یاس طلایی
مرکز پیام
کارشناسان مرکز پیام اولین گروهی هستند که با مشتری ارتباط برقرار می‌کنند. این گروه متشکل از کارشناسانی است که با بهره‌گیری از فن بیان مناسب و گذراندن دوره‌های آموزشی لازم، علاوه بر آگاهی کافی در خصوص تنظیمات اولیۀ دستگاه‌ها و رفع برخی ازعیوب، قادر به پاسخگویی و راهنمایی تلفنی می‌باشند. این بخش در روزهای تعطیل نیز وظیفۀ پیگیری تماس‌ها و رفع نیاز احتمالی مصرف‌کننده را برعهده دارد.
دپارتمان فنی
بخش فنی مجموعه متشکل از متخصصان متعهدی است که مراحل آموزش‌های فنی و تخصصی خود را در مراکز معتبر و با بهره‌گیری و تلفیق دانش و تجربه، از کارشناسان خبرۀ صنعت لوازم خانگی آموخته‌اند؛ و در امتحانات موفق به کسب رتبۀ بالا شده‌اند. متخصصان این بخش نیز آموزش‌های لازم درخصوص برقراری ارتباط مؤثر با مشتری و دوره‌های روانی – کلامی را با هدف مشتری محوری گذرانده‌اند و در مقاطع مختلف مورد ارزیابی دقیق عملکرد قرار می‌گیرند.
واحد حمل و نقل
امروزه حمل‌و‌نقل لوازم خانگی پس از خرید دغدغۀ مشترک خریداران و فروشندگان است. اولین اصل در حفظ و نگهداری صحیح لوازم خانگی، حمل تخصصی آن است. حفظ زیبایی ظاهری، سلامت قسمت‌های فنی و آسیب نرسیدن به کالا و محل عبور آن فرآیندی کاملاً تخصصی است. ناوگان حمل‌و‌نقل مرکز خدمات یاس طلائی به‌منظور رفع نگرانی و دغدغه مشتری از جابه‌جایی لوازم گرانبها و سنگین‌وزن آشپزخانه و نیز جلوگیری از آسیب‌های وارده ناشی از حمل‌و‌نقل غیر اصولی، ایجاد شد.
دپارتمان ارزیابی
این بخش به منظور اطمینان از اجرای دستورالعمل‌هایی که برای تکریم ارباب‌رجوع و رفاه حال مشتریان تدوین گردیده‌ ایجادشده‌است. حصول اطمینان از ارائۀ خدمات مورد نظر مراجعه‌کنندگان مطابق با جایگاه و منزلت والای آنان، جمع‌آوری نظرات و پیشنهادات مشتریان برای بهبود عملکرد مجموعه و برنامه‌های کنترل و نظارت دوره‌ای و مقطعی از عملکرد پرسنل از وظايف این بخش است. گزارشات این بازدیدها و نظرسنجی‌های انجام شده، مدیران را در شناخت هر چه بیشتر نیاز مشتری و بهبود روزافزون خدمات‌دهی یاری می‌رساند.