چاپگر یا پرینتر یکی از لوازم جانبی کامپیوتر است. در واقع چاپگر یک دستگاه خروجی برای کامپیوتر محسوب می‌شود و کمک می‌کند تا متن یا تصویر ایجاد شده در کامپیوتر بر روی کاغذ چاپ شود.
این دستگاه نه تنها یکی از ملزومات اداری هر سازمان و شرکت است، بلکه به یک وسیله پر کاربرد در منزل تبدیل شده و حتی دانشجویان و دانش آموزان هم از آن استفاده می‌کنند.
اگر دستگاه برای کاربرد های تجاری مورد استفاده قرار گیرد هر گونه هر گونه اختلال در کارکرد دستگاه می‌تواند منجر به وقفه در کسب و کار و در آمد شما شود. حتی اگر برای مصارف شخصی استفاده می‌شود، خرابی آن در روند عادی کارها اختلال ایجاد می‌کند. اما در صورت خرابی دستگاه بهترین راه حل ممکن چیست؟ تعمیر پرینتر در اصفهان را به ما بسپارید.

تعمیر پرینتر در محل

با توجه به قیمت بالای دستگاه های پرینتر امکان استفاده از یک دستگاه به عنوان پشتیبان وجود ندارد. لازم است در صورت خرابی به سرعت نعمیر شود تا به چرخه کار برگردد.
حمل ونقل دستگاه پرینتر به مرکز تعمیرات جهت تعمیر یکی از اولین مشکلاتی است که با آن مواجه می‌شویم. چون اکثر پرینتر ها، دستگاه هایی با ابعاد و وزن زیاد هستند. گذشته از آن برای نصب و راه اندازی پرینتر روی سیستم شما باید دستگاه کامپیوتر خود را به همراه پرینتر به مرکز تعمیرات ببرید و این هزینه های زیادی برای تهیه وسیله حمل نقل به شما تحمیل می‌کند.
مشکل دیگری که امکان دارد در حمل پرینتر به مرکز تعمرات بروز کند احتمال ضربه خوردن و یا ایجاد اشکال در تنظیمات دستگاه است.

مزایای استفاده از خدمات تعمیر پرینتر در محل

پرینتر شما شما نیاز به تعمیردارد؟

کافیست این فرم را پر کنید

یا

با ما تماس بگیرید

سرویس جنرال پرینتر

خدمت ویژه ای از شرکت پانته آ

شاید شما از آن دسته افرادی باشید که تا دستگاه مورد استفاده شما کارایی خود را از دست نداده و نیازی به بررسی و رسیدگی به آن نمی‌بینید. استفاده از دستگاه های چاپگر بدون سرویس دوره ای، باعث می‌شود که خرابی دستگاه به شدت بالا رفته و هزینه تعمیر آنها نیز به همان نسبت افزایش پیدا کند. علاوه بر این با سرویس های دوره ای در زمان هایی که بارکاری شما کمتر است، از توقف ناگهانی دستگاه در زمان پیک استفاده جلوگیری می‌شود. اقداماتی که در جنرال سرویس انجام می‌شود عبارتند از: نظافت داخلی، رفع ایرادات جزئی، روغن کاری و گریس کاری ، شارژ و به روز رسانی نرم افزاری (فریم ور) انجام‌می‌شود. 

چه زمانی سرویس جنرال پرینترموردنیاز است؟

گارانتی خدمات

تمام خدمات انجام شده و تعمیرات صورت گرفته روی دستگاه شما تا ۳ ماه گارانتی میشود. در صورتی‌که عیب رفع شده مجددا ایجاد شد و علت آن خرابی جدیدی در دستگاه نباشد تعمیرات مجددا برای شما انجام می‌شود و فقط هزینه قطعات مصرفی دریافت می‌گردد. در صورتیکه دستگاهی به دلیل مشکلات متعدد نیاز به زمانی بیش از یک روز کاری داشته باشد دستگاه با هماهنگی کارفرما به مرکز تعمیرگاه منتقل می‌شود و یک دستگاه جایگزین تا زمان اتمام خدمات تعمیرات در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. عیوب ایجاد شده برای پرینتر ها اصولا ناشی از خرابی یک یا چند قطعه از دستتگاه است چرا که ممکن است در اثر استفاده طولانی مدت وعدم انجام سرویس جنرال دوره ای پرینتر فرسوده مستهلک شود این قطعات شامل کاغذکش یا پیکاپ فیلم فیوزینگ و … است. این شرکت اطمینان میدهد که تمام قطعات ومواد مصرفی درجه یک و کاملا با کیفیت هستند چرا که ما قصد داریم خدمات خود را گارانتی کنیم و هرگز با استفاده از قطعات بی کیفیت هزینه تعمیر مجدد را به خود تحمیل نمی‌کنیم.

پرسش های متداول

همه کارشناسان شرکت پانته آ با کارت شناسایی معتبر وبا هرم ویژه ی شرکت پانته آ در محل حاضر می‌شوند. کارشناسان شرکت پانته آ قبل از استخدام علاوه بر آزمون های تخصصی و علمی، آزمون های روانشناسی را نیز پشت سر گداشته اند و از نظر عدم سوء سابقه از مراجع ذی صلاح مورد استعلام قرار گرفته اند. علاوه بر این تحقیقات محلی برای تایید سلامت شخصیتی کارشناسان صورت گرفته و هر کدام از آنها پس از حداقل ۱ سال کار در مرکز اجازه حضور در محل را دریافت می‌کنند.

تعمیر پرینتر های اچ پی HP تعمیر پرینتر های کنون CANON تعمیر پرینتر های اپسون EPSON تعمیر پرینتر های برادر BROTHER تعمیر پرینتر های ریکو RICHO تعمیر پرینتر های سامسونگ SAMSUNG

۱ نصب و تعمیر پرینتر های لیزری ۲ نصب وتعمیر پرینتر های جوهر افشان ۳ نصب و تعمیر پرینتر های تک رنگ ۴ نصب و تعمیر پرینتر های رنگی
 
به هزینه های خدمات هزینه ی ایاب و ذهاب (به نسبت فاصله مکانی از مرکز شهر) اضافه می‌شود.
 
بله کارشناس قبل از انجام هر تعمیری روی دستگاه شما هزینه آن را اعلام م‌کند و درصورت توافق شما خدمات انجام می‌گیرد. اگر کارشناس در محل حضور یابد و عیب یابی دستگاه را انجام دهد ولی مشتری مایل به تعمیر پرینتر نباشد، فقظ هزینه کارشناسی دریافت می‌شود.