سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۶
۲

چگونه از بای فالوور فالوور رایگان هدیه بگیریم؟

چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب: 742432
بای فالوور راهی را در مقابل شما قرار داده است که با استفاده از آن می توانید فالوور رایگان کسب کنید! حال ممکن است برای شما سوال مطرح شود این امر چگونه ممکن است؟ در جواب باید بگوییم که باید فعالیت های مختلفی را انجام دهید تا از سمت بای فالوور، فالوور رایگان دریافت کنید.
با بای فالوور درآمد میلیونی از اینستاگرام کسب کنید!
برای اینکه کسب و کاری بتواند در عرصه تبلیغات موفق باشد باید در فضاهای متفاوتی اقدام به تبلیغات کند. بهترین فضا برای تبلیغات با جوابدهی بالا تلگرام و اینستاگرام می باشد. دلیل موفقیت بسیاری از کسب و کارها در این فضا تعداد بالای فالوور می باشد که زمینه را برای رشد و توسعه کسب و کارها فراهم می کند. به همین دلیل رقابت برای تعداد فالوور بالا در بین پیج هایی که به کسب و کار خود اهمیت می دهند بسیار بالا می باشد. زیرا تعداد فالوور بالا تاثیر بسیار بالایی در موفقیت شغلی و کسب درآمد بالا دارد. برای اینکه بتوانید تعداد فالوور خود را بالا ببرید راه های مختلفی وجود دارد که می توانید از طریق آنها تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید. بای فالوور راهی را در مقابل شما قرار داده است که با استفاده از آن می توانید فالوور رایگان کسب کنید! حال ممکن است برای شما سوال مطرح شود این امر چگونه ممکن است؟ در جواب باید بگوییم که باید فعالیت های مختلفی را انجام دهید تا از سمت بای فالوور، فالوور رایگان دریافت کنید.
 
 
 
چگونه از بای فالوور، فالوور اینستاگرام رایگان هدیه بگیرید؟
همانطور که در بالاتر گفته شد برای اینکه بتوانید فالوور اینستاگرام خود را بالا ببرید راه های بسیاری وجود دارد. بعضی از افراد سعی می کنند برای اینکه فالوور اینستاگرام خود را افزایش دهند پست باکیفیت بگذارند. این امر می تواند بسیار زمان بر اما بسیار درست و اصولی می باشد. دسته ای دیگر برای افزایش تعداد فالوور اقدام به خرید فالوور واقعی اینستاگرام می کنند. لازم به ذکر است که اصولی ترین راه برای افزایش فالوور این است که در ابتدا پست های با کیفیت منتشر کنید و پس از مدتی اقدام به خرید فالوور کنید. برای خرید فالوور می توانید از سایت بای فالوور کمک بگیرید. سایت بای فالوور با ارائه راهکار به مشتریان خود این فرصت را به آنها می دهد که فالوور رایگان دریافت کنند و دیگر هیچ هزینه ای برای کسب فالوور صرف نکنند. در ادامه شما را با راه های کسب فالوور به صورت رایگان آشنا می کنیم که با استفاده از این راه ها می توانید تعداد کاربران و فالوورهای پیج خود را بدون هیچگونه هزینه ای افزایش دهید.
برای اینکه بتوانید فالوور اینستاگرام را به صورت رایگان دریافت کنید باید چه کارهایی انجام دهید؟
برای اینکه پیج خود را گسترش دهید به افزایش تعداد فالوور نیاز دارید که بای فالوور می تواند در این راه حضوری بسیار فعال داشته باشد، تا از این طریق بتوانید فالوور رایگان دریافت کنید. در ادامه شما را با راه های کسب فالوور به صورت رایگان آشنا می کنیم.
  • استوری کردن بای فالوور: برای اینکه بتوانید فالوور رایگان دریافت کنید، می توانید از استوری اینستاگرام استفاده کنید. در صورتی که بای فالوور را در استوری خود معرفی و تگ کنید به ازای هر استوری 100 فالوور رایگان دریافت می کنید.
    استفاده از نام بای فالوور در بیو: اگر در بیو اینستاگرام خود نامی از بای فالوور ببرید و لینک اینستاگرام و کانال بای فالوور را در بیو قرار دهید می توانید بدون اینکه هیچگونه هزینه ای پرداخت کنید حدود 100 فالوور می توانید دریافت کنید و به مرور زمان تعداد فالوورها افزایش می یابند.
    در مورد بای فالوور پست بگذارید: اگر دارای پیج در اینستاگرام هستید، می توانید برای بای فالوور پست بگذارید و بای فالوور را تگ کنید در این صورت شما 1000 فالوور رایگان دریافت می کنید.
با انجام این سه امر می توانید تعداد فالوورهای خود را به راحتی افزایش دهید، بدون اینکه هیچ هزینه ای صرف افزایش فالوور برای پیج خود کنید.
 
پس خلاصه ترین راه برای افزایش فالوور رایگان به شرح زیر خواهد بود:
  1. درباره بای فالوور استوری بگذارید و آن را تگ کنید و 100 فالوور دریافت کنید.
    نام بای فالوور را در بیو استفاده کنید و 100 فالوور دریافت کنید.
    درباره بای فالوور پست بگذارید و آن را تگ کنید و 1000 فالوور رایگان دریافت کنید.
برای بای فالوور عکس و ویدیو بسازید و فالوور اینستاگرام را به صورت رایگان دریافت کنید
یکی از راه هایی که می توانید از طریق آن فالوور رایگان دریافت کنید ساخت ویدیو و عکس برای بای فالوور می باشد. در صورتی که عکس و ویدیو ساخته شده را در پیج خود منتشر کنید، 10 برابر تعداد کامنت ها فالوور رایگان دریافت می کنید. برای مثال در صورتی که پیجی 100 کامنت داشته باشد، 1000 فالوور رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.
 
برای بای فالوور ویدیو جذاب درست کنید جایزه نقدی ببرید!
بای فالوور برای کاربران وفادار خود علاوه بر فالوور رایگان جایزه نقدی نیز در نظر گرفته است. برای دریافت جایزه نقدی باید بسیار خلاق و پرایده باشید. بای فالوور قصد دارد بین کاربران با سلیقه خود مسابقه ای برگزار کند که با موفقیت در این مسابقه می توانید جوایز نقدی نفیس را دریافت کنید. برای اینکه بتوانید در مسابقه شرکت کنید باید ویدیو و عکس هایی را طراحی کنید که در آن به بای فالوور اشاره می شود و سه نفر اولی که بالاترین میزان لایک را دریافت کرده باشند جایزه دریافت می کنند. جوایز به شرح زیر خواهند بود:
نفر اول:  500 هزار تومان
نفر دو: 300 هزار تومان
نفر سوم: 100 هزار تومان
شما می توانید عکس و ویدیوهای جذابی منتشر کنید و راحت ترین راه ممکن را برای دریافت جایزه انتخاب کنید. برای دریافت فالوور رایگان نیز می توانید عکس و ویدیوها را در پیج خود منتشر کنید.
 
در تلگرام بای فالوور را تبلیغ کنید و فالوور رایگان اینستاگرام دریافت کنید
علاوه بر اینکه می توانید با فعالیت در اینستاگرام فالوور رایگان دریافت کنید، با فعالیت در تلگرام نیز می توانید فالوور رایگان در اینستاگرام دریافت کنید. در صورتی که در تلگرام یک پست راجع به بای فالوور را تبلیغ کنید به ازای تعداد ویو اینستاگرام ، در اینستاگرام فالوور رایگان دریافت می کنید. برای مثال در صورتی که در یک کانال تلگرام پستی با 1000 ویو منتشر کنید، 1000 فالوور رایگان در اختیار شما قرار می گیرد بدون اینکه هیچ هزینه ای را صرف خرید فالوور کرده باشید.
لازم به ذکر است که تمام ویوها باید واقعی باشد در صورتی که ویوها واقعی نباشند، هیچ فالوور رایگانی در اختیار شما قرار نمی گیرد. برای تایید صحت ویوها از ربات های خاصی استفاده می شود. در صورتی که در تلگرام و اینستاگرام فعالیت بالایی دارید می توانید با تبلیغ بای فالوور تعداد فالوورهای رایگان خود را افزایش دهید.
 
با استفاده از کد تخفیف فالوور رایگان دریافت کنید
سایت بای فالوور هر هفته به کاربران وفادار خود صدها فالوور رایگان می دهد. در صورتی که از کد تخفیف استفاده کنید می توانید فالوور رایگان دریافت کنید، تعداد فالوورها برای افراد محدود می باشد. در اولین فرصت برای دریافت فالوور رایگان در طرح شرکت کنید.
 
سخن پایانی بای فالوور با شما
برای اینکه در کسب و کار خود پیشرفت کنید به تعداد مشتری بالایی نیاز دارید، از این طریق می توانید فروش خود را بالا ببرید. برای اینکه بتوانید فروش خود را بالا ببرید به تعداد فالوور بالا در اینستاگرام و تلگرام نیاز دارید. برای اینکه اعضای این دو شبکه را افزایش دهید نیاز دارید فالوور بخرید و کاربران خود را افزایش دهید. لازم به ذکر است که با شرکت در طرح جدید بای فالوور می توانید فالوورهای اینستاگرام خود را به صورت کاملا رایگان افزایش دهید.
 
فیلم اپارات
https://www.aparat.com/v/iJO6W
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امیر
عالییییییییییی
Iran, Islamic Republic of
اسم پیج بای فالوور چیه؟