Search
Close this search box.

منبع کویل دار ایستاده + مشخصات و مزایا و معایب محصول بهمراه مشاوره رایگان

منبع کویل دار ایستاده به نسبت منابع کویل دار افقی فضای کمتری را اشغال می کند. این دسته از تجهیزات به گونه ای طراحی شده اند که آب شهری را دائما گرم نگه دارند. به طور کلی در این دسته از منابع دو کویل حلزونی شکل و U شکل مورد استفاده قرار می گیرد.

منبع کویل دار ایستاده خوابیده به گونه ای طراحی شده تا با اشغال فضای کم در موتور خانه بتواند حجم آب مناسبی را ذخیره نماید. به طور کلی در صورتی که موتور خانه از فضای زیادی برخوردار نباشد، به جای منبع کویل دار افقی، از منابع کویل دار ایستاده استفاده می شود. عمدتا منابع کویل دار ایستاده تا ۶۰۰۰ لیتر آب فضا خواهند داشت. به طور کلی در این دسته از کویل های مسی به منظور افزایش دمای آب موجود در مخزن استفاده می شود.

[xyz-ihs snippet=”categorylist”]

عمدتا از منبع کویل دار ایستاده می توان در سیستم های حرارت مرکزی ساختمان ها، استخر های شنا، کمپ ها، کارخانجات و صنایع گوناگون، هتل ها و مراکز تجاری و اداری استفاده نمود.

منبع کویل دار ایستاده

انواع کویل مسی موجود در منبع کویل دار ایستاده

کویل حلزونی

به طور کلی این نوع از کویل ها از یک شاخه لوله مسی تشکیل شده اند. به طور کلی این دسته از کویل ها به صورت مارپیچ و فنری در آمده و آب از یک سمت آن ها وارد شده و از سمت دیگر آن ها خارج می شود. عمدتا از کویل های حلزونی در منابع با ظرفیت محدود استفاده می گردد.

کویل U شکل

از دیگر کویل های مورد استفاده در منابع کویل دار، می توان به کویل های U شکل اشاره کرد. این کویل ها از چندین لوله مسی که به صورت حرف انگلیسی U در آمده اند، تشکیل شده اند. در این کویل ها آب از چند لوله مسی وارد و خارج می شود.

قیمت منبع کویل دار ایستاده

به طور کلی عوامل گوناگونی بر قیمت منبع کویل دار ایستاده تاثیر گذار هستند. عواملی مانند نوسانات ارزی، ضخامت ورق مورد استفاده در منبع کویل دار، جنس ورق، نوع جوشکاری، نوع کویل مورد استفاده در منابع و ظرفیت منبع اشاره کرد. به طور کلی ظرفیت منابع از جمله مهمترین پارامترهای تاثیر گذار بر قیمت این تجهیزات به شمار می رود.

در سایت مرجع و فروشگاهی تأسیسات دات کام، مشخصات فنی و قیمت های تضمین شده  انواع تجهیزات تاسیساتی ، خرید آنلاین تاسیسات با ضمانت نامه اصلی، جهت ایجاد اعتماد، برای شما عزیزان ارائه گردیده است. تا خرید اینترنتی امن و تضمین شده ای داشته باشید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

09123434398