در جشنواره یلدای پافکو
با هر مبلغ خرید از ما تخفیف بگیریدتا
25 %
تخفیف

"با نرم افزار فروشگاه اینترنتی پافکوشاپ به راحتی یک سایت فروشگاه اینترنتی برای خود بسازید."

همین حالا امتحان کنید

چرا نرم افزار فروشگاه اینترنتی پافکو؟

طراحی ساده یک فروشگاه اینترنتی

برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی، نیازی نیست تخصص خاصی در زمینه نرم‌افزار داشته باشید. با نرم افزار فروشگاه اینترنتی پافکو، شما به راحتی و تنها با چند کلیک ساده می‌توانید فروشگاه آنلاین خود را ایجاد کرده و به دنیای فروش بدون مرز وارد شوید. سادگی کاربری سیستم فروشگاه ساز پافکو، این قابلیت را در اختیار شما قرار خواهد داد که به سادگی یک وب سایت فروشگاهی برای خود ایجاد کنید.

بازاریابی آسان برای فروشگاه

با توجه به وجود زیرساخت قدرتمند نرم افزار فروشگاه اینترنتی حرفه ای پافکو که مبتنی بر راهکار SEO طراحی شده است، صاحبان فروشگاه اینترنتی بدون داشتن دغدغه بازاریابی می‌توانند در صدر موتور جست‌و‌جوی گوگل و دید مشتریان قرار گیرند. این موضوع، فروشگاه شما را به یک فروشگاه اینترنتی پرمخاطب تبدیل نموده و رقابت در کسب و کارتان را برای شما ساده خواهد کرد.

انعطاف پذیری بالا

با نرم افزار فروشگاه اینترنتی قدرتمند پافکو، از ساده‌ترین امکانات برای یک کسب‌و‌کار کوچک، تا حرفه‌ای‌ترین قابلیت‌های یک فروشگاه آنلاین بین المللی قابل دسترس است. انعطاف ویژگی و قیمت این سیستم، آن را برای هر کسب‌و‌کاری با هر اندازه و بودجه، قابل استفاده خواهد کرد.

رقابت قدرتمند و حرفه ای

با داشتن یک فروشگاه اینترنتی، در هر صنعتی که باشید رقابتی قدرتمند و بی نظیر را با سایر رقبای مطرح خود آغاز می کنید. تیم متخصص پافکو، برای هرگونه سفارشی سازی و ارائه امکانات انحصاری یک فروشگاه آنلاین، در کنار شما خواهد بود. کافی است هر نوع درخواست و امکان قدرتمندی را در حوزه کسب‌و‌کار خود از ما بخواهید. متخصصان ما در کمترین زمان، بهترین فروشگاه را به شما تحویل خواهند داد.

فروش بدون مرز با نرم افزار فروشگاه اینترنتی پافکو

نرم افزار فروشگاه اینترنتی(online shop)، یک وب سایت است که در آن می توانید کالاها یا خدمات را بصورت آنلاین در اختیار مشتریان بالقوه قرار دهید. در یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای، مشتریان می توانند کالاهای فروشگاه شما را بر اساس نوع و برند و سایر ویژگی ها به‌راحتی جستجو، دسته بندی و با هم مقایسه کنند. با افزودن کالاها به سبد مجازی خرید و پرداخت ایمن از طریق درگاه بانک و یا با پرداخت وجه در محل هنگام تحویل، کالاهای خریداری شده را درب منزل تحویل بگیرند. در تمام این مراحل مشتری در منزل خود و فقط با یک دستگاه موبایل، تبلیت یا کامپیوتر و به کمک سایت فروشگاه اینترنتی شما انجام می شود. همچنین در یک فروشگاه اینترنتی، علاوه بر کالای فیزیکی میتوان کالای مجازی مانند دانلود نرم‌افزار یا فایل کتاب صوتی و تصویری، کتاب الکترونیکی و بصورت کلی هر فایلی که قابل دانلود است را به فروش رسانید که پس از پرداخت، لینک دانلود آن در اختیار مشتری قرار داده می شود.

فقط یکبار امتحان کنید
فرم درخواست مشاوره
نام
شماره تماس
ایمیل

برخی از ویژگی های نرم افزار

امنیت بالا

امنیت بالا

مشاهده وضعیت مرسوله

مشاهده وضعیت مرسوله

سئو قدرتمند

سئو قدرتمند

ماژول انبارداری

ماژول انبارداری

تعریف محصولات

تعریف محصولات

قابلیت چند فروشگاهی

قابلیت چند فروشگاهی

مدیریت موجودی

مدیریت موجودی

امکان تعریف انواع ارسال

امکان تعریف انواع ارسال

امکان تعریف تخفیف هوشمند

امکان تعریف تخفیف هوشمند

محصول هدیه

محصول هدیه

طراحی زیبا

طراحی زیبا

امکان تعریف انواع پرداخت

امکان تعریف انواع پرداخت

امکان چند فروشندگی

امکان چند فروشندگی

امکان تعریف انواع واحد پولی

امکان تعریف انواع واحد پولی

سیستم قیمت گذاری پیشرفته

سیستم قیمت گذاری پیشرفته

قابلیت تعریف انواع پیگیری سفارشات

قابلیت تعریف انواع پیگیری سفارشات