مراکز خرید کیش

ره بال آسمان چهارشنبه 11 تیر 1399

آنچه خوبانِ مقاصد گردشگری دارند، کیش یک جا دارد. چرا؟ طبیعتش که زیبا و درجه یک است، آب وهوایش در فصول مناسب بی مانند می شود، مراکز تفریحی فراوانی در آن ساخته اند و امکان خرید در مجموعه های متنوع آن هم بسیار زیاد است. دیگر چه می خواهید؟ اگر گروهی از بی ربط ترین افراد را هم با خود به کیش بروید، باز هم می توانید همه آنها را راضی نگه دارید. چون هر یک به فراخور سلیقه شان در کیش چیزی دندان گیر و جذاب پیدا خواهند کرد. اگر اهل خرید هستید و در طول یک سفر به فتح مراکز تجاری علاقه دارید، قطعاً مراکز خرید کیش هم شما را راضی می کنند. در ادامه با ره بال آسمان همراه باشید تا به معرفی تعدادی از آنها به پردازیم.

مرکز تجاری کیش

مرکز تجاری می تواند گزینه ای مطلوب برای شروع خرید از کیش باشد. نخست اینکه هر چه بخواهید از لوازم آرایشی و بهداشتی تا لوازم خانگی در این مرکز پیدا می شود. وقتی می گوییم همه چیز، اغراق نمی کنیم چون حتی مواد غذایی هم در کنار فروشگاه های پوشاک، موبایل، تجهیزات رایانه، وسایل صوتی و تصویری و... در مرکز تجاری موجود است.

مرکز تجاری کیش را در حوالی سال 1380 ساخته اند و فروشگاه هایی که نمایندگی برترین برندهای دنیا را دارند در آن مشغول به فعالیت هستند. پس اگر برندباز هستید، احتمالا از مرکز تجاری کیش راضی بیرون خواهید آمد. در این مرکز تجاری معمولا شب ها برنامه هایی شاد همراه با برگزاری قرعه کشی و اهدای جوایز هم برپا می شود. مرکز تجاری در خیابان فردوسی قرار دارد و از 10 صبح تا 11 شب باز است. مرکز تجاری از مراکز لوکس و امروزی در میان مراکز خرید کیش به شمار می رود و بعد از خرید می توانید خودتان را مهمان رستوران های باکیفیت و بزرگش کنید.

رویا مال
مرکز خرید رویا مال کیش

رویامال هم یکی از مراکز خرید کیش است که در میان بهترین ها و لوکس ترین ها خوش می درخشد. البته رویامال بخش های اداری هم دارد که فقط طبقات سوم و چهارم را از 5 طبقه این مرکز به خود اختصاص داده اند. در طبقه پنجم می توانید به رستوران ها و کافی شاپ ها بروید و گشت وگذار برای خرید هم در چه طبقاتی خواهد بود؟ بله! به جز اول و دوم گزینه دیگری هم باقی مانده است؟

رویامال در کنار هتل پارمیس قرار دارد و مکانی تقریبا لوکس است. برندهای معروف دنیا را می توانید در این مرکز خرید پیدا کنید. از 10 صبح تا 10 شب، امکان گشت وگذار در میان فروشگاه های سامسونگ، بنتون، اسپریت و... برایتان مهیاست.

مریم کیش

مرکز خرید مریم کیش هم از مراکز خرید معروف و البته کوچک کیش است. این مرکز یک رستوران و کافی شاپ دارد که منظره دریا از آن مشخص است. پس شکموهای اهل خرید می توانند بعد از اینکه از فروشگاه های لوکس مریم کیش دیدن کردند، در فضایی دنج و جذاب، دلی از عزا درآورند.

برای رفتن به این مرکز باید راهی خیابان سنائی شوید و یادتان نرود که مریم کیش در مقایسه با دیگر مراکز خرید کیش بسیار کوچک است. اصلاً شاید بتوان گفت که کوچک ترین مرکز خرید جزیره به حساب می آید. کمیت که مهم نیست؛ کیفیت اهمیت دارد. بسیاری از افراد با خروج از مریم کیش با دستانی کاملا پُر بیرون می آیند. این یعنی فروشگاه های کم تعداد این مرکز حرف های زیادی برای گفتن دارند.

لاریسا مال
مرکز خرید لاریسا مال کیش

لاریسامال از آن مراکز خرید بزرگی است که علاوه بر خرید و رستوران گردی، خدمات دیگری هم به شما ارائه می کند. در لاریسامال سینما و شهربازی هم وجود دارد. پس بعد از اینکه از انواع فروشگاه های کیف، کفش، لوازم ورزشی، آرایشی و بهداشتی دیدن کردید و خریدهایتان را انجام دادید، امکان سرزدن به سینما یا شهربازی هم وجود خواهد داشت.

شهربازی لاریسامال در واقع، شهربازی کوچک و جمع وجوری است که بولینگ و بیلیارد دارد و اگر اهل بازی های رایانه ای باشید هم گزینه هایی در اختیارتان قرار خواهد داد. درست است که در لاریسامال فروشگاه های لوکس و برند زیادی وجود دارند اما امکان خرید مقرون به صرفه هم هست. پس نگران قیمت ها نباشید. در این مرکز خرید، سالن همایش و کنفرانس هم وجود دارد و علاوه بر کاربری تجاری در آن رویدادهای مختلفی هم قابلیت برگزاری دارند.

کوروش برندسنتر

در سال 1396 هم کوروش برندسنتر به جمع مراکز خرید کیش اضافه شد. نایک، برشکا، پوما و برندهای دیگری که اگر بخواهیم نام ببریم، فهرستی بلند تولید می شود. پس اگر به دنبال گشت وگذار و خرید در مجموعه تجاری شیک و پر از فروشگاه های بزرگ برندهای معروف دنیا هستید، حتما در سفرتان به کیش به کوروش برندسنتر هم نگاهی داشته باشید.

این مرکز در میدان مرجان قرار دارد و بهتر است از قبل بگوییم که امکان خرید مقرون به صرفه در آن برایتان وجود ندارد. اجناس معمولاً از برندهای معروف دنیا و گران هستند. از 10 صبح تا 10 شب هم می توانید به کوروش برندسنتر بروید و خرید کنید.

در آخر

کیش دیدنی و جذابیت گردشگری زیاد دارد. مراکز خرید آن هم همیشه پر از کالاهای خارجی و داخلی باکیفیت بوده اند. اگر قصد سفر به جزیره را دارید، بخشی از سفرتان را به گشتن در مراکز خرید بگذرانید. هم می توانید کالاهای باکیفیتی بخرید و هم اگر اهل سوغاتی دادن باشید، دست پر از مراکز خرید کیش بیرون خواهید آمد.

بیشتر مراکز خرید کیش در فاصله اندکی از هم قرار دارند و پیدا کردن شان کار سختی نیست. سفر، طبیعت، تفریحات متنوع؛ از یک مقصد گردشگری چه می خواهید؟ بیخود نیست که می گوییم، کیش هر چه خوبان همه دارند، یک جا دارد. کمتر کسی هست که از سفرکردن به کیش جذاب خوشش نیاید. اگر تابه حال جزیره را نگشته اید، ره بال آسمان به شما پیشنهاد می کند مقصد بعدی تان را کیش گردی بگذارید که ضرر نخواهید کرد.

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

معرفی تعدادی از محبوب ترین مراکز خرید کیش

ز. نیرومند ، شنبه 4 فروردین 1403

با ما در مقاله مراکز خرید معروف کیش همراه باشید تا شما را با تعدادی از مهمترین پاساژهای کیش آشنا کنیم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :