نقاشی درباره اعتیاد
تصویر نقاشی اعتیاد

با توجه به آسیب ها و صدماتی که اعتیاد در زندگی افراد به وجود می آورد لازم دانستیم تا اطلاع رسانی بیشتری نسبت به این ماجرا داشته باشیم. به همین منظور در این صفحه از سایت ترک اعتیاد نگین تصمیم به قرار دادن نقاشی هایی کردیم که نشان دهنده عوارض اعتیاد در روح و روان افراد، زندگی، خانواده، فرزندان و ... خواهد داشت.

نقاشی درباره اعتیاد به مواد مخدر

نقاشی اعتیاد و آسیب های اجتماعی

در نقاشی اعتیاد و آسیب های اجتماعی که در این صفحه مشاهده می کنید تنفر، خشم و اثرات اعتیاد کاملا مشهود می باشد. رسانه های دیداری می تواند نهاد اجتماعی برای گسترش نظم اجتماعی، آموزش الگو های درست زندگی، کاهش آسیب های اجتماعی و .. باشد. تاثیر گذاری نقاشی می تواند در قالبی ساده به افراد جامعه ارائه شود و تاثیر گذاری بیشتر روی روح و روان افراد داشته باشد. نقاشی در مورد اعتیاد و آسیب های اجتماعی با هدف آگاهی بیشتر افراد برای دوری از مواد مخدر صورت می گیرد.

نقاشی در مورد اعتیاد و آسیب های اجتماعی

نقاشی در مورد اعتیاد به سیگار

یکی از راه هایی که می توانید معتادان به سیگار را به ترک اعتیاد تشویق کنید با استفاده از نقاشی ها و پستر های هنری ترک اعتیاد است. در زیر نمونه ای از این پستر ها را مشاهده می کنید. 

نقاشی در مورد اعتیاد به سیگار

نقاشی درباره ی اعتیاد به مواد مخدر

یکی از آسیب های اجتماعی که خود دامن زننده به معظلات اجتماعی بسیاری است، اعتیاد می باشد. بی ترید رسانه ها می توانند نقش بسیار تاثیر گذاری در آگاهی افراد نسبت به عوارض بعد از اعتیاد داشته باشد. نقاشی درباره ی اعتیاد به مواد مخدر همچنین می تواند کودکان و نوجوانان شما را به صورت بصری با آثار سوء مصرف این مواد آشنا کند. مواد مخدر یکی از مهم ترین معضلات اجتماعی می باشد که می بایست با بسیج همگانی ریشه کن شود.

نقاشی در مورد مواد مخدر

نقاشی در مورد مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی

همگی می‌دانیم که مواد مخدر بر نوع نگاه انسان تأثیر می‌گذارد و می‌تواند افکار و ایده‌هایی ایجاد کند که قبل از آن وجود نداشته اند. برخی حتی اعتقاد دارند که مواد مخدر بخشی از آگاهی انسان را که به طور طبیعی سرکوب می‌شود، باز می‌گرداند و برخی از بزرگترین هنرمندان تجسمی تاریخ، تحت تاثیر مواد مخدر و الکل، شاهکارهای زیادی خلق کرده‌اند.

نقاشی در مورد اعتیاد کودکانه

تعداد زیادی از بزرگترین نقاشان و هنرمندان تاریخ جهان به شکل غم انگیزی از بیماری‌های روانی و مسائلی که باعث مصرف مواد مخدر و الکل می‌شود، دست و پنجه نرم کرده اند اما میراث این هنرمندان در نحوه‌ی مرگ آنها نباید خلاصه شود.

نقاشی آسیب های اجتماعی ساده

 

 

 

نوشتن دیدگاه

سوالات متداول - نقاشی در مورد اعتیاد

آیا نقاش ها از مواد مخدر استفاده می‌کنند؟

یکی از باورهای رایج در مورد افراد هنرمند و خلاق این است که آن‌ها از الکل و مواد مخدر برای گرفتن الهام و ساختن اثر هنری بهتر استفاده می‌کنند. این موضوع البته برای برخی از سازندگان اثر هنری صادق است اما استفاده از الکل و مواد مخدر مطلقا برای خلاقیت و خلق اثر هنری ضروری نیست.

آیا نقاشی اعتیاد آور است ؟!

فعالیت در عرصه هنری می‌تواند اجباری باشد! افراد را می توان به سمت هنر سوق داد اما این به معنای اعتیاد نیست. اتفاقا اکثر هنرمندان به دنبال چنین نیروی محرکه ای می‌گردند که باعث شود اثر هنری خلق کنند. هنرمندان می‌توانند دوره هایی را تجربه کنند که هیچ اثری ایجاد نکرده و فعالیت حرفه‌ای هنری آن‌ها متوقف شود.

در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.