50% تخفیف!

دانلود پکیج آموزش ویدیوئی نکات حرفه ای برای مدلسازی طلا و جواهر

قیمت اصلی تومان200,000 بود.قیمت فعلی تومان100,000 است.

توضیحات

مدلسازی طلا و جواهر

نرم افزار ماتریکس ( Matrix ) یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین نرم افزار هایی است که برای طراحی طلا، جواهرات و سنگ های قیمتی مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم افزار مجموعه ی کامل و بی نقصی از ابزارهای مورد نیاز برای طراحی دیجیتالی جواهرات را در خود گنجانده است تا نیازهای هنرمندان این حوزه را برآورده کند. رندرینگ اغواکننده و نزدیک به دنیای حقیقی، ابزارهای متنوع برای داشتن کنترل همه جانبه در طراحی جواهرات با سنگ های قیمتی، استفاده از خلاقیت بیشتر در طراحی و ساخت طلا و جواهر، ایجاد اشکال ارگانیک با استفاده از تکنولوژی T-Splines، ارائه آیتم ها و مدل های زیبا و آماده برای سرعت بخشیدن به کار طراحی، سفارشی سازی محیط کاری، پیش نمایش طرح نهایی و همچنین امکان تبدیل طرح های دو بعدی به سه بعدی تنها تعدادی از قابلیت های نرم افزار Matrix محسوب می شوند.
*

*

Matrix به طور خاص برای ساخت مدل‌هایی واقع‌گرایانه از طلا و جواهرات ساخته شده به طوری که تبدیل به یکی از نرم افزارهای مورد علاقه طراحان قرار گرفته است.

فصل اول

معرفی

جدول استاندارد سایز بندی

محیط برنامه Matrix

واحد اندازه گیری در Modo

نصب تنظیمات در Modo

محیط برنامه Modo

مدلسازی طلا و جواهر

فصل دوم

ساخت گودی محل نگین – ۱

نکات مهم جواهر سازی

ساخت پایه و چنگ برای سنگ اصلی – ۲

ساخت پایه و چنگ برای سنگ اصلی – ۳

ساخت پایه و چنگ برای سنگ اصلی – ۴

ساخت پایه و چنگ برای سنگ اصلی – ۵

فصل سوم

ساخت رکاب انگشتر – ۱

ساخت رکاب انگشتر – ۲

ساخت رکاب انگشتر – ۳

ساخت رکاب انگشتر – ۴

ساخت رکاب انگشتر – ۵

ساخت رکاب انگشتر – ۶

ساخت رکاب انگشتر – ۷

فصل چهارم

تبدیل Polygons به Nurbs

فصل پنجم

مخراجی در متریکس – ۱

مخراجی در متریکس – ۲

مخراجی در متریکس – ۳

مخراجی در متریکس – ۴

فصل ششم

گزارش گیری و رندرینگ – ۱

گزارش گیری و رندرینگ – ۲

گزارش گیری و رندرینگ –

نکات حرفه ای برای مدلسازی طلا و جواهر

طراحی و مدلسازی با نرم افزار ماتریکس یکی از مهارت های گروه طلا و جواهر سازی است و در دو سطح مقدماتی و پیشرفته ارائه می گردد. هنرجویان دوره طراحی طلا و جواهرات این دو دوره را به عنوان دروس اجباری می گذرانند اما در مرکز آموزش های جهاد دانشگاهی هنر به صورت دوره های اختیاری نیز ارائه می گردد.

در این آموزش طراحی مدل طلا و جواهرات با نرم افزار ماتریکس این مدل انگشتری که از لحاظ دستورات و نحوه و سبک روش طراحی ترفندهای حرفه ای خاص خود را دارد بصورت کامل آموزش داده ایم این مدل اگر به تصویر طرح انگشتر دقت کنید آرم قلب روی پایه نگین برای شما قرار داده شده است که شما از روی این روش میتوانید هر آرم یا طرحی یا روی بدنه انگشرت خودتان قرار دهید در ضمن فیلم های آموزشی ما بصورت شماره بندی و به ترتیب است که نحوه آموزش بصورتی است که اگر نرم افزار ماتریکس هم کار نکرده اید و آشنا نیستید میتوانید از این آموزش استفاده کنید چون آموزش مقدماتی نرم افزار ماتریکس در حین انجام پروژه طراحی به شما آموزش داده میشود این مدل انگشتر در نرم افزار ماتریکس ۸ طراحی شده است که بعد از تکمیل کار رندر نهایی گرفته میشود که در خلاصه دانلود فیلم مشاهده می کنید

در مجموعه آموزشی نکات حرفه ای برای مدلسازی طلا و جواهر نحوه طراحی و مدل‌سازی یک انگشتر جواهر به کمک نرم‌افزار مدل‌سازی سه‌بعدی قدرتمند Thefoundry Modo و پلاگین تخصصی طراحی طلا و جواهر Gemvision Matrix را با رعایت تمام نکات فنی به‌صورت گام‌به‌گام یاد خواهید گرفت.
و سپس مدل ساخته‌شده را برای پرینت سه‌بعدی آماده می‌کنید.
و درنهایت یاد خواهید گرفت که چطور از انگشتر مدل‌سازی شده یک رندر حرفه‌ای بگیرید.

این مجموعه آموزشی یکی از کامل‌ترین دوره‌های آموزشی طراحی زیورآلات با رایانه هست که در آن نکات بسیار کلیدی برای تبدیل‌شدن به طراح و مدل‌ساز حرفه‌ای آموزش داده‌شده است.

•    اگر تجربه‌ای درزمینهٔ طراحی و مدل‌سازی زیورآلات ندارید و تصمیم دارید که در این زمینه فعالیت کنید
•    اگر مدل‌ساز سه‌بعدی هستید و تصمیم دارید که به‌سرعت وارد صنعت پردرآمد طراحی و مدل‌سازی طلا و جواهر با رایانه شوید
•    اگر طراح و مدل‌ساز طلا و جواهر هستید و می‌خواهید که سطح مهارت خود را ارتقا بدهید و به سطحی برسید که بتوانید با شرکت‌های بین‌المللی همکاری کنید

این مجموعه آموزشی سرعت رسیدن به هدفتان را ۲ برابر می‌کند.

دستورات و تکنیک‌های گفته‌شده در این ویدئوی آموزشی به‌گونه‌ای است که ضمن معرفی و آموزش نحوه استفاده از دستورات و ابزارهای داخل نرم‌افزار، راه‌کارهایی که فقط با کسب تجربه و صرف زمان زیاد قابل‌دستیابی هست به‌صورت کامل و دقیق و شفاف توضیح داده‌شده است.

دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های هنری و فنی و مهندسی مرتبط با این رشته (رشته‌های: طراحی صنعتی، گرافیک، نقاشی، هنرهای تجسمی، مجسمه‌سازی و کامپیوتر) می‌توانند:با سرعت و سهولت بیشتری طراحی طلا و جواهر با رایانه را یاد بگیرند و وارد بازار کار و کسب درآمد در این تخصص جدید شوند.

طراحی زیورآلات به‌وسیله کامپیوتر به شما این اجازه را می‌دهد تا مدل سه‌بعدی اولیه را با استفاده از پرینترهای سه‌بعدی (۳D PRINTERS) ساخته و در اختیار کارفرما یا مشتری خود قرار دهید و به مخاطبین این اجازه را می‌دهید تا مدل طلا یا جواهر سفارشی خود را قبل از ساخت مشاهده کرده و تغییراتی را به لحاظ شکل، سایز، رنگ و متر یال اعمال کنند.

همچنین امکان ارائه یک عکس مجازی (RENDER) از طلا و یا جواهر تمام‌شده قبل از ساخت از دیگر مزایای طراحی زیورآلات به کمک رایانه است.