آخوندی: افتخار می‌کنم حتی یک مسکن مهر افتتاح نکردم!
وزیر مستعفی راه و شهرسازی با بیان اینکه افتخار می‌کنم در ۶۲ ماه خدمت یک واحد مسکن مهر افتتاح نکردم، در دفاعیاتی تکراری از عملکرد ۶۲ ماهه خود از رسانه‌ها و صدا و سیما انتقاد کرد.
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
اخوندی تو یک خائن هستی . لایق افتتاح مسکن مهر هم نبودی با رفتن تو این نحسی مسکن بر طرف میشه وتو هم رسوا میشی دانشجو عدم انتشار بی انصافی هست
ناشناس
Germany
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
سلام. انسان وقتی این حرکتها وحرفهای وقیحانه از یک فرد به اصطلاح مسئول را مشاهده می کند دلش یاد آن مردان مرد را می کند . کجایند آن مردان بی ادعا که خود را مانند رهبرشان خادم و خدمتگزار مردم می دانستند. البته در جامعه ما نیز از این مردان مرد و بی ادعا کم نیستند ولی زمانی که بی ارزشها مسئول می شوند ارزشمندها خانه نشین می گردند. این شخص شایسته محاکمه در دادگاه بخاطر بر باد دادن فرصتهای زیاد و تحمیل هزینه های گران به مردم می باشد. آقای روحانی خود نیز باید جواب خیلی از فرصت سوزی ها و گماردن افراد بی لیاقت ،ترسو ، از خود راضی و ذبون در مقابل بیگانگان را بدهد. گرچه خود نیز جزو همین دسته هاست . ار راست می گوید چرا برادر وی و برادر جهانگیری هنوز در حمایت ایشان است و کسی با ایشان کاری ندارد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
خوشحال باش در حقیقت هیچ کار مثبتی انجام ندادی خوشحال باش ولی بدان این خوشحالی ناپایدار است و روز جزا نزدیک .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
آقای عباس آخوندی پنج سال عهده‌دار وزارت راه و شهرسازی این کشور بود، اما مردم کارنامه او را به حساب انقلاب اسلامی ننویسند، مردم بدانند این جماعت هیچ نسبتی با امام و انقلاب و ولایت فقیه ندارند... مردم بدانند وقتی می‌گوئیم چوب لیبرالیسم باید از لای چرخ اقتصاد خارج شود تا به پیشرفت برسیم، منظورمان دقیقا این جماعت بی‌سواد و متوهمند که در خانه‌های هزاران متری لواسان زندگی می‌کنند، خودروهای میلیاردی سوار می‌شوند و مسکن مهر را مزخرف می‌دانند. اما این را هم بدانیم که این خسارت‌ها که می‌بینیم، حاصل آرای خود ماست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
آقای آخوندی که الحمدلله از وزارت شهرسازی مرخص شدند، اما جهت استحضار دولت محترم و وزیر جدید، برخی فرمایشات حضرت امام درباره وظیفه دولت درباره مسکن مستضعفان را مرور می‌کنم:


در رژیم منفور پهلوی مسأله مسکن یکی از مصیبت بارترین مشکلات اجتماعی مردم ما بود... نظام اسلام چنین ظلم و تبعیضی را تحمل نخواهد کرد و این از حداقل حقوق هر فرد است که باید مسکن داشته باشد. مشکل زمین باید حل شود و همه بندگان محروم خدا باید از این موهبت الهی استفاده کنند... اینجانب حساب به شماره ۱۰۰ در تمام شعب بانک ملی افتتاح کرده و از همه کسانی که توانائی دارند، دعوت می کنم که برای کمک به خانه سازی برای محرومان به این حساب پول واریز کنند و در هر محل از بین افراد صلاح و مورد اعتماد، گروهی حداقل مرکب از سه نفر از مهندسان و کارشناسان شهرسازی و خانه سازی و یک نفر روحانی و یک نماینده دولت انتخاب شوند تا با صرفه جوئی و دقت کامل خانه های ارزان قیمتی بسازند و در اختیار محرومان قرار بدهند و در این طرح به هیچ وجه پولی در برابر خرید زمین پرداخت نشود/ بیستم دیماه پنجاه و هشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
توفیقش را نداشت که یک سقف برای یک انسان مستضعف بسازد. کار برای محرومان لیاقت می خواهد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار