دانلود کتاب صوتی واپسین گفتار،عالم اوراسینا، تامس اسپالدینگ

ناموجود

دسته:

توضیحات

کتاب صوتی واپسین گفتار

کتابی که در دست دارید، تا اندازه بسیار زیادی به شما کمک می‌کند بسیاری از بخش‌های کتاب «معبد سکوت» را بیش از پیش درک کنید. به شما کمک می‌کند با اسپالدینگی «بشری‌تر» و «پراحساس‌تر» رویارو شوید. امّا او هنوز هم از گفتن بسیاری نکات به صورت باز و بی‌پرده خودداری می‌ورزد، و رازهای بی‌شماری که در زندگی داشته است، همچنان برایمان ادامه می‌یابد و گاه، چیزی در پرده ابهام باقی می‌ماند.

کتاب صوتی واپسین گفتار

بزرگ‌ترین سئوال بشریت که همواره ذهن انسان‌ها را به خود مشغول داشته و خواهد داشت این است که چگونه می‌توانم در معیاری فردی و مستقل به شناخت خدا نایل آیم؟ از دیدگاه دینی و بدون در نظر گرفتن ادیان گوناگون در سراسر عالم، آدمی به حضور خدای متعال باور دارد. اما انسان امروزی در تلاش است که دریابد آیا مدرکی ملموس، دال بر حضور خدایی یگانه وجود دارد؟ تحقیقات علمی در سال‌های اخیر به خوبی ثابت کرده است که به راستی نیرویی عالم‌گیر وجود دارد که برخی آن را «انرژی عالمگیر و جهانی» نام نهاده‌اند. از دیدگاه دانشمندان این انرژی عظیم که از دیدگاه مردم معتقد با نام قدرت الهی مشخص می‌شود، تمام عوالم هستی و فضاهای بیکران را به خود اختصاص داده و کاملا بر آن مسلط است.

کتاب حاضر حاوی تعالیمی مبنی بر پذیرش این حقیقت است که هرگز نباید خود را از یاد برد و از این که خداوند بر ما منت نهاده است تا از برخی مباحث معرفتی آگاهی یابیم، باید خود را پیروز بدانیم و بر میزان یکتاپرستی خود بیفزاییم. کتاب ضمن دربرداشتن مباحث مذهبی و اعتقادی در پایان هر مبحث گفت‌وگویی کوتاه با نویسنده (تامس اسپالوئیگ استاد تعالیم مذهبی) را دربرمی‌گیرد.

معرفت‌شناسی یا شناخت‌شناسی (به انگلیسی: Epistemology)، شاخه‌ای از فلسفه است که به بررسی معرفت (یا شناخت) و باور موجه می‌پردازد. مسایل اصلی معرفت‌شناسی، وقتی ناظر به بررسی معرفت است، از این قرارند:

۱- شرایط لازم و کافی معرفت کدامند؟ آیا معرفتْ باورِ صادقِ موجه است، یا باور صادقی است که معلول صادق‌ساز آن باور است، یا باور صادقی است که هیچ واقعیتی آن را نقض نکند؟

و……..