کد خبر: 1031432
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱

خرید بلیط هواپیما شیراز

رپورتاژ آگهیخرید بلیط هواپیما شیراز مانند خرید هر کالا یا خدمات دیگری مهارت کاری خودش را دارد و برای انجام یک خرید مطمئن و مناسب باید به‌طور کامل با بلیط هواپیما آشنا باشید.

شیراز ازجمله شهرهای جنوبی و مهم ایران است که سالانه مسافران ایرانی و خارجی زیادی به آن وارد می‌شوند تا گوشه‌ای از تاریخ چندهزارساله ایران و بخش بزرگ فرهنگی کشورمان را از نزدیک ببیند. اکثر مسافران این مقصد، خرید بلیط هواپیما شیراز و انجام یک سفر هوایی را ترجیح می‌دهند. راحتی استفاده از هواپیما و سرعت آن در رسیدن به مقصد از دلایل انتخاب مسافران است.

اگر شما هم قصد خرید بلیط هواپیما شیراز را دارید، همراه ره بال آسمان باشید تا در این مطلب درباره سفر با هواپیما به شیراز بیشتر بدانید.

انواع بلیط هواپیما شیراز

شما برای سفر به شیراز می‌توانید یکی از انواع بلیط هواپیما شیراز را خریداری کنید.

بلیط چارتر شیراز

بلیط چارتر شیراز پرطرفدارترین نوع بلیط برای سفر به این شهر است. در گذشته بلیط چارتر هواپیما همیشه همراه با مفهوم «ارزان‌‌بودن» می‌آمد و قابلیت کنسلی نداشت. امروزه مفاهیم بلیط چارتر دستخوش تغییر شده است. بلیط چارتر را چارترکننده از ایرلاین پیش‌خرید می‌کند و به‌عنوان واسط، به مسافر نهایی می‌فروشد. در شرایط عادی، هرچه به ساعت پرواز نزدیک‌تر می‌شویم، اگر صندلی‌های پرواز خالی مانده باشد، قیمت بلیط چارتر شیراز کاهش می‌یابد. بلیط چارتر را می‌توانید به‌صورت اینترنتی از سایت ره‌بال آسمان یا با مراجعه به دفتر آژانس مسافرتی تهیه کنید.

بلیط سیستمی شیراز

مسافران وقت‌شناس بیشتر به سراغ خرید بلیط سیستمی شیراز می‌روند؛ زیرا این بلیط برای زمان‌هایی که سفر کاری به شیراز دارند، بسیار مناسب است. بلیط سیستمی در نتیجه سیاست‌گذاری شرکت‌های هواپیمایی در مسیرهای مشخص پروازی که در آن‌ها فعال هستند ایجاد می‌شود. به همین دلیل قیمت‌گذاری روی بلیط و فروش آن بر عهده خود ایرلاین‌ها است. برنامه‌ریزی مستقیم ایرلاین‌ها روی این نوع بلیط باعث شده که امکان خرید آن از مدت‌ها قبل از پرواز هم وجود داشته باشد. این عامل سبب شده تا اسامی مسافران و ارسال آن به کادر پرواز با سرعت بیشتری انجام شود و پروازهای سیستمی کمتر دچار تأخیر می‌شوند. درباره قیمت بلیط سیستمی هم باید گفت که کمتر دچار نوسان قیمتی می‌شود؛ اما هرچه به تاریخ پرواز نزدیک شود، این بلیط گران‌تر به فروش می‌رسد.

بلیط لحظه آخری شیراز

در این بین مسافرانی هستند که به‌صورت ناگهانی تصمیم به سفر می‌گیرند و باید خود را فوراً به شیراز برسانند. در این حالت است که بلیط لحظه آخری شیراز به کمک آن‌ها آمده و مشکل آن‌ها را حل می‌کند. ایرلاین‌ها و چارترکنندها بلیط‌های سیستمی و چارتری را که به فروش نرفته است، به‌صورت لحظه آخری درمی‌آورند و در ساعات نزدیک به پرواز به فروش می‌رسانند. این کار برای جلوگیری از ضرر است تا تمامی بلیط‌های خود را بفروشند.

قیمت بلیط لحظه آخری شیراز؛ با توجه به زمان و حجم متقاضیان سفر مشخص می‌شود. اگر تعداد مسافران کم باشد و تمامی بلیط‌های هواپیما به فروش نرسد، بلیط لحظه آخری شیراز با قیمت ارزانی فروخته می‌شود؛ اما اگر حجم متقاضیان بلیط یک مسیر پروازی زیاد باشد، این بلیط را با قیمت گران‌تری می‌فروشند. به‌طور مثال: بلیط لحظه آخری شیراز در فصل بهار که اوج زمان سفر به شیراز است، گران‌تر فروخته می‌شود.

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت انواع بلیط هواپیما شیراز و اطلاعات پروازی این مسیر به سایت ره بال آسمان مراجعه کرده و کسب اطلاعات کنید.

بهترین زمان خرید بلیط ارزان هواپیما شیراز

برای سفر به شیراز لازم است تا مسافران اولویت‌بندی کنند که هدف آن‌ها از سفر به این شهر چیست؟ اگر به قصد خوشگذرانی و لذت‌بردن از این شهر باستانی به شیراز سفر می‌کنید‌، پس باید بهترین زمان سفر را انتخاب کنید. بهترین زمان سفر به شیراز فصل بهار و تعطیلات نوروز است که شکوفه گل‌ها در شهر خودنمایی کرده و عطر بهارنارنج مسافران را سرمست می‌کند. آب‌وهوای دل‌پذیر بهار باعث شده است که متقاضیان بلیط هواپیما شیراز در این زمان افزایش چشمگیری یابد و بلیط هواپیما آن با قیمت گرانی فروخته شود.

مسافرانی که هدف آن‌ها سفری لذت‌بخش و کم هزینه است، باید زمان دیگری جز بهار را برای سفر انتخاب کنند. فصل تابستان به‌علت گرمای شیراز، بهترین زمان خرید بلیط ارزان هواپیما شیراز است. مسافرانی که به دنبال سفری مقرون‌به‌صرفه هستند می‌توانند در این فصل به سفر بروند.

قیمت بلیط هواپیما شیراز

قیمت بلیط هواپیما شیراز

یکی از مهم‌ترین پارامترهای مهم هنگام خرید بلیط هواپیما، مسئله قیمت آن است. محدوده قیمتی بلیط هواپیما تحت تأثیر عوامل متعددی تعیین می‌شود که هریک به تنهایی بر بازه قیمتی اثرگذار است.

نوع بلیط (چارتر، سیستمی و لحظه آخری)، کلاس پروازی (اکونومی و بیزینس کلاس)، فصل سفر (زمان اوج سفر یا زمان کاهش مسافران به شیراز)، شرکت هواپیمایی، فاصله مبدأ تا مقصد؛ از عوامل تاثیرگذار بر قیمت بلیط هواپیما شیراز هستند

 معرفی فرودگاه شهید دستغیب شیراز

فرودگاه شهید دستغیب شیراز در لیست فرودگاه‌های مجهز و مناسب ایران است که حجم زیاد مسافران داخلی و خارجی که روزانه وارد این فرودگاه می‌شوند عامل اصلی به‌روز شدن تجهیزات و امکانات فرودگاه شهید دستغیب شده است. از این فرودگاه  120 پرواز داخلی و 10 پرواز خارجی روزانه به بیش از 35 مقصد انجام می‌شود و چهارمین فرودگاه پرتردد کشور است.
ازجمله امکانات فرودگاه شهید دستغیب می‌توان به سالن CIP و VIP ، پارکینگ، رزرواسیون هتل، باجه ارزی، غرفه‌های خوراکی و سوغاتی و غیره اشاره کرد.

ایرلاین‌هایی که در این مسیر پروازی فعالیت دارند

به‌علت توریست‌پذیربودن شهر شیراز، ایرلاین‌های بزرگ ایرانی و خارجی در این مسیر پروازی فعالیت دارند. ایرلاین‌های ایرانی شامل آتا، اترک، کاسپین، ایران ایر، ایران ایرتور، هواپیمایی نفت ایران، آسمان، کیش ایر، ماهان، معراج، قشم، ساها، سپهران، تابان و زاگرس می‌شود.

ایرلاین‌های خارجی نیز شامل ایرعربیا، سلام ایر، ترکیش، فلای دبی، قطری و کرندون ایرلاینز می‌شود.

مسیرهای پرتردد پرواز شیراز

روزانه پروازهای متعددی در آسمان شیراز انجام می‌شود که در ادامه به معرفی پرترددترین مسیرهای پروازی شیراز می‌پردازیم.

بلیط هواپیما تهران شیراز

مسافران تهرانی روزانه به‌علت انجام فعالیت‌های گوناگونی از سفرهای تفریحی گرفته تا سفرهای کاری، از تهران خارج می‌شوند. یکی از مقاصدی که تهرانی‌ها زیاد به آن مسافرت می‌کنند، شهر زیبای شیراز است. خرید بلیط هواپیما تهران شیراز آن‌ها را آسوده‌خاطر به مقصد می‌رساند تا سریع به فعالیت‌های خود برسند.

زمانی که به‌تنهایی سفر می‌کنید، محدودیتی در انتخاب و خرید بلیط هواپیما ندارید؛ اما اگر با کودکی خردسال به مسافرت می‌روید و به دنبال سفر مقرون‌به‌صرفه هستید، پرواز سیستمی مناسب شما می‌باشد؛ زیرا قیمت صندلی نوزاد و کودک در بلیط سیستمی کمتر از بزرگ‌سال در نظر گرفته می‌شود.

بلیط هواپیما مشهد شیراز

شهر مشهد یکی از کلان‌شهرهای بزرگ ایران است که مسافران زیادی روزانه به مقصد آن سفر کرده و همچنین از مبدأ آن به مکان‌های دیگر سفر می‌کنند. شیراز یکی از شهرهای محبوب مشهدی‌ها است که فروش بلیط هواپیما مشهد شیراز را بسیار بالا برده است.

مسافران برای سفر به شیراز می‌توانند انواع بلیط هواپیما را خریداری کنند. هر بلیط هواپیما با توجه به قانون ایرلاین‌ها یا چارترکنندگان به فروش می‌رسد. در این بین بلیط لحظه آخری مشهد شیراز، ازجمله گزینه‌هایی است که مسافران نباید هیچ‌گاه از آن غافل شوند؛ زیرا قیمت‌های آن در برخی از زمان‌ها بسیار ارزان‌تر از انواع دیگر بلیط هواپیما است.

بلیط هواپیما بندرعباس شیراز

ازجمله شهرهای جنوبی ایران که از اهمیت ویژه برخوردار هستند، می‌توان به بندرعباس و شیراز اشاره کرد که مسیر پروازی آن‌ها نیز پرتردد است. پروازهای بندرعباس تا شیراز حدود یک تا یک و نیم ساعت طول می‌کشد. درنتیجه سرعت و راحتی هواپیما، مسافران را ترغیب کرده تا با خرید بلیط هواپیما بندرعباس شیراز خود را از این طریق به شیراز برسانند.

فراموش نکنید که هرچقدر علاقه‌مند به دریافت خدمات بیشتر و نشستن روی صندلی‌های بزرگ و راحت‌تر در هواپیما باشید، باید مبلغ بیشتری بابت بلیط هواپیما پرداخت کنید. برای خرید ارزان بلیط هواپیما بندرعباس شیراز،بهتر است انتخابتان کلاس پروازی اکونومی ‌باشد و قید انتخاب کلاس پروازی بیزینس را بزنید.

بلیط هواپیما اهواز شیراز

شیراز یک مقصد مناسب برای انجام امور گوناگون اهوازی‌ها است که روزانه به آنجا رفته و امور خود را به انجام می‌رسانند. برای خرید مقرون‌به‌صرفه بلیط هواپیما اهواز شیراز بهتر است که به نوع بلیط (سیستمی و چارتر) و کلاس پرواز (اکونومی و بیزینس) دقت کنید و گزینه خرید بلیط هواپیما همیشه به‌صورت اینترنتی باشد.

خرید آنلاین بلیط هواپیما، یکی دیگر از راه‌های ارزان خرید کردن است؛ زیرا شما در این حالت انتخاب‌های بی‌شماری دارید و می‌توانید مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. سایت ره بال آسمان تجربه خوبی برای خرید ارزان است. ره بال آسمان با فروش بی‌واسطه، افزایش قیمت را روی بلیط هواپیما اعمال نمی‌کند.

مسیرهای خارجی به مقصد شیراز

از مبدأ شیراز نیز چندین پرواز بین‌المللی انجام می‌شود که شامل شیراز استانبول، شیراز دوحه، شیراز مسقط، شیراز نجف، شیراز دبی و شیراز کویت می‌شود.


بلیط هواپیما شیراز را از چه سایتی می‌توان به‌صورت آنلاین خرید؟

سایت معتبر خرید آنلاین بلیط هواپیما شیراز

برای خرید آنلاین بلیط هواپیما شیراز خودتان را به زحمت نیندازید که به سایت‌های گوناگون مراجعه کنید. ما به شما سایت ره بال آسمان را معرفی می‌کنیم. سایت ره بال آسمان با ارائه لیست کاملی از بلیط سیستمی، چارتر و لحظه آخری شیراز، شما را بی‌دردسر به بلیط هواپیما مدنظر خود نزدیک می‌کند.

منبع: ره بال آسمان (rabal.com)

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار