نظرسنجی سلامت اپلیکیشن
همکاران گرامی
به منظور ارائه فیدبک روزانه به مدیریت ارشد مجموعه این فرم در اختیار شما قرار گرفته تا بتوانید طی چند سوال کوتاه، نظر خود را که مطمئناً برداشت شما از مشتریان کارگزاری است، به مدیریت ارشد مجموعه منعکس نمایید.
به منظور هم فضا شدن با یکدیگر تعاریف اولیه ای از گزینه ها دراختیار شما قرار می گیرد، با کمک شما این تعاریف در مسیر بهبود پیدا خواهد کرد.
برای ادامه لازم است با دو مفهوم آشنا شویم:
1. فیچر اصلی: فیچرهایی که ماهیت اصلی محصولات کارگزاری هستند و عدم عملکرد مطلوب آن ها به منزله عدم امکان استفاده از محصول است. به عنوان نمونه ارسال سفارش در آنلاین
2. فیچرهای فرعی: فیچرهایی که در صورت عدم عملکرد به ماهیت سیستم لطمه وارد نمی کنند، اما باعث نارضایتی مشتری می شوند. به عنوان نمونه نمودار تکنیکال در آنلاین
در خصوص هر محصول ابتدا برای تعیین وضعیت کلی از نگاه مشتری یک سوال 5 گزینه ای پرسیده می شود، که تعاریف گزینه ها به شرح زیر است:
عدد یک : وضعیت بسیار ضعیف ( مشتریان امکان کارکردن با محصول مورد نظر را در چارچوب وظایف اصلی محصول نداشته اند، حداقل یکی از فیچرهای اصلی کار نمی کند. به طور مثال امکان انجام معامله با آنلاین وجود نداشته است)
عدد دو: وضعیت ضعیف ( مشتری به سختی امکان کارکردن با محصول مورد نظر را داشته و وظایف اصلی محصول به سختی امکان کارکردن را برای مشتریان فراهم آورده است، فیچرهای اصلی به سختی و یا با تلاش زیاد عمل می کنند)
عدد سه: وضعیت متوسط ( وظایف اصلی محصول به خوبی کار کرده اما برخی از فیچرهای فرعی با مشکل مواجه بوده است، به طور مثال ویجت باشگاه کار نمی کرده است)
عدد چهار: وضعیت خوب ( وظایف اصلی محصول به خوبی عمل کرده و فیچرهای فرعی بعضاً با سختی در عملکرد مواجه بوده است)
عدد پنج: وضعیت عالی ( همه فیچرهای اصلی و فرعی به خوبی کار کرده اند)

سپس عملکرد فیچرهای اصلی سامانه بر اساس طیف لیکرت سنجیده می شود. در این طیف عدد 1 بیانگر عملکرد بسیار ضعیف و عدد 5 بیانگر عملکرد بسیار قوی می باشد. سایر اعداد بین این دو قرار می گیرند.
1. عملکرد بسیار ضعیف ( امکان استفاده از این فیچر اصلی وجود نداشت)
2. عملکرد ضعیف ( فیچر اصلی به سختی امکان استفاده داشت)
3.عملکرد متوسط (فیچر اصلی در دسترس قرار داشت و فیچر های فرعی  از دسترس خارج شده بودند)
4.عملکرد خوب (فیچر اصلی براحتی در دسترس قرار داشت ، بخشی از فیچر های فرعی از دسترس خارج بودند)
5.عملکرد عالی (تمامی فیچر های اصلی و فرعی با بهترین کیفیت در دسترس قرار داشتند)
Sign in to Google to save your progress. Learn more
Next
Clear form
Never submit passwords through Google Forms.
This content is neither created nor endorsed by Google. Report Abuse - Terms of Service - Privacy Policy