فروش درب استیل در کرج

4/5 - (1 امتیاز)

نمی شود در مورد محصولات استیل در بازار ایران و خصوصا در شهر کرج صحبت کنیم و هیچ اشاره ای به درب های مستحکم و ضد سرقت ساخته شده از این آلیاژ صنعتی نکنیم! بازار فروش درب استیل در کرج امروزه از رونق مطلوبی با تمام گرانی قطعات و یراق آلات مورد استفاده در آنان مواجه شده است. این مدل از درب ها با اینکه از سابقه بسیار زیادی همچون درب های چوبی و آهنی در کشورمان برخوردار نیستند اما خیلی زود توانستند از جایگاه مهمی در میان انواع مختلفی از درب های ورودی و خروجی برخوردار شوند. با استیل نصر در ادامه این مطلب همراه شوید.

فروش انواع درب استیل در کرج

شهر کرج یکی از کلانشهرهای نامی ایران بحساب می آید که رشد صنعت ساختمان سازی و توجه به پارامترهای تامین امنیت برای هر یک از سازه های مسکونی، اداری و همچنین تجاری در آن بصورت کاملا جدی پیگیری می شود. به همین دلیل اغلب سازندگان و مالکان واحدهای نامبرده شده برای حفظ امنیت بیشتر فضاهای مورد نظر خود رو به استفاده از طیف گسترده ای از درب های استیل در کرج که عبارتند از:

  • درب های استیل ورودی
  • درب استیل پارکینگ
  • درب استیل سفارشی
  • درب استیل رُزگلد یا همان طلایی

می باشد، آورده اند. ناگفته نماند که در نقاط نزدیک کرج که از شرایط خانه سازی کم تراکمی برخوردار می باشد، می توان از درب های استیل ویلایی استفاده نمود که آن ها نیز همچون دیگر انواع این مدل از درب ها کاملا ایمن و مستحکم هستند.

فروش درب استیل کرج

ویژگی های شاخص درب های استیل

درب های استیل با هر مدل و نوع آلیاژی که در ساخت خود به کار رفته باشند دارای یکسری از ویژگی های مهم و قابل توجه به صورت کاملا ذانی هستند که این موارد شامل:

  • ضد سرقت بودن
  • مقاوم در برابر زنگ زدگی
  • مقاوم در برابر خوردگی
  • فوق العاده ایمن در برابر حرارت و حریق
  • ضد خش و با دوام در برابر فرسایش
  • امکان شستشوی آسان

ضمن اینکه مثل دیگر محصولات استیل، یادآوری این نکته نیز بسیار حائز اهمیت است که درب های استیل را می توان به دلیل ساختار آنان به راحتی ضد عفونی نمود.

کلام آخر

پس از آشنایی با انواع گوناگون درب های استیل و همچنین مزایای استفاده از آنان اکنون نوبت پرداختن به مسائلی دیگری در خصوص این مدل از درب های ورودی و خروجی ساختمانی رسیده است. همانطور که می دانید امروزه برای ساخت این مدل از درب ها از پروفیل ها، قطعات و یراق آلات باکیفیتی استفاده می شود که البته چنانچه مدل درب مدنظر شما از نوع سفارشی باشد، شما می توانید در انتخاب تمامی این موارد دخالت کنید و نهایتا دستور ساخت دربی را به استیل کاران بدهید که متناسب با سلیقه و میزان بودجه خود باشد.

خریداران محترم درب استیل در کرج توجه داشته باشید که عمده مزیت استفاده از این مدل درب ها، ضد سرقت بودن آنان است.

پس خواهشا با خرید یک درب بی کیفیت وقت و هزینه خود را هدر ندهید و از آنجایی که استفاده و بهره گیری از چنین درب هایی سبب افزایش ضریب ایمنی محیط بسته مورد نظرتان شده است، خساست به خرج نداده و اجازه دهید استیل کاران بهترین خروجی های ممکنه را به شما عزیزان ارائه نمایند.

استیل نصر یکی از ماندگار ترین مجموعه های حرفه ای و توانا در شهر کرج و حومه آن است که با بهره گیری از ماشین آلات روز دنیا و دانش مخصوص به ساخت انواع و اقسام محصولات استیل قادر است در کمترین زمان ممکنه درب استیل مورد نظرتان را با مناسب ترین کیفیت و قیمت نهایی به دستتان برساند.

به عنوان نکته آخر نیز بایستی این مورد را متذکر شویم که چنانچه تصمیم به خرید و استفاده از درب های استیل بی کیفیت را بگیرید، مطمئن باشید در گذر زمان باید هزینه های گزافی را جهت تعمیر و یا حتی تعویض این نوع از محصولات خرج نمایید؛