سایبان برقی - قیمت سایبان برقی

سایبان برقی – قیمت سایبان برقی

سایبان برقی – قیمت سایبان برقی

سایبان برقی یکی از رایج ترین سایبان های مورد استفاده در فروشگاه ها و مغازه ها محسوب می شود. در گذشته از سایبان های دستی برای ورودی مغازه ها به کار برده می شد. ولی امروزه برای سهولت در باز و بسته شدن از سایبان های برقی استفاده می شود که این بر قیمت سایبان برقی تاثیر می گذارد. درون این سایبان ها موتوری تعبیه شده که توسط آن بازوهای سایبان باز و بسته می شود.

قیمت

سایبان های برقی انواع مختلفی دارند که به همین دلیل باعث تغییر قیمت این محصول شده است. همان طور که عنوان کردیم سایبان های برقی با استفاده از موتور تعبیه شده در آن به صورت اتوماتیک باز و بسته می شود به همین دلیل جنس این موتور و کیفیت آن نیز تاثیر مستقیمی بر روی قیمت این محصول دارد. همچنین عوامل دیگری همچون ابعاد این سایبان ها، جنس پارچه، کیفیت قطعات و … نیز بر روی هزینه سایبان برقی موثر است.

ویژگی

سایبان های برقی این قابلیت را دارند تا شیب آن را از 0 تا 45 درجه تنظیم نمایید که این شیب باید بر اساس میزان بارش منطقه تنظیم شود.
از دیگر ویژگی های این نوع سایبان ریموت موجود در آن می باشد. که باعث سهولت در باز و بسته شدن سایبان ها می شود.
تنوع رنگ و طرح از دیگر ویژگی های این سایبان ها محسوب می شود.
کیفیت قطعات به کار رفته در این سایبان ها باعث مقاومت این محصول در برابر زنگ زدگی و خوردگی شده است.
این محصول بسیار انعطاف پذیر بوده و زیبایی خاص و منحصر به فردی به مغازه شما خواهد داد.
این محصول دارای پارچه هایی با کیفیت بوده و در برابر عواملی همچون برف و باران مقاوم می باشد.

سایبان برقی
سایبان برقی

خرید سایبان برقی


سایبان ها نقش مهمی را در مغازه ایفا می کند به همین دلیل باید در هنگام خرید آن توجهات لازم را نمود. باید پیش از خرید این سایبان ها ابتدا نوع آب و هوای حاکم بر آن منطقه را در نظر گرفت. و با توجه به آن سایبانی بات پارچه مناسب خریداری نمایید. همچنین پیش از اقدام به خرید این محصول باید عوامل دیگری همچون ابعاد سایبان، نوع سایبان و … را نیز تعیین کنید.

جنس پارچه


جنس پارچه های سایبان های برقی با یکدیگر متفاوت می باشد به همین دلیل باید با توجه به آب و هوای منطقه مورد نظر پارچه ای مناسب را انتخاب نمایید. این سایبان ها دارای پارچه هایی ضدآب بوده که برای مکان هایی مه دارای بارش زیاد هستند، مناسب می باشد.

مزایای سایبان

وجود ریموت برای باز و بسته شدسایبان .
اجزای این سایبان ها مرغوب و باکیفیت می باشد.
این محصول در مقایسه با کیفیت و قابلیت ها، از قیمت مناسبی برخوردار می باشد.
قابلیت تنظیم شیب از دیگر مزیت های این سایبان ها محسوب می شود.
از دیگر مزایای این سایبان ها جنس پارچه مرغوب و ضدآب این محصول می باشد.
نصب و راه اندازی این محصول سریع و آسان می باشد.
بر روی این سایبان ها می توان نورپردازی انجام داد. و باعث افزایش زیبایی مغازه شد.
جنس موتور این سایبان ها بسیار مقاوم و باکیفیت می باشد.
همچنین این سایبان ها جنبه تبلیغاتی نیز داشته و با استفاده از آن می توان فروشگاه و محصولات خود را معرفی کرد.
این سایبان ها بصورت اتوماتیک باز و بسته می شوند. که در نتیجه کار با انها راحت است.
سایبان های برقی باعث محافظت از فروشگاه و مغازه شما در برابر بارش برف و باران و تابش آفتاب می شود.

سایبان برقی تبلیغاتی

هر کسب و کاری برای افزایش مشتری و برند سازی به تبلیغات نیاز دارد و همان طور که می دانید تبلیغات هزینه های زیادی را به همراه خواهد داشت به همین دلیل می توانید با استفاده از سایبان ها تبلیغات کرده و فروشگاه خود را به افراد معرفی کنید. پارچه های سایبان های برقی این قابلیت را دارند که بر روی آن متن و یا برند خاصی را چاپ نمایید.

نصب سایبان


سایبان های برقی از قطعات مختلفی تشکیل شده است که مونتاژ این قطعات نیاز به دانش و تجربه دارد. به همین دلیل بهتر است نصب این محصول را به افراد با تجربه بسپارید تا باعث بهبود عملکرد و افزایش عمر این محصول شود.

مجموعه سایبان آریا با اعتماد به خلاقیت طراحان، اتکا بر مدیران نسل جوان و با بهره گیری از تجربه 30 ساله خود ضمن ارائه خدمات ارزنده از مشاوره تا ارائه محصول در جهت رفع نیاز مشتریان می کوشد.

تیم ما با برخورداری از کادر مجرب و ماهر در زمینه طراحی و ساخت انواع سایبان برقی ، تبلیغاتی و سایبان مغازه یا فروشگاهی توانسته است طبق خواسته و سلیقه مشتریان خود بهترین و با کیفیت ترین انواع سایبان را با استفاده از متریال و تجهیزات مدرن و مطمئن تولید کند.

سایبان مغازه برقی و شرکت سایبان آریا

شرکت سایبان آریا تولید کننده انواع سایبان مغازه، منازل، آلاچیق و غیر در مدل های کالسکه ای و آلمانی با بهترین کیفیت، لازم به ذکر است که سفارش از کارخانجات و شرکت ها پذیرفته می شود.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

Scroll to Top
اسکرول به بالا