مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید فولادشهر

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۹/۰۲/۱۶
آئین کلنگ زنی ۳۰۰۰ واحد مسکونی در طرح اقدام ملی،بصورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی و مسوولین استانی، در شهر جدید فولاد شهر برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم و به دستور اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور، کلنگ احداث ۳۰۰۰ واحد مسکونی ویژه فرهنگیان در شهر جدید فولادشهر به زمین زده می شود.

علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، با بیان اینکه در طرح اقدام ملی مسکن کشور، تعداد هفتاد هزار و ۷۸۰ واحد مسکونی سهم استان اصفهان است گفت: از سهمیه تعلق گرفته به استان اصفهان تعداد چهارده هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی به شهرجدید فولاد شهر اختصاص یافته که از این میزان ۳۰۰۰ واحد ویژه فرهنگیان است و عملیات اجرایی آن در روز آتی آغاز می شود.

وی افزود: تعداد واحد اختصاص یافته به فرهنگان در طرح اقدام ملی شهرجدید فولادشهر، مطابق با تفاهمنامه منعقده فی مابین وزارت راه و شهرسازی و وزارت آموزش و پرورش بوده و علاوه بر فرهنگیان واجد شرایط فولادشهر، فرهنگیان شهرهای اصفهان، لنجان، فلاورجان و نجف آباد نیز در صورت دارا بودن شرایط، قادر به ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن شهر جدید فولادشهر بودند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه تامین اراضی جهت احداث واحدهای مسکونی ویژه فرهنگیان در طرح اقدام ملی شهرجدید فولادشهر، با همت و تلاش شرکت عمران فولادشهر انجام پذیرفته است اذعان داشت: این واحدها شامل ۸ قطعه مسکونی به مساحت هفتاد و هشت هزار و ۶۴۷ مترمربع با سطح اشغال ۴۰ درصد و تراکم ۲۰۰ درصد بوده و در ۵ طبقه مسکونی ساخته می شود.

وی همچنین گفت: این اراضی دارای تمامی امکانات مورد نیاز از جمله خدمات زیربنائی، خدمات رو بنائی، آماده سازی و خدمات شهری است.

وی در خصوص نحوه ی طراحی و هزینه ساخت واحدهای ویژه فرهنگیان در طرح اقدام ملی مسکن شهرجدید فولادشهر توضیح داد: این واحدها به مساحت های ۷۰ الی ۱۲۰ متری بوده و بصورت ۱ الی ۳ خوابه در حال طراحی است. همچنین هزینه ساخت این واحدها از طریق آورده متقاضیان و تسهیلات یکصد میلیون تومانی طرح اقدام ملی تأمین می شود.

قاری قرآن در پایان گفت: ثبت نام از متقاضیان فرهنگی واحدهای مزبور قبلا ًتوسط وزارت آموزش و پرورش انجام شده است و افراد حائز شرایطِ مشخص شده می توانند براساس اطلاع رسانی در روزهای آتی جهت تکمیل مدارک به ستاد آموزش و پرورش در مرکز استان مراجعه کنند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000