی آخرین ورژن از حفاظ های تولید شده در داخل کشور هستند که در ساخت آن ها از قوی ترین اتصالات و پروفیل ها استفاده شده است؛ پس یقین بدانید که در مقایسه با حفاظ پنجره ها یا درب ها و بالکن ها این قبیل از محصولات استیل با قیمت بیشتری به فروش می رسند.

برای خرید حفاظ بانکی برتر نیز توصیه می کنیم خرید خود را از فروشگاه ها و استیل کاران معتبر شهر و دیارتان انجام دهید و یا در صورت نبود استیل کاری منصف و مطمئن در حوزه طراحی و تولید این مدل از حفاظ ها، می توانید از ما و کارشناسانمان در این خصوص راهنمایی دریافت نمایید.

مجموعه استیل کاران استیل نصر با رزومه ای قابل دفاع و تجربه ای چندین ساله قادر است مطابق با نیاز و سلیقه شما هر نوع محصول استیلی را طراحی، تولید و سپس در محل مورد نظر شما نصب نماید. یکی از بهترین محصولات تولید شده از سوی استیل نصر، حفاظ های استیل بانکی هستند که یقینا شما نیز با دیدن نمونه کارهای ما و تیم مجربمان قانع به انجام سفارش و خرید خود از مجموعه وزین استیل نصر خواهید شد.