arianTajhizLogo
آریان تجهیز- فروش اینترنتی ابزار اندازه گیری و ابزاردقیق
ساعت کاری: پاسخگویی تلفنی شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹-۱۶ / پیام از طریق واتساپ و ایتا
آریان تجهیز- فروش اینترنتی ابزار اندازه گیری و ابزاردقیق
امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
دستگاه ارتعاش سنج دیجیتالی لترون مدل LUTRON VB-8212 VIBRATION METER LUTRON VB-8212
دستگاه ارتعاش سنج دیجیتالی لترون مدل LUTRON VB-8212

دستگاه ارتعاش سنج دیجیتالی لترون مدل LUTRON VB-۸۲۱۲ VIBRATION METER LUTRON VB-8212

VB-8212 محصول نوینی از لترون ودارای قابلیتهای اندازه گیری متعددی است. ارتعاش سنج دیجیتالLUTRON VB-8212 قابلیت اندازه گیری ارتعاشات سیستم ها ، ماشین آلات و قطعات مختلف را دارد. این دستگاه یک سری کامل از دستگاه ارتعاش سنج به همراه سنسور آن و پایه مغناطیسی است.دستگاه فوق با ویژگی های خاص طراحی شده امکان اندازه گیری میزان دامنه شدت ارتعاش در اجسام مورد نظر را دارا می باشد.از امتیازات دستگاه فوق اندازه گیری شتاب ، سرعت ارتعاش ، مقدار RMS و اندازه گیری مقادیر حداکثر است. دامنه اندازه گیری ارتعاشات بوسیله این دستگاه در فرکانس های 10 هرتز تا 1 کیلو هرتز و دارای حساسیت نسبی در اندازه گیری ارتعاشات است. حداکثر میزان سرعت ارتعاشات اندازه گیری شده بوسیله این دستگاه در حدود 200 میلی متر بر ثانیه و حداکثر میزان شتاب اندازه گیری شده بطور تقریبی 200متر بر مجذور ثانیه است. در ساخت این ارتعاش سنج از مدارپردازشگر پر قدرت و هوشمند LSI استفاده شده است تا حداکثر سرعت ودقت ممکن برای کاربران ایجاد شده باشد. این دستگاه حساسیت قابل قبولی برای اندازه گیری ارتعاشات بویژه پایین بدون نیاز به تنظیم خاصی داشته است. بعلاوه ، دستگاه فوق مجهز به پراب مجزا برای سهولت بیشتر و دقت بالاتر در اندازه گیری ها شده است. مقادیر حداقل و حداکثر اندازه گیری شده دردستگاه ثبت و ذخیره شده و در صورت لزوم قابل بازیابی هستند. دستگاه امکان نگه داشتن داده های محاسباتی بر روی صفحه نمایشگر را به منظور مطالعه و بررسی بیشتر برای کاربران فراهم آورده است .شرکت آریان تجهیزارائه کننده تجهیزات اندازه گیری و ابزارهای دقیق ونمایندگی رسمی و انحصاری کمپانی LUTRON در ایران دستگاه فوق را با گارانتی دو ساله و خدمات پس از فروش ده ساله به کاربران عرضه می کند.

بازگشت

مشخصات کلی دستگاه ارتعاش سنج دیجیتالی لترون مدل LUTRON VB-8212 :
یکی از وسایلی که جهت اندازه گیری ارتعاشات ایجاد شده در اجسام و سیستم های مختلف و آنالیز داده های محاسباتی آنها  بکار می رود، ارتعاش سنج دیجیتال است. تولید کنندگان در بخش صنعت و ارائه دهند گان خدمات مداوما در تلاش هستند تا سیستم ها،محصولات و فرایندهای تولیدات خود را بهینه سازند تا حداکثر عملکرد ، استحکام و  ایمنی را با حداقل هزینه بدست آورند . یکی از موارد مهم در صنایع مختلف کنترل لرزش و ارتعاش ابزارها و ماشین های دوار از قبیل توربین ژنراتور، پمپ، موتور، فن و ... می باشد که در صورت گذر از حد معینی می تواند منجر به بروز حوادث و یا تخریب و انهدام آنها  شوند، به همین دلیل اندازه گیری ارتعاش قطعات و ماشین ها در صنایع مختلف و در تعمیر و نگهداری دستگاه ها و ماشین آلات متحرک از اهمیت ویژه ی برخوردارند. لذا با بهره وری از تکنولوژی سنجش ابزارهای دقیق، یکی از ابزارهای حرفه ای و مفید در اندازه گیری ارتعاشات با دقت و سرعت بالاو مورد استفاده صنایع مختلف توسط کارشناسان مجرب شرکت LUTRON به بازار عرضه شد. تولید کنندگان این دستگاه با رعایت کلیه ملزومات مورد نظرموفق به دریافت مجوزهای معتبربین مختلف ،از آنجاییکه المللی مانند ISO 9001،CE   ( مجوز ایمنی ساخت وبهره وری اتحادیه اروپا) ، IEC 1010 ( مجوز ساخت و ایمنی صنایع الکترونیک بین المللی ) و UKAS( مجوزمعتبربین المللی در مدیریت کیفیت) و ISO 2954 ( مجوز معتبر در اندازه گیری های شدت ارتعاشات و نتایج یکسان) گردیدند.
با وجود عادی بودن ارتعاشات در دستگاه ها و سیستم های میزان ارتعاشات نمایانگرصحت عملکرد وضعیت صحیح آنها میباشد، دستگاه ارتعاش سنج برای اندازه گیری این ارتعاشات که ناشی از عوامل متفاوتی مانند عدم استحکام کافی قطعات مختلف، بالانس نبودن ونبود تنظیمات لازمه است بکار می آید. این دستگاه سرعت و شتاب  ارتعاشات را با دقت بالا در مقیاس های بین المللی متریک و امپریال از جمله متر و فوت بر مجذور ثانیه و گرانش و سرعت آنها را در مقیاس های میلی متر برثانیه،سانتی متر و اینچ بر ثانیه محاسبه می نماید.دامنه اندازه گیری سرعت و شتاب ارتعاشات بین 0.5 تا 199.9 میلی متر بر ثانیه با رزولوشن 0.1 میلی متر بر ثانیه در فرکانس های بین 10تا 1 کیلو هرتز است. نقطه کالیبراسیون مطلوب این دستگاه 50 میلی متر بر ثانیه و یا 50 متر بر مجذور ثانیه است.دقت اندازه گیری آن در فرکانس های 80 تا 160 هرتز در دمای (23+5°C) ±  معادل (5%+ 2d) ± مقدار نمایش داده شده است.


مشخصات فیزیکی دستگاه ارتعاش سنج دیجیتالی لترون مدل LUTRON VB-8212 :
وزن دستگاه مذکور بدون احتساب حسگر آن 230 گرم و وزن پراب آن 165 گرم است. ابعاد دستگاه  180x72x32 میلی متر و اندازه قطر پراب 36 میلی متر، اندازه  سر حسگر آن 8.9 و طول آن 42 میلی متر و طول کابل آن 1.2 متر است. ابعاد صفحه نمایشگر کاملا بزرگ  آن باندازه  61x34 میلی متر است.مصرف بهینه انرژی در این دستگاه با یک باتری 9 ولتی DC با مشخصات 006P MN 1604 (PP3) آلکالین بادوام برای استفاده دستگاه و یا مشابه آن تامین شده است.میزان مصرف انرژی دستگاه هم در حدود 6 میلی آمپر  است.دستگاه فوق دارای قابلیت خاموش کردن خودکار و دستی دستگاه به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی است. در دستگاه فوق مکانیزم نمایش کاهش انرژی باتری توسط نشانگر باتری تعبیه شده است.واکنش کوتاه، سرعت و دقت اندازه گیری از مشخصات بارز دستگاه است.زمان نمونه گیری دستگاه کوتاه و در حدود 1 ثانیه است. شرایط مطلوب عملکرد این دستگاه در رطوبت تا کمتر از 80 RH % ودمای صفرتا پنجاه درجه سانتی گراد ( 32 تا 122  درجه فارنهایت است.


پک استاندارد و جانبی  دستگاه ارتعاش سنج دیجیتالی لترون مدل LUTRON VB-8212:
لوازمات جانبی ارائه شده به همراه دستگاه فوق یک کتاب راهنمای استفاده از دستگاه به زبان انگلیسی ،  یک عدد کابل و دو شاخه آن ،پراب اندازه گیری ارتعاش، یک عدد سر حسگر پراب ،پایه مغناطیسی و  یک کیف حمل ونقل و محفظه محکم و بادوام از جنس پلاستیک مرغوب مطابق با استانداردهای  ABS برای محافظت از دستگاه ارائه خواهد شد. شرکت لترون معمولا لوازمات دیگری را نیز به خریداران ارائه میکند که در صورت تمایل با پرداخت هزینه آنها قابل عرضه خواهند بود و شامل اقلام فوق می باشند:  یک عدد کابل RS 232  با مشخصه  UPCB-01  و کابل USB با مشخصه USB-01  برای انتقال داده ها به کامپیوتر و یک بسته نرم افزار SW- U801-WIN  است.

بازگشت

مشخصات فنی برای این محصول ثبت نشده

بازگشت
بازگشت