خودکار کنکو فینو نوک 1 میلی متر لیوان 50 عددی

خودکار کنکو فینو نوک 1 میلی متر لیوان 50 عددی در اولین روزهای ورود به کشور ایران یک محصول کاملاً کانادایی و با کیفیت بالا بود که با گذشت زمان و ثابت شدن کیفیت این نوشت افزار به مصرف کنندگان شرکت رز تحریر یزد با در اختیار قرار گرفتن تعدادی دستگاه تولید خودکار به طور تمام اتوماتیک تنها به تولید بدنه پلاستیکی این خودکار مشغول شد و با استفاده از فناوری های بالایی که وجود داشت اقدام به وارد کردن نوک این خودکار از کشور سوییس و تایلند نمود و در قدم بعدی با تهیه جوهر از کشور آلمان توانسته است محصول نهایی به نام خودکار کنکو فینو نوک 1 میلی متر لیوان 50 عددی را با مشارکت چند کشور تولید و به عنوان یک محصول ایرانی به بازار عرضه نماید. شرکت رز تحریر یزد به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت بسیار بالا توانسته است خودکار Canco Fino نوک 1 میلی متر را به عنوان یک سردمدار در عرصه رفع نیاز نوشت افزاری جهت استفاده در سازمان های آموزشی، مؤسسات و ادارات دولتی و خصوصی عرضه نماید و اعتقاد دارد که در کیفیت و خدمات و نوآوری در صنعت به مشتریان خود متعهد بوده و در عین حال پیشرو هستند و موفقیت روزافزون خود را به اعتماد مشتریان خود گره زده اند چون می دانند که هر فردی در زمان تهیه و خرید یک خودکار برای پول خود ارزش قائل است و سعی در خرید یک محصول با کیفیت دارد. این شرکت تولید نوشت افزار در ایران کیفیت کلیه محصولات خود را تضمین می کند و در فرآیندهای تولید، کلیه جنبه های کیفیت را در نظر می گیرد تا اطمینان حاصل کند که در نهایت بالاترین سطح کیفیت محصولات را به دست مشتریان خود می رساند. خودکار کنکو فینو نوک 1 میلی متر لیوان 50 عددی با استفاده از بهترین مواد اولیه در جهان ساخته می شود و در مراحل مختلف تولید از بالاترین فناوری ها بهره می گیرد که روز به روز با گسترش تیم تحقیقاتی و توسعه در سیستم های تولید پیشرفته تر می شود. تولید کنندگان محصولات کنکو به آنچه می سازند افتخار می کنند و در نهایت پشت سر محصولات تولیدی و بی رقیب و شگفت انگیز خود می ایستند و از جمله مهم ترین تعهدات این شرکت این است که پس از فروش محصولات به مشتریان همچنان تعهدات خود را ارائه می دهند و در راستای تولید به نظرات و ایده مشتریان خود گوش می دهند و آن ها را جزوی از خانواده بزرگ Canco می دانند و همان گونه که در تمام این سال ها نشان داده اند همچنان هدف اصلی کسب رضایت مشتریان است.

خودکار کنکو فینو نوک 1 میلی متر لیوان 50 عددی

ویژگی های خودکار کنکو فینو نوک 1 میلی متر لیوان 50 عددی

  • شما می بایست در زمان خرید یک خودکار با کیفیت برای جزوه نویسی به دنبال محصولات کنکو ایران تحت لیسانس کانادا باشید. این خودکار با برند کنکو، مدل فینو و قطر نوشتاری (ضخامت) 1 میلی متر در بازار عرضه می شود.
  • ارائه یک ویژگی تحت عنوان تکنولوژی 3 در 1 به این معنا است که شما می توانید با تهیه این محصول در زمان نگارش، زاویه گرفتن خودکار Canco در دست را تغییر داده و به 3 قطر نوشتاری 0.7، 1 و 1.2 میلی متر دست بیابید و نگارشی با ضخامت مورد نظر را به دست آورید.
  • جوهر خودکار کنکو فینو نوک 1 میلی متر لیوان 50 عددی ساخت کشور آلمان می باشد و استفاده از فرمولاسیون Nano و منحصر به فرد توانسته است در کنار استفاده از یک نوک مقاوم، تولید شده از جنس نیکل سیلور که ساخت کشورهای سوییس و تایلند می باشد، چند ویژگی مهم را جهت نوشتنی آسان و روان، بدون هیچ گونه قطعی در روند کار و استفاده تا آخرین قطره جوهر درون میله به شما ارائه می کند. هستند افرادی که به دلیل استفاده های زیاد و طولانی مدت از خودکار دنبال نوشت افزاری هستند که بدون جوهر ریزی و ایجاد لکه جوهر بر روی کاغذ بتوانند محصولی تمیز را در نهایت در اختیار بگیرند. انتخاب درستی کرده اید، خودکار کنکو فینو نوک 1 میلی متر لیوان 50 عددی تمامی این ویژگی ها را به شما می دهد.
  • شرکت رز تحریر تولید کننده خودکار کنکو فینو این محصول را پس از تولید دو سال گارانتی می کند و جهت شروع این ضمانت، تاریخ تولیدی را به صورت حک شده بر روی میله جوهر چاپ می کند.
  • شما می توانید با این خودکار به طور استاندارد و یکنواخت حدوداً نزدیک به 105 صفحه بنویسید که این میزان از استانداردهای در نظر گرفته شده به مراتب کمی بالاتر است.
  • استفاده از یک گیره پلاستیکی بر روی درب کریستالی خودکار کنکو باعث ایجاد یک حس خوب در مصرف کننده می شود چون می توانید آن را همیشه با اتصال به نقطه مورد نظر با خود حمل کنید.
  • اگر به طور مثال در انبوهی از نوشت افزار یا لوازم التحریر به دنبال خودکار کنکو با رنگ آبی هستید، نگران نباشید تنها با یک نگاه می توانید در کوتاه ترین زمان رنگ مورد نظر را داخل کمد، کشو یا جا قلمی خود بیابید.
  • استفاده از رنگ نوشتاری جهت سهولت در یافتن در سه نقطه، گیره بر روی درب، درپوش انتهایی و برچسب مشخصات نصب شده بر روی بدنه کریستالی، تمامی این قسمت ها به صورت گسترده بر روی بدنه از ابتدا تا انتها وجود دارد تا قرار گرفتن خودکار در هر حالتی مانع از یافتن راحت رنگ مورد نظر نشود.
  • جدا کردن مشتری از استرس یکی از مهم ترین اهداف این شرکت می باشد به گونه ای که در زمان تولید خودکار کنکو فینو نوک 1 میلی متر لیوان 50 عددی بدنه ای کریستالی جهت مشاهده میزان با قی مانده جوهر در نظر گرفته شده، به هیچ عنوان نگران تمام شدن ناگهانی جوهر خودکار خود نباشید. ساختار این محصول به گونه ای است که به شما امکان می دهد تا قدم به قدم در زمان نگارش از میزان باقی مانده جوهر مطلع باشید و تا نرسیدن به نقطه بحرانی تمام شدن جوهر، یکی دیگر از این محصول را جایگزین نمایید.
  • امکان اتصال به کمک 4 برآمدگی داخل درب که می تواند به سادگی به دو طرف خودکار متصل شود. این موضوع کمک می کند که در زمان نوشتن بتوانید درب را به بالای بدنه خودکار متصل کرده تا از گم شدن آن جلوگیری کنید.
  • اگر در مشاغلی فعالیت می کنید که در روز مدت زمان زیادی را درگیر نوشتن هستید، شیارهایی جهت جلوگیری از لیز خوردن و ایجاد اصطکاک بیشتر در محل اتصال انگشتان به بدنه خودکار وجود دارد که باعث می شود بتوانید به سادگی در طولانی مدت بدون ایجاد خستگی بنویسید. این شیارها به صوت موازی به طول تقریبی 3 سانتی متر با شکل هندسی موجی شکل، هم باعث ایجاد ظاهری زیبا در بدنه خودکار کنکو فینو نوک 1 میلی متر لیوان 50 عددی شده است و هم از عهده وظیفه ذاتی خود به خوبی برآمده است.
  • سرپیچ این خودکار از جنس آبکاری کروم بوده که به صورت پیچی به بدنه متصل می شود که دارای مقاومت بالایی در مقابل فشار ایجاد شده در زمان نوشتن توسط دست می باشد.

ویژگی های خودکار کنکو فینو نوک 1 میلی متر لیوان 50 عددی

مشخصات خودکار کنکو فینو نوک 1 میلی متر لیوان 50 عددی

  • خودکار کنکو فینو نوک 1 میلی متر دارای طولی برابر با 13.5 سانتی متر است که منطبق با ارگونومی دست می باشد و با ارتفاعی که ایجاد شده در قسمت بالایی خودکار می تواند به راحتی تکیه گاه مناسبی جهت هدایت راحت و نوشتاری زیبا شود.
  • وزنی برابر با 7 گرم امکان استفاده از یک خودکار کاملاً سبک را فراهم می کند به طوری که در طولانی مدت باعث خستگی نقاطی که درگیر نوشتن هستند در دستان شما نمی شود.
  • هشت رنگ بندی متنوع و شاد از قبیل 4 رنگ اصلی (آبی، مشکی، قرمز و سبز) و 4 رنگ فانتزی (صورتی، بنفش، آبی کمرنگ و نارنجی) جهت تفکیک نوشته ها از نظر عنوان را طبق نیاز به شما می دهد. همچنین جوهرهای به کار رفته در خودکار کنکو فینو نوک 1 میلی متر لیوان 50 عددی بسیار پر رنگ و در عین حال شفاف می باشد به گونه ای که بسیار مناسب بایگانی اسناد و مدارک بوده و به طور استاندارد در مقابل رطوبت، نور مستقیم آفتاب و عوامل محیطی از این دست مقاوم است.
  • طول میله خودکار کنکو Fino برابر با 12 سانتی متر می باشد که 9 سانتی متر از آن به وسیله جوهر به طور کامل به وسیله دستگاه های تزریق جوهر تمام اتوماتیک پر شده است که این میزان بیش از حد استاندارد می باشد و می توانید طولی برابر با 800 متر را با این خودکار بکشید.
  • جهت جلوگیری از خشک شدن جوهر، پلمپی ژله ای از جنس پلاستیک بر روی نوک ساچمه ای این محصول قرار دارد که می تواند از دو منظر مفید واقع شود، مورد اول پلمپ ماندن خودکار و جلوگیری از استفاده جوهر قبل از خرید مشتری، مورد دوم همانطور که گفتیم جهت خشک نشدن جوهر در مجاورت با هوا. این موارد در کنار مقداری ماده ژله ای و روغنی که در انتها میله جوهر قرار داده شده و آن هم جهت جلوگیری از خشک شدن جوهر است همه و همه در راستای مشتری مداری و ارائه یک محصول با کیفیت از خانواده کنکو می باشد که می تواند با گذشت زمان باز هم کیفیت خود را به مانند روز اول حفظ نماید.
  • سطح مقطعی کاملاً دایره ای به قطر 1 سانتی متر از جنس پلاستیک به رنگ شفاف، مناسب استفاده برای انواع سایز دست در تمام سنین می باشد که به دلیل وجود این ضخامت مناسب می توانید هدایت خوبی را در زمان نوشتن بر کلمات داشته باشید و در نهایت متنی خوش خط و زیبا را ایجاد کنید.
  • برچسب مشخصات خودکار کنکو فینو نوک 1 میلی متر لیوان 50 عددی از جنس پلاستیک با رنگ زمینه نقره ای می باشد که در زمان گرفتن داخل دست و عرق کردن از بین نمی رود. شما می توانید لوگو کنکو کانادا را در قسمت بالا مشاهده کنید و بعد از آن نوع رنگ نوشتاری، نوع ضخامت نوک (1.0 Medium)، کشور سازنده (Made In IRAN Ul Canco CANADA)، مدل خودکار (Fino) و در نهایت بارکد جهت استفاده در فروشگاه ها به وسیله بارکد خوان، مشخصاتی می باشد که بر روی برچسب درج شده است.
  • این محصول داخل یک بسته بندی پلاستیکی نیمه شفاف، به شکل یک استوانه با پلمپ یک درب چرخشی به صورت رنگ های اصلی جداگانه به تعداد 50 عدد از هر رنگ به اصطلاح داخل یک لیوان قرار داده شده. این نوع از بسته بندی را می توان به عنوان یک مزیت در زمان خرید محسوب کرد. شما می توانید به تعداد مورد نیاز خود از آن استفاده و بعد با یک درب چرخشی مابقی خودکارها را از عوامل محیطی اطراف جدا و در محیطی مناسب نگهداری کنید. توجه داشته باشید که تمام مشخصاتی که بر روی بدنه این خودکار به وسیله برچسب ثبت شده به وسیله یک برچسب با همان مشخصات با سایز بزرگ تری بر روی لیوان 50 عددی خودکار کنکو جهت شناسایی و سهولت در خرید قرار داده شده است.

مشخصات خودکار کنکو فینو نوک 1 میلی متر لیوان 50 عددی

خرید اینترنتی خودکار کنکو فینو نوک 1 میلی متر لیوان 50 عددی

خرید آنلاین خودکار کنکو فینو نوک 1 میلی متر لیوان 50 عددی ویژگی است که فروشگاه برایتو با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت برای شما مشتریان عزیز فراهم نموده. این محصول در مقایسه با نمونه تکی دارای قیمتی بسیار پایین تر می باشد که جهت استفاده در مکان های پر مصرف مانند بانک ها، بیمارستان ها، مراکز آموزشی و ادارات دولتی و خصوصی می باشد. شما می توانید با خرید خودکار کنکو فینو نوک 1 میلی متر لیوان 50 عددی از امکان ارسال اکسپرس یا عادی در تهران و ارسال به وسیله پست یا تیپاکس جهت شهرستان ها استفاده نمایید. این کالا به صورت کاملاً تضمینی با گارانتی اصالت کالا طبق تأییدیه فروشگاه برایتو عرضه می شود و به دلیل ایرانی بودن این محصول جهت حمایت از تولید کالای ملی، خرید آن را به شما توصیه می کنیم. همچنین جهت خرید عمده خودکار کنکو مدل فینو که شامل یک کارتن حاوی 1500 عدد خودکار می باشد می توانید برای دریافت کد تخفیف در خریدهای بالا با همکاران ما مستقر در واحد فروش تماس گرفته تا در صورت امکان راهنمایی های لازم انجام پذیرد.

خرید اینترنتی خودکار کنکو فینو نوک 1 میلی متر لیوان 50 عددی