Search
Close this search box.

فن کویل سقفی زمینی گرین + بررسی برجسته ترین مشخصات محصول و راهنمای خرید

فن کویل های سقفی گرین در انواع متعددی تولید و روانه بازار می شود ساختار ساده ای دارد که دربردارنده مبدل حرارتی و فن می باشد. در حقیقت یک دستگاه با قابلیت های بسیار متعدد و کارآمدی می باشد که در برخی از موارد با استفاده از هوای موجود، هوای محیط را تنظیم و هوای مطلوبی را به محیط هدیه می دهد.

در بیشتر موارد فن کویل ها در حالت افقی و عمودی در محیط مورد نظر تعبیه می شود. اغلب این دستگاه در ساختمان های اداری و تجاری که نمی توان از سقف کاذب استفاده نمود، کاربرد دارد.

ولیکن از معایب آن که می توان نام برد به فضای بزرگی برای نصب نیاز دارد. ولیکن در مقابل هزینه نصب و راه اندازی آن در مقایسه با نوع توکار آن بسیار کم تر می باشد.

این دستگاه به دلیل آنکه این قابلیت را دارد درجه حرارت هر اتاق و یا سالن را به صورت مجزا تنظیم نماید از محبوبیت بسیاری برخوردار است. چرا که در کنار این موارد از منتقل نمودن هر نوع آلودگی ممانعت می نماید. در نتیجه در بیمارستان، هتل ها و… بیشترین استفاده از این دستگاه می شود. در ادامه در این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملتری در رابطه با فن کویل سقفی گرین در اختیارتان قرار دهیم.

فن کویل سقفی زمینی گرین فوق العاده باریک می باشد و با طراحی خاص و بسیار حرفه‌ای خود برای محیط هایی که فضای کافی ندارند وسیله ی بسیار مناسبی است. این دستگاه را هم به صورت عمودی و هم بصورت افقی روی زمین یا روی سقف می توان نصب نمود. این فن کویل با دارا بودن عملکرد مناسب ، هوای داخل ساختمان را به خوبی تهویه می کند.

شرکت گرین این مدل از فن کوئل سقفی زمینی گرین را با ظرفیت‌ های 400، 600، 800 و 1000 CFM تولید و به همراه ضمانت نامه معتبر به مشتریان عرضه می نماید. صدای تولیدی توسط این فن کویل بسیار پایین بوده و دارای قابلیت تنظیم در سه سرعت متفاوت می باشد. مجهز بودن به فیلتر قابل شست و شو، فن گریز از مرکز، تایمر 24 ساعته و حالت خواب از دیگر مشخصات فن کویل سقفی زمینی گرین می باشد.

فن کوئل سقفی زمینی گرین متناسب با مساحت و متراژ محیط، موقعیت ساختمان و نوع نیاز، در ظرفیت های هوادهی متنوع و مختلف 400، 600، 800 و 1000 CFM تولید و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

بدنه باریک، بسیار جذاب و زیبای فن کویل سقفی، با هر سبک و سیاق دکوراسیون تطابق و تناسب لازم را برقرار می نماید. بهره وری و راندمان بسیار بالا، صرفه جویی در مصرف انرژی، قابلیت و امکانات پیشرفته و قیمت مقرون به صرفه، نگاه بسیاری از خریداران را به سمت و سوی این مدل سیستم تهویه مطبوع معطوف ساخته است.

کارکرد کم صدا و آرام، به انضمام پرتاب باد در چهار جهت مختلف، شعاع کاری و قابلیت های فن کویل سقفی زمینی گرین را به میزان قابل توجهی افزایش داده است. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که فن های تعبیه شده برای این دستگاه از جنس پلی آمید می باشد.

این امر کاهش سطح صدای دستگاه در هنگام کارکرد و افزایش بازدهی و راندمان این مدل فن کویل گرین را به دنبال دارد. به عبارت دیگر، فن کویل سقفی زمینی Green در هنگام کارکرد حداقل تولید صدا و حداکثر میزان هوادهی را عملیاتی می سازد.

لازم به ذکر است که عدم استفاده و کاربرد فن های فلزی در ساختار دستگاه Green ceiling floor fan coil، علاوه بر کاهش چشمگیر وزن دستگاه، از لرزش و ارتعاش دستگاه جلوگیری می کند. از سوی دیگر، استفاده از الکترو موتورهای پیشرفته، هزینه های مصرفی و میزان مصرف برق و انرژی را به حداقل رسانده است.

فن کویل سقفی زمینی گرین

سایر مشخصات فن کویل سقفی زمینی گرین

دستگاه فن کویل سقفی زمینی گرین با امکان پرتاب باد در چهار جهت مختلف و به صورت افقی و عمودی، هوای مطبوع و یکپارچه را در گوشه و کنار محیط مورد استفاده توزیع می نماید.

ضخامت 205 mm دستگاه ضمن عدم اشغال فضای اضافی، صرفه جویی و بهینه سازی فضای نصب را برای کاربران به ارمغان می آورد. این ویژگی برای حفظ ظاهر فضا از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

مضاف براین، فن های تعبیه شده در ساختار فن کویل سقفی زمینی گرین دارای عملکرد سه سرعته با امکان تنظیم جریان هوا با در نظر گرفتن ارتفاع سقف می باشند. براین اساس، هوایی مطبوع، یکنواخت و متعادل در کل فضا انتشار پیدا می کند.

برخورداری از دریچه های متحرک، امکان نصب به صورت افقی و عمودی، فیلتر تصفیه هوای قابل شستشو و مجهز به ریموت کنترل از نوع بی سیم، دیگر مشخصات فن کویل سقفی زمینی گرین را شامل می شود.

دریچه های مخصوص و متحرک دستگاه، قابلیت خروج و ورود جریان هوا را با زاویه بیشتر و گسترده تر فراهم می آورند. با استفاده از ریموت کنترل فن کویل، امکان اعمال تنظیمات و عملکردهای موردنظر کاربر به صورت دستی و از راه دور، در بهترین حالت میسر می گردد.

مزیت های فن کویل سقفی زمینی گرین

اولین مورد از مزیت فن کویل سقفی زمینی گرین می توان به لوله کشی آن اشاره نمود به این صورت که نیاز به فضای کمی نیاز دارد. علاوه بر این مورد مهم ترین مزیت آن کاهش هزینه های انرژی می باشد. چرا که این قابلیت را دارد به صورت جداگانه هوای فضا را تنسیق نماید.

  • اگر شما نیاز دارید که به صورت همزمان بخش های متعدد از ساختمان را گرم و یا سرد نمایید به دستگاه فن کویل چهار لوله بهترین گزینه خواهد بود.

اولین مورد که بایست در زمان خرید فن کویل سقفی زمینی گرین به آن توجه کنید تعیین ظرفیت می باشد. مورد بعدی که در بیشتر موارد به آن توجه نمی شود و یا کمتر مورد توجه قرار می گیرد سطح صدا می باشد.

از موارد که بر سطح صدا تأثیر می گذارد می توان به مواردی نظیر نوع ساخت و ساز سقف، نحوه قرار گیری فن کویل، موتور، سقف و نوع فن اشاره نمود. در کنار این مورد توجه به مواردی همچون ظاهر دستگاه، قیمت، امکان کنترل به سهولت دستگاه، اندازه فن کویل سقفی زمینی گریل بسیار اهمیت دارد.

فن کویل سقفی زمینی گرین

نحوه کار فن کویل سقفی زمینی گرین

در حالت کلی هنگامی که دستگاه را روشن می کنید به کمک دریچه برگشتی جریان هوا به سمت داخل کشیده می شود. سپس بعد از طی نمودن مسیر فیلتر و مبدل حرارتی جریان هوا به سمت کانال هدایت می شود.

پس از آن به کمک دریچه رفت به محیط ساختمان وارد شده و محیط را خنک و یا گرم می نماید. از اینرو تا هنگامی که دستگاه روشن باشد این فرآیند یعنی گردش جریان هوا ادامه یافته و هوای مطلوبی را برای محیط مهیا می سازد.

اجزای تشکیل دهنده فن کویل سقفی زمینی گرین

در حالت کلی فن کویل دارای بخش  و قطعات پیچیده ای نیستند و ساختار ساده ی دارند. مهم ترین قسمت های تشکیل دهنده این دستگاه عبارت است از:

  • مبدل حرارتی؛ که مهم ترین قسمت فن کویل سقفی زمینی گرین می باشد.
  • الکترو فن: با توجه به ظرفیت هوادهی تعداد الکتروموتور و فن استفاده شده در دستگاه متفاوت خواهد بود. در وارسی الکتروفن ها به مواردی همچون بالانس دینامیکی و استاتیکی فن، کم صدا بودن توجه می شود.
  • فیلتر: این قطعه از فن کویل سقفی زمینی گرین وظیفه فیلتراسیون جریان هوای ورودی را دارد. امکان تعویض و شستشوی آن وجود داشته و از جنس آلومینیوم می باشد.
  • سینی تخلیه: سینی تخلیه به منظور جمع نمودن آب حاصل از تقطیر کاربرد دارد این آب در نهایت از طریق لوله کشی مجزا به سوی فاضلاب هدایت می گردد.

ویژگی های فن کویل سقفی زمینی گرین

از ویژگی های منحصر به فرد این فن کویل سقفی زمینی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنوع در نصب
  • کم مصرف در انرژی
  • ریموت کنترل بی سیم
  • عملکرد کم صدا و آرام
  • دارای فین آلومینیومی
  • دمپر شناور و اتوماتیک
  • دارای تایمر 24 ساعته
  • دارای درین در دو طرف
  • داشتن بدنه زیبا و باریک
  • دارای فیلتر های قابل شستشو
  • قابلیت تمیز کنندگی خودکار
  • قابلیت پرتاب باد در چهار جهت
  • قابلیت نصب به صورت عمودی و افقی
  • دریچه متحرک جهت ورود و خروج هوا
  • دارای فن های پلاستیکی از جنس پلی آمید، فن گریز از مرکز

فن کویل سقفی زمینی گرین

نحوه انتخاب ظرفیت فن کویل سقفی زمینی گرین

برای انتخاب ظرفیت فن کویل مناسب برای ساختمان باید ابتدا متراژ ساختمان را در نظر بگیریم و متناسب با آن فن کویل سقفی زمینی را انتخاب کنیم. ظرفیت در انتخاب این محصول به معنای میزان قدرت هوادهی فن کویل در متراژ های مختلف است.

یکی از نکات مهم در انتخاب فن کویل سقفی زمینی گرین، تعیین ظرفیت مناسب آن است. شما برای انجام فرآیند تعیین ظرفیت می توانید از موارد زیر کمک بگیرید.

در ادامه چگونگی محاسبه ی ظرفیت فن کویل زمینی سقفی گرین را متناسب با مساحت محیط خواهیم گفت تا این محصول را با ظرفیت مناسب و دقیق تهیه نمایید.

  • فن کویل GFF400P1 برای ساختمان هایی با حداکثر متراژ 28 متر مناسب است.
  • فن کویل GFF600P1 برای ساختمان هایی با حداکثر متراژ 40 متر مناسب است.
  • فن کویل GFF800P1 برای ساختمان هایی با حداکثر متراژ 56 متر مناسب است.
  • فن کویل GFF1000P1 برای ساختمان هایی با حداکثر متراژ 70 متر مناسب است

در نظر داشته باشید که متراژ های ذکر شده به صورت تخمینی ارائه شده اند.

انواع فن کویل سقفی زمینی گرین

فن کویل سقفی زمینی گرین از جنبه ظرفیت و کاربرد دارای انواع مختلفی است که در ادامه می توانید انواع آن را مشاهده کنید.

  • فن کویل GFF400P1
  • فن کویل GFF600P1
  • فن کویل GFF800P1
  • فن کویل GFF1000P1

قیمت فن کویل سقفی زمینی گرین

یکی دیگر از ویژگی های مهم فن کویل سقفی زمینی گرین قیمت مناسب و اقتصادی این محصول است. همین امر موجب شده تا فن کویل گرین سقفی زمینی نسبت به سایر برند های مشابه و هم رده خود از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار باشد و همواره در لیست پر فروش ترین فن کویل های سقفی زمینی در بازار قرار بگیرد.

این مدل فن کویل به دلیل داشتن قیمت مناسب در اماکن مسکونی، ادارات، مدرسه ها و مسجد ها و مکان های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین شما می توانید فن کویل سقفی زمینی گرین را به صورت اینترنتی و غیر حضوری در سایت مرجع و فروشگاهی تأسیسات دات کام با تضمین قیمت و کیفیت خریداری کنید.

فن کویل سقفی زمینی گرین

کنترل ظرفیت در فن کویل سقفی زمینی گرین

بهترین حالت در فرآیند تهویه مطبوع به این صورت است که گردش هوا در فضای مورد تهویه هوا متوقف نشود. به همین خاطر اصولی ترین روش کنترل ظرفیت در فن کویل ها تغییر مقدار گذر آب درون کویل خواهد بود. توجه داشته باشید که در این روش باید از شیرهای برقی دو راهه و یا سه راهه به همراه کنترل کننده دما استفاده نمایید.

معمولاً در جاهایی که توقف گردش هوا باعث ایجاد مشکل شود؛ مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای کاربری هایی که حساسیت ندارد؛ از روش خاموش و روشن کردن دستگاه توسط ترموستات های مرسوم استفاده خواهد شد.

نحوه نصب فن کویل سقفی زمینی گرین

بهتر است بدانید که فن کویل سقفی زمینی گرین بسیار راحت و ساده نصب و تعبیه خواهد شد. به همین خاطر از جمله پرکاربردترین انواع فن کویل ها می باشد؛ چرا که به راحتی بر روی زمین قرار گرفته و از یک طرف به دیوار و از طرف دیگر به زمین اتصال داده خواهد شد. این دستگاه ها معمولاً به صورت روکار و توکار انجام می شود.

در لوله کشی توکار درون دیوار های ساختمان و در لوله کشی روکار بر روی دیوار قرار خواهند گرفت و به صورت مخفی نمی باشد. پس از لحاظ ظاهری لوله کشی توکار از زیبایی بیشتری نسبت به لوله کشی روکار برخوردار است. در نوع لوله کشی توکار تنها دستگاه فن کویل در محیط نصب خواهد شد و لوله کشی به صورت مخفی می باشد.

نکات فنی نصب نصب و اجرای فن کویل سقفی زمینی گرین

برای اجرای این فن کویل باید نکات فنی مهمی مدنظر قرار دهید؛ تا بتوانید به صورت اصولی از عملکرد و بازدهی آن برخوردار شوید. در نظر داشته باشید که برای محاسبه دبی آب سرد مورد نیاز سرمایش دستگاه باید مقدار بار کل سرمایی بر مبنای بی تی یو بر ساعت هر فضای ساختمان را بر عدد ۵۰۰۰ تقسیم کنید.

به این صورت می‌توانید قطر لوله های رفت و برگشت را با توجه به ظرفیت فن کویل ها در نظر بگیرید. نکته مهم دیگر می‌توان به این موارد اشاره کرد که نصب فلوسوئیچ در مسیر آب خروجی اواپراتور به سمت تجهیزات تهویه مطبوع جهت فرمان STOP چیلر در زمان خاموش شدن پمپ های سیرکولاتور مدار سرمایش بسیار لازم و ضروری است.

با توجه به توانایی بیشتر گرمادهی فن کویل ها نسبت به انواع رادیاتور ها در سایز مشابه در ساختمان های قدیمی نصب این دستگاه به جای رادیاتور در ساختمان هایی امکان پذیر خواهد بود که لوله های مربوطه از کفی واحد خارج شده باشد. جهت جمع آوری آب حاصل از تقطیر رطوبت هوا روی کویل فن کویل ها در فصل تابستان معمولاً لوله ۱.۲ اینچ از سینی زیر کویل تخلیه لازم خواهد بود.

نکته بسیار مهمی که باید ذکر کنیم این است که سرویس و نگهداری در تجهیزات تهویه مطبوع از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین خاطر نصب شیر قطع و وصل جریان آب ورودی و خروجی از کویل فن کویل ها همراه با مهره ماسوره مربوطه ضروری خواهد بود.

کاربرد فن کویل سقفی زمینی گرین

بهتر است بدانید که دستگاه فن کویل از نوع دو کاناله و دو فصلی می باشند. کاربرد اصلی فن کویل سقفی زمینی گرین تامین سرمایش و گرمایش محیط می باشد. به همین دلیل نسبت به سیستم های سنتی که بخش سرمایش و گرمایش هوا به صورت جدا می باشد؛ از کارایی بیشتری برخوردار است.

این دستگاه‌ها در ظرفیت های مختلف موجود می باشد. در سیستم نوع چهار لوله آب گرم و سرد به صورت مداوم وجود دارد؛ که می توان با توجه به نیاز اقدام به تنظیم باد خنک کرد. از خانه های آپارتمانی تا هتل ها و ساختمان شرکتی، اداری و … این دستگاه کاربردهای خاص خود را به همراه دارد.

به ویژه برای مواردی که لازم باشد تا دمای محیط را به صورت جداگانه کنترل شود؛ این فن کویل بسیار کاربردی خواهد بود. از دیگر کاربرد مهم آن نسبت به سیستم های سرمایشی و گرمایشی دیگر، جلوگیری از انتقال آلودگی بین اتاق های مختلف خواهد بود.

فن کویل سقفی زمینی گرین

خرید فن کویل سقفی زمینی گرین

خرید فن کویل سقفی زمینی گرین از اهمیت بالایی برخوردار است که زمان خرید این دستگاه ها باید سعی کنید تا اطلاعات و آگاهی لازم را درباره این دستگاه ها به خوبی کسب کنید. زمانی که به بازار سیستم های تهویه مطبوع مراجعه کنید؛ با تنوع بالای این سیستم ها روبرو خواهید شد.

بنابراین انتخاب دستگاه مناسب برای شما سخت خواهد بود. برای اینکه بتوانید سیستم مناسبی را تهیه کنید؛ توصیه می‌کنیم با کارشناسان مجموعه تخصصی تاسیسات دات کام در تماس باشید و اطلاعات و مشاوره لازم را دریافت کنید.

این مجموعه به صورت کامل رایگان تمامی اطلاعات لازم را در اختیار کاربران و خریداران عزیز قرار می دهد. شما عزیزان لازم نیست به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنید؛ چرا که با محدودیت انتخاب رو به رو خواهید شد. پیشنهاد می کنیم از سراسر ایران با اطمینان خاطر به صورت اینترنتی از طریق وبسایت https://tasisat.com/ جهت سفارش این سیستم‌ها اقدام کنید.

گارانتی فن کویل سقفی زمینی گرین

گارانتی از جمله فاکتورهای مهم و اساسی می باشد که باید سعی کنید در زمان تهیه محصولات مورد بررسی قرار دهید. برند گرین از جمله برندهای شناخته شده و معتبر می باشد که فن کویل سقفی زمینی گرین را با گارانتی ۱۲ ماه و ده سال خدمات پس از فروش توسط شرکت اصلی عرضه می‌کند. شما عزیزان با اطمینان خاطر می توانید برای تهیه سیستم ها اقدام کنید.

فروشگاه اینترنتی تاسیسات دات کام، امکان خرید آنلاین فن کویل سقفی زمینی گرین را فراهم آورده است. راحت بودن فرآیند خرید، عدم نیاز به مراجعه حضوری خریدار، ارائه ضمانت نامه معتبر، قیمت مقرون به صرفه، پشتیبانی 24 ساعته، کیفیت بالای محصولات و عرضه مدل های به روز و مدرن، از ویژگی های این فروشگاه اینترنتی می باشد.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

09123434398

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”محبوب ترین برند های فن کویل در بازر چه برند های می باشد؟” answer-0=”یکی از معروف ترین و بهترین برند فن کویل برند گرین می باشد همچنین برند های نظیر میدیا تراست نیز می تواند پارامتر انتخابی باشد.” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”انواع فن کویل کدامند؟” answer-1=”فن کویل ها در مدل های متعددی همچون زمینی، سقفی، توکار و…. تولید می گردند.” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”در ایران بیشتر از چه نوع فن کویل ها استفاده می شود؟” answer-2=”پاسخگویی به این سوال نیازمند این است که نگاهی به قیمت فن کویل ها داشته باشیم. برای مثال نوع دو لوله سقفی توکار هزینه کمتری در مقایسه با دیگر فن کویل ها دارد” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]