یخچال و فریزیر دو قلو ال جی مدلGC-B404EVRZ/GC-F401EVDZ

یخچال و فریزیر دو قلو ال جی مدلGC-B404EVRZ/GC-F401EVDZ


بررسی اجمالی محصول

  1. مجهز به محفظه ی نگهداری میوه و سبزیجات
  2. مجهز به فیلتر بهداشتی HYGINE FRESH
  3. مجهز به کمپرسور کم مصرف اینورتر
  4. سیستم خنک کننده ی بدون برفک
  5. مجهز به جریان چند گانه ی هوا
  6. مجهز به ابریز دستی
  7. دارای صفحه پنل لمسی

نقد و بررسی : یخچال و فریزیر دو قلو ال جی مدلGC-B404EVRZ/GC-F401EVDZ

یخچال دو قلو ال جی مدلهای:GC-B404EVRZ/GC-F401EVDZ

یخچالو فریزیر دو قلو ال جی مدل:GC-B404EVRZ/GC-F401EVDZ

یخچال فریزر دو قلوی ال جی مدل GR-F401ELNL یکی از بهترین یخچال های شرکت ال جی می باشد. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در فصلی خاص از سال با کمبود فضای داخلی یخچال مواجه شده باشید اما دیگران نگران نباشید چون در یخچال دو قلوی ال جی GR-F401ELNL این مشکل حل شده است.ال جی با طراحی هوشمندانه خود فضای داخلی زیادی برای این یخچال کم مصرف در نظر گرفته که سبب شده تا این یخچال بی نظیر ظرفیتی 20 و 20 فوتی داراست

طبقات و قفسه هایخچال و فریزیر دو قلو ال جی مدل:GC-B404EVRZ/GC-F401EVDZ

برای نگهداری مواد غذایی (به ویژه میوه جات و سبزیجات بهاری) که همگی از جنس شیشه بوده سبب ایجاد فضایی بزرگ برای اقلام غذایی می شود.علاوه بر این در صورت نیاز می توان با جدا کردن یخ ساز جدا شدنی این یخچال به فضای بیشتری دست پیدا کرد.

دسترسی آسان به فضای یخچال

این یخچال با وجود فضای داخلی بزرگ دسترسی آسان و سریعی دارد که این امر به لطف چیدمان هوشمندانه آن ممکن شده است .توجه زیاد ال جی به فضای نگهداری مواد غذایی سبب شده تا از درب های فریزر نیز به بهترین شیوه استفاده شود علاوه بر این جدا سازی بهینه و اصولی فضا ها از یکدیگر باعث افزایش طراوات و ماندگاری طعم مواد غذایی می شود.دسترسی آسان به همه کشو ها حتی در تنگ ترین فضا ها ممکن شده است و این امر به سبب وجود درب های Zero Clearance که تا 90 درجه باز میشوند بدین وسیله می توان در هر فضایی تمام کشو ها را به طور کامل بیرون کشید.

سیستم گردش هوای چند گانه

;سیستم به کار رفته در یخچال GR-F401ELNL باعث سرمایش سریع و یکنواخت تمام محتویات درون یخچال می شود که این امر به لطف کانال هایی است که در دیواره پشتی و کناری این یخچال طراحی شده است که باعث خنک سازی بهینه و یکسان در فضای داخلی می شود.

 

سیستم بدون فرک است

یخچال GR-F401ELNL مجهز به سیستم بدون برفک بوده که مانع از ایجاد برفک اضافی بر روی غذا و نیز محیط داخلی می شود و این امر به لطف کمپرسور اینورتر خطی مقدور شده که بصورت خودکار مانع ایجاد برفک اضافی می شود .این ویژگی

 

سیستم بدون فراست

یخچال GR-F401ELNL مجهز به سیستم بدون برفک بوده که مانع از ایجاد برفک اضافی بر روی غذا و نیز محیط داخلی می شود و این امر به لطف کمپرسور اینورتر خطی مقدور شده که بصورت خودکار مانع ایجاد برفک اضافی می شود .

این ویژگی مانع از یخ زدگی مواد غذایی می شود که این امر نگهداری طولانی مدت مواد غذایی را به همراه دارد.

سیستم ضد برفک یخچال ال جی GR-F401

آب سرد کن باریک و کارآمد

در یخچال GR-F401ELNL ،ال جی از خلاقیت ویژه ای برای طراحی آب سرد کن استفاده کرده است بدین صورت که با باریک نمودن آب سرد کن فضای داخلی را تا 10 لیتر افزایش داده است این در حالی است که به چیدمان و فضای داخلی هیچ لطمه ای وارد نشده است!

مخزن این آب سرد کن 1.5 لیتر بوده که سبب می شود تا شما همواره آب سرد در اختیار داشته باشید.

آب سرد کن یخچال ال جی GR-F401

داشتن کشو ها و جعبه هایی هوشمندانه برای حفظ طراوت و تازگی

در یخچال GR-F401ELNL نیازی به استفاده از پلاستیک و یا حتی روزنامه پیچ کردن برای نگهداری بیشتر و متعادل تر مواد غذایی نیست! زیرا در این یخچال ها کشوهایی با صفحه های مشبک خلاقانه وجود دارد که رطوبت مواد غذایی را همواره متعادل و در حد معین نگه می دارد .

این شبکه ها از طریق جذب سریع قطرات آب (ناشی از تبخیر رطوبت مواد غذایی) سبب متعادل نگه داشتن رطوبت فضای داخلی می شوند که این امر سبب شده تا این کشو ها به بهترین محفظه ها برای نگه داری سبزیجات و میوه های تازه بدل شود چرا که بعد از چند روز همچنان طراوت اولیه خود را حفظ کرده اند.

صفحه پنل لمسی و لامپ LED

برای آب سرد کن این یخچال یک پنل لمسی دیجیتال تعبیه شده است که به وسیله آن می توان از میزان سردی آب،دمای فریزر و نیز فعال بودن قفل آن مطلع شد.

در یخچال GR-F401ELNL لامپ های LED ویژه ای به کار رفته که برتری های بارزی نسبت به لامپ های عادی دارد از جمله می توان طول عمر بیشتر ،مصرف انرژی کمتر و نیز روشنایی دو برابر را نام برد.همچنین جایگزینی این لامپ ها بجای لامپ های معمولی سبب افزایش فضای داخلی شده است.

این لامپ ها نسبت به لامپ های عادی حرارت کمتری تولید می کنند که این امر نقش به سزایی در خنک نمودن فضای داخلی و حفظ طراوت مواد غذایی دارد.

کمپرسور اینورتر خطی

یکی از مهم ترین دلایل پیشرفت ال جی در زمینه یخچال فریزر ها وجود کمپرسور های اینورتر خطی می باشد که نقش به سزایی در افزایش طراوت و تازگی مواد غذایی و نیز گنجایش و دوام محصولات دارد.علاوه بر این با کنترل و کاهش اصطکاک داخلی سبب صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش صدا تا حد قابل ملاحظه ای نسبت به کمپرسور های عادی می شود .به طوری که این کمپرسور ها کلاس مصرف انرژی را تا حد A+ کاهش می دهد!

علاوه بر این کارایی و دوام این کمپرسور اینورتر خطی به قدری بالاست که ال جی آن را تا 10 سال گارانتی می کند!

موتور یخچال ال جی GR-F401

جایگزینی این کمپرسور ها به جای کمپرسور های عادی سبب بهره وری فوق العاده در مصرف انرژی شده و نیز با کاهش اصطکاک داخلی از میزان نویز کاسته و بر میزان خنک کنندگی داخلی یخچال می افزاید که طراوت،دوام و تازگی بیشتری را به همراه دارد.

مصرف انرژی یخچال ال جی GR-F401

از بین بردن میکروب ها و باکتری ها با فیلتر Hygiene Fresh

سلامت کامل مواد غذایی یکی از اساسی ترین اهداف هر یک از شرکت های سازنده یخچال می باشد که با روش های گوناگون سعی در رسیدن بدان دارند.ال جی نیز برای رسیدن به این هدف یکی از بهترین فیلتر های میکروب زدایی استفاده کرده که تمام عوامل مضر از جمله گرد و غبار، بوهای بد و نامطبوع، قارچ و نیز میکروب ها را از بین می برد. فیلتر HYGINE FRESH یکی از قوی ترین فیلتر های میکروب زدایی جهان است که تقریبا تمام عوامل مضر(99.999 درصد) را از بین می برد.

این فیلتر بسیار پیشرفته از چهار لایه و یک فن اختصاصی برای استرلیزه کردن فضای داخلی استفاده می کند که عملکرد خود را طی یک فرایند 5 مرحله ای بسیار کار آمد انجام می دهد.

این فیلتر با داشتن دو لایه فوتو کاتالیست و نیز لامپ فرا بنفش قوی سبب از بین بردن باکتری ها تا مرز 99.999 درصدی می شود و دو لایه فیلتر کربنی آن سبب دفع بو های نامطبوع و نیز بو های اسیدی و قلیایی تولید شده توسط مواد غذایی فاسد می شود که تمام این موارد سبب ایجاد فضایی کاملا بهداشتی درون یخچال شده که تقریبا عاری از هر گونه عامل بیماری زا می باشد.

ناگفته نماند که طول عمر فیلتر HYGINE FRESH بالا بوده و با توجه به عدم نیاز به تعویض مداوم سبب کاهش هزینه ها می شود.

 

 

نقد وبررسی

نقد بررسی یافت نشد...

اولین نفر باشید که نقد و بررسی ارسال میکنید... “یخچال و فریزیر دو قلو ال جی مدلGC-B404EVRZ/GC-F401EVDZ”

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.