۰۲۱-۷۷۹۸۲۸۰۸
info@jannatefakkeh.com

ایده محرمی موسسه جنات فکه؛ طرح نذر فرهنگی

ایده محرمی موسسه جنات فکه؛ طرح نذر فرهنگی

ایده محرمی موسسه جنات فکه؛ طرح نذر فرهنگی

جزئیات

موسسه فرهنگی هنری جنات فکه به مناسبت ماه محرم الحرام طرح نذر فرهنگی را اجرا می‌کند.

10 شهریور 1399
محرم امسال متفاوت‌تر از هر سال فرارسید. این بار بدون طبل، بدون سنج، بدون دسته عزاداری... و سقف‌های دلتنگ حسینه که در گوشش، سال‌های سال صدای صدها وشاید هزاران عاشق امام حسین پیچیده... 
کرونا، همان ویروس منحوسی که به جان جهان افتاده، کوچه پس کوچه‌های سیاه پوش ما را هم بی‌نصیب نگذاشت. هر چند این هجوم بی‌عاطفه، بعضی تکیه‌ها را از نفس انداخت و بعضی را سیار کرد اما از آنجا که شکوه مراسم سید و سالار شهیدان تا ابد پا برجاست، بهانه‌ای شد برای نمایش عاطفه‌ای که مدت‌ها چشم انتظار روضه بود تا بجوشد و دوباره شهر نفسی تازه کند. 

حالا که کرونا دیگ های سنتی نذری‌ را تبدیل به بسته‌بندی‌های صنعتی کرده بر آن شدیم تا به سهم خودمان تحفه‌های فرهنگی که در موسسه جنات فکه تولید شده را در قالب نذر فرهنگی و با شعار «فرهنگ حسینی ملت حسینی»  به محضر دوست‌داران فرهنگ عرضه کنیم.
این محصولات شامل کتاب، ماهنامه و سایر محصولات فرهنگی شامل شاسی عکس سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی (مزین به عبارت «ما ملت امام حسینیم» )، تیشرت با طرح‌های محرم، بیرق، پرچم و ... است.
جهت شرکت در این طرح که برای ماه محرم الحرام در نظر گرفته شده، کافی است پس از انتخاب محصولات در سبد خرید، با وارد کردن کد تخفیف Nazrefarhangi اقلام خریداری شده خود را با ده درصد تخفیف تحویل بگیرید.

اخبار مرتبط