67%

مداد چشم پد دار رومنس

14,900 تومان

در انبار موجود نمی باشد

شناسه محصول: 0399180990108 دسته: برچسب: , , , , ,

توضیحات

مداد چشم پد دار رومنس

می‌توان چشم‌ها را همانند پنجره‌هایی برای روح یک شخص در نظر گرفت. پس اگر به دنبال زیبایی و جذابیت این پنجره‌ها هستید، استفاده از مداد چشم پد دار رومنس را دست‌کم نگیرید!

مداد چشم اغلب در آرایش روزانه کاربرد دارد. و به همین دلیل، آن را در کیف اکثر خانم‌ها می‌توان پیدا کرد. به طور کلی می‌توان به عنوان ابزاری کاربردی برای ایجاد انواع مختلف آرایش چشم و همچنین برجسته کردن و ایجاد ویژگی‌های مختلف در چشم در نظر گرفت.

مداد چشم deep Romace ساخته شده در شرکت رومنس آلمان است. ضد آب بودن، ضد حساسیت و ظرافت در عملکرد از نمونه ویژگی‌های بارز این محصول می‌باشد.

مداد چشم پد دار رومنس همانند یک مداد ابریشمی دارای بافت نرم می‌باشد. که در هنگام استفاده نیز نرم و روان بودن آن کاملاً مشهود است. رنگ مشکی خاص و منحصر به فرد این مداد، جلوه زیبایی به چشم‌ها و در نهایت به آرایش شما خواهد بخشید.

با توجه به حساس بودن اندام چشم در انتخاب و خرید مداد چشم می‌بایست نهایت دقت بکار گرفته شود. تا از آسیب‌های احتمالی جلوگیری به عمل آید. ازاین‌رو خاصیت و فرمول ضد حساسیت این مداد باعث شده تا همیشه جز گزینه‌های انتخاب برای تمامی افراد باشد.

نکات کاربردی برای استفاده از مداد چشم

شاید خنده‌دار باشد اما باور کنید پلک‌های شما چرب‌ترین قسمت صورت شما هستند. پس قبل از استفاده از آرایش چشم علی‌الخصوص مداد چشم، با شوینده مناسب شست‌وشو دهید.

مداد چشم در پلک تمیز و عاری از چربی مدت زمان بیشتری دوام دارد.

به دلیل حساس بودن چشم در صورت مقدور از شوینده مخصوص چشم استفاده کنید.

استفاده از مدادتراش علاوه بر تیز کردن مداد چشم، راهی برای تمیز کردن مداد از باکتری‌ها نیز می‌باشد.

نحوه استفاده صحیح از مداد چشم مشکی رومنس

گوشه بیرونی چشم خود را به آرامی نگه‌ دارید و هم‌زمان یک خط نازک از گوشه بیرونی به گوشه داخلی ترسیم کنید. این عمل سبب می‌شود تا خط چشم به طور یکدست کشیده شود. برای شروع از خط نازک استفاده کنید، یک خط باریک ظاهری طبیعی‌تر و ملایم به وجود می‌آورد.

با در نظر گرفتن آرایش مورد علاقه خود می‌توانید خط مداد چشم خود را به نسبت دلخواه ضخیم یا باریک و یا در مدل‌های مختلف ترسیم کنید. به عنوان مثال، برای ایجاد مدل چشم دنباله دار و یا سایر مدل‌ها از خطوط مختلف می‌توانید استفاده کنید.

فروشگاه اینترنتی زد شاپ همانند سایر محصولات، مداد چشم رومنس را با تضمین کیفیت و قیمت در اختیار شما عزیزان قرار داده است. تا با خیالی آسوده و مطمئن خرید خود را انجام دهید.

توضیحات تکمیلی

برند

کشور مبدا برند

آلمان

رنگ

مشکی

تاریخ انقضاء

2024/11

برند

رومنس

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “مداد چشم پد دار رومنس”