مشاوره رایگان ورود / ثبت نام 09200546654 021-91691154

مشاوره تخصصی رایگان

فرم را پر کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
نئوباکس

معرفی سایت نئوباکس

سایت نئوباکس از سال 2008 فعالیت خود را آغاز کرده است و یکی از قدیمی ترین سایت های کلیکی میباشد . از سایت Neobux میتوان به عنوان برترین و پایدارترین سایت کلیکی نام برد که دارای بیشترین کاربر و بالاترین سطح پرداخت درآمد میباشد. در سایت نئوباکس به طور متوسط ​​روزانه بالغ بر 30 تبلیغ برای کلیک کردن در حساب کاربران فعال میشود.

بسته به نوع آگهی و نوع عضویت کاربران به ازای هر کلیک مبلغی بین 0.001 تا 0.02 دلار پرداخت میگردد. برای اولین برداشت درآمد باید حداقل 2 دلار درآمد کسب شده باشد و این محدودیت در برداشت های بعدی یک دلار یک دلار افزایش میابد تا به رقم ثابت 10 دلار برسد و از آن به بعد حداقل برداشت 10 دلار میباشد. آموزش برداشت درآمد از سایت نئوباکس را از طریق این لینک مشاهده کنید. واریز درآمد توسط سایت neobux آنی میباشد و بلافاصله بعد از درخواست به حساب اینترنتی کاربران واریز میگردد.

شما می توانید از حساب های اینترنتی برای دریافت درآمد خود استفاده کنید که این حساب ها شامل پی پال، پی زا، اسکریل و نتلر میباشد.

شما میتوانید از پیشنهادات و آفرهای سایت نیز مانند بخش  سکه ها، بازی ها و مینی جاب ها برای کسب درآمد استفاده کنید که با انجام این آفرها  شما امتیازاتی را کسب میکنید که از این امتیازات میتوانید برای ارتقا سطح عضویت و یا اجاره زیرمجموعه ها استفاده کنید.

یک ویژگی ارزشمند در سایت نئوباکس وجود دارد که کمتر کسی به آن توجه کرده است که آن هم آپگرید و خرید عضویت گولدن با Point های کسب شده میباشد. در سایت های کلیکی وقتی شما بر روی تبلیغات کلیک میکنید غیر از مبلغی که بابت هر کلیک دریافت میکنید 1 Point و یا یک امتیاز نیز به حساب شما منظور میگردد. در اکثر سایت های PTC یک گزینه به اسم Convert Points وجود دارد که هر 10000 Point را به 1 دلار تبدیل میکند اما شما در سایت نئوباکس میتوانید با 30000 Point عضویت خودتان را به Golden یکساله ارتقا دهید. بطور معمول قیمت عضویت گولدن 90 دلار میباشد پس با در نظر گرفتن 30000 Point متوجه میشویم که در سایت نئوباکس ارزش هر 10000 Point رقمی برابر با 30 دلار میباشد که به نسبت سایت های مشابه 30 برابر ارزشمندتر است. پس توصیه میشود سعی کنید تمامی تبلیغاتی که در سایت نئوباکس فعال میشوند را از دست ندهید و بر روی همه آنها کلیک کنید تا براحتی با کسب 30000 Point عضویت خودتان را به Golden ارتقا دهید و از مزایای ویژه آن بهره مند شوید.

همچنین بخوانید:  معرفی سایت گرند باکس

امکان افزایش درآمد با اجاره زیر مجموعه و همچنین گرفتن زیر مجموعه مستقیم توسط لینک اختصاصی نیز وجود دارد. نئوباکس به زبان انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، پرتغالی، اندونزیایی، یونانی، فنلاندی و سوئدی منتشر شده است. روزانه در نئو باکس به طور متوسط ​​20 میلیون تبلیغ توسط کاربران مشاهده میشود و این سایت روزانه چیزی حدود 110000 دلار به کاربران خود پرداخت میکند! شما میتوانید به راحتی و بطور رایگان در آن ثبت نام کنید و این روش کسب درآمد را امتحان کنید. شما هیچ هزینه ای پرداخت نخواهید کرد و سرمایه اصلی شما فقط زمان شماست.

نکته مهم: قبل از شروع فعالیت توجه داشته باشید که اکثر سایت های کلیکی در نهایت اسکم و یا بسته خواهند شد. همچنین ممکن است وضعیت کنونی این سایت متفاوت از زمان نگارش این مقاله باشد. بنابراین توصیه میکنیم برای اطلاع از وضعیت کنونی این سایت به بخش بررسی اعتبار سایت ها مراجعه و روی دکمه راهنما کلیک کنید.

جدول اطلاعات

داده های موجود در جدول با توجه به اطلاعات درج شده در سایت نئوباکس تنظیم شده است.

حداقل برداشت2$
بیشترین کاربرانونزوئلا – هند – امریکا – ایران
انتظار پرداختآنی
ارزش کلیک0.001 الی  0.02 $
تعداد تبلیغات+ 30
پرداخت بهNeteller – Payza – Skrill – Paypal
کشور مورد قبولتمام کشورها
شروع فعالیت2008
میانگین کلیک ریفرال2
ارزش کلیک ریفرالDR: 0.0005 Up To 0.01      –      RR: 0.005 Up To 0.01
واحد پرداختدلار $
پتانسیل درآمد ماهانه3500$

بررسی دقیق سود دهی سایت نئوباکس

  • شبیه سازی روند رشد درآمد
  • آموزش استراتژی رشد و پیشترفت
  • بررسی ماشین حساب محاسبه گر سود
  • پیش بینی درآمد در عضویت های مختلف
  • تخمین مدت زمان کسب درآمد میلیونی
  • بررسی ریفرال های اجاره ای
همچنین بخوانید:  معرفی سایت ایندکس کلیکس
اشتراک در
من را با خبر کن از
guest
322 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رای
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

Growخبر هیجان انگیز!

مجموعه NFT پالت پارتی به طور کامل مینت شد

در صورتیکه موفق به دریافت رایگان اقلام این مجموعه نشدید میتوانید موارد لیست شده را از دیگران خریداری کنید.

با VPN وارد شوید