پله استیل ارزان

5/5 - (1 امتیاز)

حتما شما ها تاکنون این جمله را شنیده اید که هیچ ارزانی به علت نیست! حال شاید ذهن بسیاری از شما مخاطبان عزیز استیل نصر به این سمت و سو کشیده شود که چون مجموعه استیل کاران مجرب استیل نصر از کیفیت کاری خود بر روی محصولات تولیدی شان کم کرده اند، قیمت آن ها به نسبت دیگر فروشگاه های استیل کاری کمتر شده است که ما قویا این موضوع را تکذیب می کنیم. قیمت محصولات استیلِ استیل نصر مقرون به صرفه است به این خاطر که اخلاقیات و احترام به حقوق خریداران در این فروشگاه سرآمد کار تیمی مان قرار گرفته است. بگذریم؛ با ما همراه شوید تا در ادامه این مطلب شما را با نکاتی مهم در خصوص پله استیل ارزان آشنا نماییم که رمز و راز پایین بودن قیمت آن را نیز برایتان تشریح کردیم.

پله استیل ارزان

مدت ها است که زیبایی داخلی واحدهای تجاری، اداری و همچنین مسکونی سبب فروش بهتر و یا حتی اجاره دادن راحت تر آن ها شده است. باید نمک نمک این موضوع را بپذیریم که مردم عاشق اقامت و حضور در محیط های زیبا و جذاب هستند و این محصولات استیل می باشند که می توانند با درخشش و رنگ های چشم نواز خود جذابیت هر محیطی را چند برابر نمایند.

از نظر ساختاری می توان پله های استیل را به سه دسته:

  • پله های حول محور
  • پله های مستقیم
  • و پله های ترکیبی

تقسیم نماییم.

پله ی استیل ارزان

پله استیل حول محور

این نوع از پله ها که می توانند برای نام بردنشان از کلمه مارپیچ نیز استفاده کرد از دو جزء مهم لوله و کف پله در سایزهای استاندارد تشکیل شده اند. کف پله ها در فاصله مناسبی از دور میله استیل بصورت چرخشی تعبیه می شود و همینطور تا طبقه فوقانی مکانی که می خواهید میان آن و طبقه بالایی آن ارتباط برقرار نماید، کشیده می شود.

پله استیل مستقیم

نوع دیگری از پله های استیل که اتفاقا در بازار از فروش بالایی نیز برخوردارند و کاملا رایج در زمینه های مختلف مصرفی می باشند، پله های مستقیم استیل گفته می شود. برای ساخت این پله ها نیز بایستی از استانداردهای اندازه ای بخصوصی پیروی کرد.

تفاوت پله های مستقیم با پله های حول محور در آن است که این جور از پله ها بدون هیچگونه زاویه چرخشی طراحی و در محل مورد نظرتان نصب می گردند.

پله استیل ارزان ترکیبی

وقتی در مکانی امکان استفاده از پله مستقیم نباشد و فاصله مکانی نیز به گونه ای نباشد که بتوان بصورت مستقل از پله حور محور یا همان مارپیچ استفاده کرد؛ چاره ای نیست که افراد به سراغ استفاده از مدل های ترکیبی بروند که در حقیقت متشکل از هر نوع پله استیل مستقیم و حول محور می باشد.

ناگفته نماند زیبایی استفاده از این مدل پله ها به نسبت دو مدل دیگر بیشتر محسوس است.

نکاتی در خصوص پله های استیل

یادتان باشد که هر نوع پله انتخابی شما بایستی مطابق با یکسری از استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید شده باشد تا بتوانید با خیالی آسوده از آن ها استفاده نمایید و خطر سقوط و افتادن از روی پله ها برایتان کامل صفر باشد. این استانداردها عبارتند از:

  • طول پله استیل بایستی چیزی بین 60 تا 80 سانتی متر
  • عرض پله استیل بایستی چیزی بین 30 تا 45 سانتی متر
  • حدفاصل کف یک پله تا پله بعدی چیزی بین 17 تا 15 سانتی متر

به غیر این موارد، بدانید و آگاه باشید که در ساخت پله های استیل از کفی هایی مختلفی استفاده می شود که شما می توانید در انتخاب و به کار بردن مدل دلخواه خود دخل و تصرف داشته باشید.

همچنین در انتخاب نرده ای که بصورت ریلی در کنار پله هایتان کشیده می شود تیز باز دستانتان باز است؛ چرا که هم طرح و هم رنگ آن را می توانید خودتان انتخاب نمایید.

البته توجه داشته باشید با در نظر داشتن دو مورد فوق، شما درصدد خرید پله های استیل سفارشی بر آمده اید؛ پس یقینا بیشتر از خرید پله های استیل معمولی شرمنده جیب هایتان خواهید شد.