آموزش نصب دانگل وای فای

چگونه دانگل وای فای "wifi dongle" را در ویندوز نصب کنیم؟

کد مطلب : 78521تعداد نظرات : 1 نظرزمان مطالعه : 2 دقیقه
بنابر هر دلیلی اگر کامپیوتر یا لپ تاپ شما به مودم متصل نمی شود می توانید از دانگل وای فای استفاده کنید که در این گزارش با آموزش نصب دانگل وای فای آشنا خواهید شد.

نحوه نصب دانگل وای فای در ویندوز

دانگل وای فای، ابزاری کاربردی برای اتصال به وای فای می باشد که اگر بنابر هر دلیلی کامپیوتر یا لپ تاپ شما به وای فای متصل نشد یا حتی قادر به شناسایی وای فای های اطراف نبود، می توانید از ابزاری به نام دانگل وای فای به عنوان جایگزین استفاده کنید. بطور کلی اگر مودم به شما نزدیک است می توانید با استفاده از کابل لن اقدام به برقراری ارتباط نمائید.

اما اگر فاصله شما از مودم دور است، خیلی ساده با استفاده از دانگل وای فای می توانید این ارتباط را برقرار کنید. با این وجود اگر تصمیم به استفاده از دانگل وای فای دارید و اما هنوز موفق به نصب آن نشده اید، در ادامه این گزارش از بخش تکنولوژی نمناک با آموزش نصب دانگل وای فای در ویندوز آشنا خواهید شد. همراه ما باشید.

قدم اول؛ زمانیکه شما دانگل وای فای را خریداری می کنید، داخل جعبه محصول، یک سی دی قرار دارد که در آن فایل نصبی درایور دانگل وای فای قرار دارد که برای فعال سازی دانگل بر روی ویندوز نیاز است و با هر بار تعویض ویندوز باید آنرا نصب کنید تا مجددا دانگل وای فای فعال شود. از این رو سی دی را داخل کامپیوتر قرار دهید.

دانگل وای فای

قدم دوم؛ فایل نصبی را انتخاب و سپس راست کلیک کنید و بر روی گزینه Run as administrator کلیک نمائید.

نصب دانگل وای فای

قدم سوم؛ با کلیک بر روی چند گزینه Next، درایور دانگل وای فای بر روی ویندوز نصب خواهد شد که مدت زمان تخریب شاید کمتر از یک دقیقه باشد. توجه داشته باشید که در حین نصب دانگل وای فای را به کامپیوتر متصل نمائید.

دانگل وای فای

قدم چهارم؛ بعد از نصب درایور، کامپیوتر را ریستارت کنید و بعد از ریستارت شدن ویندوز، وای فای ویندوز را همانند تصویر ذیل فعال کنید تا دانگل وای فای، مودم های اطراف شما را شناسایی کند و بعد از شناسایی، بر روی مودم موردنظر خود کلیک کنید و سپس گزینه Connect را انتخاب نمائید.

دانگل وای فای

چگونه دانگل وای فای "wifi dongle" را در ویندوز نصب کنیم؟

3.2320
این مطلب مفید بود ؟206114
منبع : بخش تکنولوژی نمناک/ف.ن
1 نظر به ثبت رسیده است
ناشناش ناشناس1402-12-28
خیلی آموزش عالی بود سپاسگزارم
00
وبگردی