42%

ریمل حجم دهنده اسنس

49,000 تومان

محصول کشور ایتالیا

حجم دهنده و بلندکننده مژه

ضد آب یا Waterproof

با تعرق از بین نمی‌رود

ماندگاری بسیار بالا

به‌راحتی نمی‌ریزد

چسبندگی عالی بروی مژه‌ها

برس چند منظوره

در انبار موجود نمی باشد

توضیحات

ریمل حجم دهنده اسنس

ریمل چشم خوب یکی از مهم‌ترین قسمت‌های آرایش چشم به محسوب می‌شود، اگر شما هم برای دوست دارید مژه‌های پرپشت، بلند و حجیم داشته باشید به شما ریمل حجم دهنده اسنس مدل Volume را پیشنهاد می‌کنیم.

ریمل حجم دهنده اسنس Essence Volume Mascara  مدل بسیار معروف I Love Extreme یکی ریمل بسیار نام آشنا و معتبر می‌باشد. که با فرمول ویژه به مژه‌های شما حجم، تراکم و بلندی مد نظر را ارائه می‌دهد.

این محصول ساخت کشور ایتالیا است که تحت لیسانس اسنس آمریکا تولید شده است. رنگ مشکی و جذاب ریمل اسنس باعث می‌شود تا چشم‌های شما درشت به نظر برسد. به همین دلیل تایر بسزایی در زیبایی و جلوه آرایش شما دارد.

طراحی شکل برس این ریمل به نحوی است که رنگ‌دانه‌های بیشتری را در برمی‌گیرد. و به همین دلیل باعث ایجاد حجم دهندگی چند برابری مژه‌ها می‌شود.

ویژگی‌های ریمل حجم دهنده اسنس

ریمل اسنس مشکی قابل‌عرضه در فروشگاه اینترنتی زد شاپ محصول کشور ایتالیا می‌باشد.

مواد تشکیل‌دهنده ریمل اسنس باعث شده تا یک فرمول ویژه ارائه دهد و هم‌زمان سبب شود تا حجم، تراکم و طول مژه‌های شما افزایش یابد، کمتر برند ریمل در بازار این مزیت‌ها را یکجا دارد.

ریمل اسنس مشکی ضد آب یا Waterproof است و با تعرق از بین نمی‌رود.

به دلیل بافت مخصوص دارای ماندگاری بسیار بالا است و به‌راحتی نمی‌ریزد.

قدرت چسبندگی بالای روی مژه‌ها دارد و سریع خشک می‌شود.

این ریمل حاوی انواع مواد و روغن طبیعی است که برای تقویت و محافظت از مژه‌ها بسیار مفید می‌باشد و در ترکیبات آن از پارابن استفاده نشده است.

طراحی خاص و برس چند منظوره ریمل اسنس بهترین شکل را به مژه‌های شما به ارمغان می‌آورد. و مژه‌های یکنواخت ایجاد می کند و مانع از جمع شدن مواد ریمل در یک نقطه می‌شود.

برای پاک‌کردن ریمل بهتر از شوینده ملایم استفاده کنید.

توضیحات تکمیلی

برند

کشور مبدا برند

ایتالیا

رنگ

مشکی

تاریخ انقضاء

2024/2/24

برند

اسنس

 

تاریخچه essence

لوازم آرایشی اسنس که فعالیت خود را با توجه به رعایت کردن تمام مقررات اتحادیه لوازم بهداشتی در سال 2001 در اروپا شروع کرده است.

برند اسنس

و تا امروز که 13 سال از تولید محصولات اسنس می‌گذرد. جزو بهترین و باکیفیت‌ترین برندها در بین 11 کشور اروپایی است و در بین طرف‌داران خود محبوبیت زیادی دارد. این برند اولویت کار خود را کیفیت عالی با قیمت مناسب پایه‌گذاری می‌کند. تا مشتریان این برند با یکبار استفاده عاشق این برند و محصولاتش شوند. این برند به دلیل اطمینان از محصولات با کیفیت و مرغوب خود آنها را روی حیوانات امتحان نمی‌کنند. در سال 2007 برند اسنس در کشور آلمان به‌عنوان برند برتر انتخاب شد و ودر سال 2011 جایزه Best In Beauty را به نام خود کرد. این برند تمام محصولات خود را با توجه به فصل‌ها با ظاهری رنگی و جذاب تولید می‌کند. که حس شادی و اعتماد به نفس را به دیگران ثابت کنید.

 محصولات برند اسنس:

ریمل ضد آب اسنس، ریمل حجم دهنده، ژل حالت دهنده ابرو، ریمل ضد حساسیت صورتی، ریمل حجم دهنده و بلند کننده اسنس، کانسیلر، و...که هر محصول دارای ویژگی و خاصیت‌های ویژه برای خود دارند که می‌توانید در فروشگاه زدشاپ آنها را مطالعه کنید. اسنس تمام محصولات با کیفیت خود را در اختیار شما قرار می‌دهد تا زیبایی خود را با استفاده از این لوازم آرایشی به همه ابراز کنید. ریمل ضد حساسیت صورتی: این ریمل صورتی اسنس با دارابودن کیفیت بالا و ظاهری جالب و رنگی دخترانه که جایگاه خاصی در بین طرف‌داران ایجاد کرده است. این ریمل بافتی سبک دارد و بعد از مصرف در چشم دچار ریزش نمی‌شود. این ریمل ویژگی حجم دهندگی و بلند کنندگی روی مژه‌ها را دارد این ریمل به دلیل فرمولاسیون خاص از خشک شدن مژه‌ها جلوگیری می‌کند و به دلیل رنگ مشکی قوی چشمان زیبا و جذاب به شما هدیه می‌دهد.

ژل حالت دهنده ابرو مژه اسنس:

این محصول با کارای بالا و کیفیت مرغوب تولید شده این ژل برای داشتن ابرو و مژه‌های مرتب بسیار کاربردی است. این محصول دارای بافتی سبک و ژل‌مانند است که ابرو هارا مرتب و بالا نگه می‌دارد و فرچه داخل این ژل باعث می‌شود که بتوانید مژه‌های خود را به سمت بیرون شانه کنید که این کار باعث قشنگ و مرتب دیده‌شدن مژه‌ها و ابروها می‌شود که صورتی با نشاط و مرتب به ارمغان می‌آورد. تنوع محصولات اسنس:
  • لوازم‌آرایش چشم مثل ریمل چشم، سایه
  • لوازم‌آرایش لب مثل رژ لب، رژ لب مایع
  • لوازم‌آرایش صورت مثل کرم‌پودر، کانسیلر، پرایمر یا کانتورینگ
  • لوازم‌آرایش ابرو مثل سایه ابرو، ریمل ابرو
  • و انواع براش‌ها
خرید اینترنتی: فروشگاه اینترنتی زدشاپ این اطمینان را به تمام مشتریان خود می‌دهد که تمامی محصولات برند اسنس و تمامی محصولات برندهای معتبر را در فروشگاه خود با کیفیت و قیمتی مناسب عرضه می‌کند و شما با سفارش دادن در کوتاه‌ترین زمان درب منزل محصول خود را دریافت می‌کنید.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ریمل حجم دهنده اسنس”