اطلس ارزدیجیتال پلاس (دوره آموزش تریدینگ، تحلیل تکنیکال)

نوپایی و ماهیت بازار ارزهای دیجیتال و بلاک چین باعث شده تا همواره نیاز به یک راهنمای کامل برای کاربرانی که قصد کسب سود از این بازار را دارند، حس شود؛ راهنمایی کامل برای علاقه‌مندان و تازه‌کارانی که شاید تا به حال اسم بیت کوین را هم نشنیده باشند و یا افرادی که قصد ورود قدرتمند به این بازار جذاب و نامحدود را دارند. بارها دیده شده که افراد به صورت احساسی و صرفاً با توصیه دوستانشان وارد حوزه تریدینگ شده‌اند و متأسفانه دچار ضرر‌های زیادی شده‌اند. از زمان راه‌اندازی سایت ارزدیجیتال، تلاش ما بر این بوده است که با انتشار مطالب کاربردی و اطلاع‌رسانی‌های سریع، اطلاعات مخاطبانمان را به‌روز نگاه داریم و از ضررهایشان جلوگیری نماییم، اما همواره خلاء یک دوره آموزشی مدون در بین خدمات ما احساس می‌شد، افراد زیادی جهت برگزاری دوره‌های حضوری و یا غیرحضوری آموزش ارزهای دیجیتال و تریدینگ به ما مراجعه می‌کردند و یا تماس می‌گرفتند و ما تا امروز پاسخ مناسبی برای این نیاز نداشته‌ایم.

به این جهت از مدت‌ها پیش تصمیم گرفتیم تا یک دوره غیرحضوری جامع در این راستا طراحی و تولید کنیم که برای طیف وسیعی از مخاطبان قابل‌استفاده و راهگشا باشد. اکنون این مژده را به شما همراهان همیشگی ارزدیجیتال می‌دهیم که پس از ۸ ماه، طراحی و تولید مجموعه آموزشی «اطلس ارزدیجیتال» با همکاری مشترک تیم باسابقه اطلس‌تد AtlasTED و ارزدیجیتال ArzDigital به‌پایان رسیده و در آکادمی ارزدیجیتال عرضه می‌شود.

این دوره آموزشی با عزم راسخ شما در فرایند یادگیری، نهایت ۳۰ روز به طول می‌انجامد. از ویژگی خاص و بارز این دوره آموزشی می‌توان به تکالیف متعدد در تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال اشاره کرد که عملاً شرایطی را مهیا می‌کند تا شما دانش خود را به بوته آزمایش ببرید و در بازار واقعی، مهارت خود را افزایش دهید. ما گذراندن این دوره را به تمام فعالان حوزه ارزهای دیجیتال توصیه می‌کنیم و امیدواریم پس از گذراندن این دوره آموزشی، تجربه شیرین‌تری در ترید ارزهای دیجیتال برای شما رقم بزنیم.

در این دوره چه چیزی یاد خواهید گرفت؟

  • ✅ با فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال آشنا خواهید شد و علت برتری بیت کوین نسبت به سایر پول‌ها را کشف خواهید کرد؛
  • ✅ پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال را به همراه خطرات آن خواهید شناخت؛
  • ✅ تحلیل فاندامنتال در بازار ارزهای دیجیتال را فرا خواهید گرفت و توانایی بررسی پروژه‌ها را به دست خواهید آورد؛
  • ✅ تحلیل تکنیکال را برای تمامی بازارهای مالی اعم از بازار کریپتوکارنسی و بورس به‌صورت تخصصی فرا خواهید گرفت؛
  • ✅ با نحوه خرید و نگهداری ارزهای دیجیتال در کیف پول‌ها، سطح امنیتی آنها، قابلیت‌ها و سایر جزئیات مربوط آشنا خواهید شد؛
  • ✅ صرافی‌های معروف برای تریدکردن را خواهید شناخت و نکات مربوط به نحوه معامله‌کردن بدون خطر تحریم را فرا خواهید گرفت؛
  • ✅تمامی الگوهای کاربردی و مورداستفاده توسط معامله‌گران مطرح بازار را به همراه نحوه معامله‌کردن این الگوها فرا خواهید گرفت؛
  • ✅با انواع صرافی‌های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال به‌طور کامل آشنا خواهید شد؛
  • ✅ پلتفرم تریدینگ ویو را به طور کامل خواهید شناخت و استفاده از ابزارهای مختلف در این پلتفرم را فرا خواهید گرفت.

سطح دوره و پیش‌نیازها

بازار ارزهای دیجیتال، جذابیت‌ها و مخاطرات زیادی را به همراه دارد. در این بازار کافی است تنها یک اشتباه انجام دهید تا سرمایه‌ای که با زحمت به‌دست آورده‌اید را از دست بدهید و یا اینکه یک اقدام و تصمیم مناسب می‌تواند سودی سرشار و غیرقابل‌مقایسه با شغل‌ها و سرمایه‌گذاری‌های دیگر را نصیب شما کند.

این ویژگی‌های بازار ارزهای دیجیتال ما را بر آن داشت تا دوره‌ای طراحی کنیم که حتی برای افرادی که هیچ اطلاعات و پیش‌زمینه‌ای در مورد ارزهای دیجیتال ندارند هم مفید و مناسب باشد و بتواند آنها را در طی ۳۰ روز به فردی با دانش یک تریدر حرفه‌ای و نیز فردی صاحب صلاحیت برای تشخیص فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبدیل نماید.

به عبارت دیگر شما برای تبدیل‌شدن به یک صاحب‌نظر و تریدر حرفه‌ای، تنها به یک کامپیوتر، یک اتصال اینترنت و تصمیم‌گیری برای شرکت در این دوره فاخر و متفاوت آموزشی نیاز دارید. همین!

این دوره برای چه کسانی توصیه می‌شود؟

  • ✅ برای افرادی که تمایل دارند بتوانند در ایران درآمد دلاری واقعی و مطمئن داشته باشند.
  • ✅ برای افرادی که هیچ شناخت و پیش‌زمینه‌ای از ارزهای دیجیتال و بلاک چین ندارند، اما انگیزه و پشتکار لازم برای تبدیل شدن به یک معامله‌گر حرفه‌ای در طی ۳۰ روز را دارند.
  • ✅ برای افرادی که قصد دارند با ترید ارزهای دیجیتال، آینده خود و فرزندانشان را بهبود بخشند.
  • ✅ برای اشخاصی که می‌خواهند تحلیل تکنیکال نوسانات ارزهای دیجیتال را به طور کامل یاد بگیرند، ضررهای احتمالی مصون بمانند و از سودهای احتمالی منتفع شوند.
  • ✅ برای تریدرهایی که هنوز جرئت باقی‌ماندن در سود و یا شهامت پذیرش ضرر و خروج از معامله را ندارند و در بسیاری از موارد، سود و ضرر آنها وابسته به شانس آن‌ها است تا به دانش و مهارتشان.
  • ✅ برای علاقمندانی که مطالعاتی پراکنده در این زمینه‌ها داشته‌اند، اما نیاز به یک آموزش حرفه‌ای‌ دارند.
  • ✅ برای تریدرهایی که با بازار و ترید آشنایی داشته، اما با اصول علمی و چارت‌خوانی آشنایی ندارند و تاکنون با استادی که بتواند ایرادات آنها را در ترید به ا گوشزد کند، ارتباط نداشته‌اند.
  • ✅ برای جوانانی که تمایل دارند به دانش و مهارتی برسند که اگر در هر جایی از این کره خاکی قرار بگیرند، تنها با داشتن یک کامپیوتر و یک اتصال اینترنت و سرمایه‌ای حدود ۱۰۰ دلار، بتوانند از نیم ساعت بعد، درآمد خودشان را داشته باشند.
  • ✅ افرادی که می‌خواهند در خانه بنشینند و کسب درآمد آنلاین دلاری داشته باشند.

این دوره برای چه کسانی توصیه نمی‌شود؟

  • ❌ کسانی که از درآمد کنونی خود رضایت کامل دارند و نیازی به ایجاد شرایطی برای بهبود آینده خود و فرزندانشان ندارند.
  • ❌ کسانی که هیچ اعتقادی به درآمد آنلاین دلاری ندارند.
  • ❌ کسانی که علاقه دارند تا با اتکا به شانس و اقبال خود در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت نمایند.
  • ❌ کسانی که دوستانی آگاه و خبره در حوزه ارزهای دیجیتال دارند و با توصیه آنها، در این حوزه فعالیت می‌کنند.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه

اگر به هر دلیلی، زحماتی که ما برای تولید این دوره آموزشی کشیده‌ایم نتواند رضایت شما را جلب کند، کافی است درخواست خود را ثبت کنید و ما بدون پرسیدن هیچ سؤالی و بدون هیچ قید و شرطی، مبلغ پرداختی شما بابت دوره آموزشی را به حسابتان عودت می‌دهیم. پس می‌توانید با خیال راحت ثبت‌نام کنید.

گواهینامه آکادمی ارزدیجیتال

آکادمی ارزدیجیتال برای دانشجویانی که بیش از ۷۰ درصد از محتوای دوره آموزشی را مشاهده کرده باشند، گواهی‌نامه‌ای را به‌عنوان مدرک پایان‌دوره تقدیم می‌کند.

سوالات متداول

آیا این دوره پیش‌نیاز دارد؟

کیفیت محتوای دوره‌ چطور تضمین می‌شود؟

بعد از یادگیری مباحث این دوره، می‌توان یک تریدر شد؟

آیا مدرک پایان‌ دوره دریافت می‌کنیم؟ شرط دریافت آن چیست؟

آیا کلاس‌های حضوری هم برگزار می‌شود؟

تا چه زمانی به محتوا دسترسی داریم؟

در صورت آپدیت دوره، خریداران قبلی آپدیت‌ها را دریافت می‌کنند؟

پس از خرید، چطور به محتوای دوره‌ها دسترسی پیدا می‌کنم؟

آیا با هر دستگاهی می‌توانم به محتوای دوره دسترسی پیدا کنم؟

هر لایسنس در چند دستگاه قابل‌استفاده است؟

آیا فرد دیگری هم می‌تواند همزمان با من از محتوای دوره استفاده کند؟

سرفصل‌ها

۱

معرفی دوره

در این فصل نگاهی به مفاهیم پایه ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین خواهیم داشت.

۲

آموزش انواع کیف پول

در این فصل با انواع کیف پول‌ها (نرم‌افزاری، سخت‌افزاری) و نحوه ساخت آنها آشنا می‌شوید.

۳

آموزش جامع وب‌سایت‌های مرجع ارزیابی ارزهای دیجیتال

وب‌سایت‌های نظارتی و ارزیابی بازار کریپتو داده‌های بسیار مهمی اعم از قیمت‌ها، روندها و اخبار را در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهند. در این فصل با برخی از مهم‌ترین وب‌سایت‌های مرجع ارزیابی ارزهای دیجیتال آشنا می‌شوید.

۴

آموزش جامع کار با صرافی‌ها

انتخاب صرافی مناسب برای ترید ارزهای دیجیتال از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. صرافی‌های ارزهای دیجیتال به ۲ دسته متمرکز و غیرمتمرکز تقسیم می‌شوند که در این فصل با برخی از معتبرترین آنها آشنا می‌شوید.

۵

تحلیل تکنیکال

تحلیل تکنیکال به تریدرها کمک می‌کند تا با استفاده از داده‌های تاریخی و ابزارهای آماری، روند بازار را شناسایی و تغییرات آتی را پیش‌بینی کنند. در این فصل شما با ابزارهای مختلف تحلیل تکنیکال آشنا می‌شوید و با بهره‌گیری از آنها می‌توانید تصمیم‌های آگاهانه‌تری درمورد خرید، فروش یا هولدکردن ارزهای دیجیتال بگیرید.

۶

الگوهای هارمونیک

الگو‌های هارمونیک از نسبت‌های فیبوناچی برای شناسایی ساختارهای قیمتی تکرارشونده در بازارهای مالی و پیش‌بینی حرکات آتی قیمت استفاده می‌کنند. شما در این فصل با انواع الگوهای هارمونیک آشنا می‌شوید.

۷

آموزش جامع پلتفرم تریدینگ ویو

تریدینگ ویو یک پلتفرم آنلاین است که ابزارهای نموداری پیشرفته را در اختیار تریدرها قرار می‌دهد. در فصل سوم به‌طور مختصر با این پلتفرم آشنا شدید. در این فصل نحوه ایجاد حساب و استفاده از ابزارهای مختلف این وب‌سایت را یاد می‌گیرید.

راهنمای استفاده

پس از خرید دوره، کد فعال‌سازی (لایسنس) دریافت خواهید کرد. فرایند دسترسی به محتوای دوره بسیار آسان است:

۱. از همین صفحه، نسبت به سیستم‌عامل و دستگاهی که دارید، نرم‌افزار اختصاصی را دانلود کنید. مثلاً اگر می‌خواهید روی کامپیوتر شخصی دوره را مشاهده کنید، نرم‌افزار ویندوز یا مک (برای دستگاه‌های اپل) را دانلود و نصب کنید.

۲. کد فعال‌سازی خود را در نرم‌افزار وارد کنید و «تأیید» را بزنید.

۳. از محتوای دوره لذت ببرید!

در صورت بروز هرگونه مشکل با پشتیبانی (چت آنلاین پایین صفحه) در ارتباط باشید.

دانلود نرم افزار:

مشترک شوید
اطلاع از
guest
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
ehsan
ehsan
3 سال پیش

سلام
خواستم تشکر کنم از تیم شما من تا به اینجای عمرم ۲ تا مدرک دانشگاهی گرفتم و تا الان حتی استاد های دانشگاهمم اینقدر پیگیر یادگیری من نبودن که مطمئن بشن من فهمید
ولی توی این چند وقت که پکیج اطلس رو خریدم، هر وقت که سوالی داشتم خیلی سریع جواب منو دادید
وقعا عالی هستید و تو این مسیر ناشناخته، راهنما و قوت قلب ما هستین

Last edited 3 سال پیش by ehsan
mahdi
mahdi
3 سال پیش

سلام و خسته نباشید خدمت تیم اطلس ارزدیجیتال
خواستم اینجا یه تشکر ویژه از شما بکنم بخاطر پکیج فوق العاده اتون میشه گفت من از ترید هیچ چیزی بلد نبودم و الان بعد ۲ هفته با این که هنوز دوره ام رو تموم نکردم اولین سودم رو گرفتم و خواستم این خوشحالی رو باشما شریک شم
حتما پیشنهاد میکنم که این دوره رو بگیریدش کامل ترین و بهترین دوره ای بود که تو زندگیم گرفتمش

بهزاد
بهزاد
3 سال پیش

فایل زیپ رو انتقال دادم به هارد اِکسترنال که صحیح نگهداری کنم این مجموعه بی‌نظیر که خیلی دوسش دارم و درگاه ورودم شد به یک دنیای فوق‌العاده گسترده وتا اینجا بی پایان!
البته سرشار از عشق و علاقه، پول وسود وثروت هم هست دنیای کریپتوکارنسی و کلا بلاکچین ورمز ارز ها!

واقعا جا داره از کل مجموعه ارز دیجیتال مخصوصا استاد کاویانی بامحبت وبینظیر، بچه های پشتیبانی و خوده شما تشکر ویژه کنم برای عملکرده زیبا و پشتیبانی وپاسخگویی عالی وبی نقصِ همیشگی تون!

از خداوند یکتا میخام همیشه سلامت وپایدار وپُر روزی باشید وهمه چیز براتون عالی رقم خورده و در پناه الله شاد و موفق باشید و خیلی زود به همه خاسته هاتون رسیده باشید

در مجموع سپاسگزارم ازتون که حمایت وپشتیبانی بی نظیری داریدوحالم خوبه از اینکه پاسخگویی عالی دارید و جدا از همه اینا واقعا هرکس ب پیام ها جواب میده کارش، یا کارشون، درسته

واقعا راضی ام ازتون

مجید
مجید
3 سال پیش

سلام ضمن تشکر از کلیه کارکنان دیجیتال اطلس و پیگیری و پاسخ گویی مناسبشون . خواستم بدونم از چه طریقی مشیه برای ترید کردن اموزشی وتمرین اموزشی استفاده کرد

پشتیبان 1
پشتیبان 1
3 سال پیش
Reply to  مجید

سلام
تمرینات بر روی سامانه http://www.atlasarzdigital.com قرار داره

علی
علی
2 سال پیش

سلام. ببخشید من میخوام امروز پکیج اموزشی رو خرید کنم که یک ماه دستیار اطلس رو داره. ولی فعلا فقط خرید میکنم و شاید تا چند ماه اینده استفاده نکنم چون لپتاپ ندارم ویندوز بالا الان. اکر خرید کنم پکیج رو و استفاده نکنم چی میشه بعدش که بخوام استفاده کنم؟

پشتیبان 1
پشتیبان 1
2 سال پیش
Reply to  علی

سلام
هر زمانی مایل باشین میتونین دوره‌ آموزشی رو فعال کنین
اما از زمان خریدتون سه ماه فرصت دارین کوچینگتون رو فعال کنین

عباسعلی صلواتی
عباسعلی صلواتی
2 سال پیش

تشکر داریم که تجارب جهانی را در اختیار هموطنان قرار می دهید تا پا بپای ملل جهان کشور شما نیرز ازز این مواهب بر خور دار باشد متاسفانه مید ئو های شما بمند و صدا واضع شنیده نمی شود 

نویدالله امین
نویدالله امین
2 سال پیش

السلام علیکم و رحمت الله.
بنده نویدالله “امین” هستم، از افغانستان. من یکی از علاقمندان برنامۀ آموزشی ارز دیجیتال شما (اطلس ارز دیجیتال پلاس) میباشم. در ابتدأ میخواهم که از زحمات شما بابت تولید همچو برنامه های آموزشی جامع تشکری و ابراز قدردانی نمایم.

اصغرالله
اصغرالله
1 سال پیش

سیپاس

فرهاد
فرهاد
5 سال پیش

بنظر میاد مجموعه خیلی خوبی باشه
منظورتون از شرایط ویژه ، تخفیف هست ؟

مرد تنهای شب
مرد تنهای شب
5 سال پیش
Reply to  فرهاد

معمولا تو بلک فرایدی تخفیف‌های خوب میدن. امیدوارم قیمتش خوب بشه

payam
payam
5 سال پیش

سلام می خواستم بپرسم قیمتتون تو شرایط تخفیف بلک فرایدیز چقدر بوده و آیا ممکنه دوباره تخفیف بگذارید ؟

hhhh
hhhh
5 سال پیش

سلام وقت بخیر، چه جوری میشه از تخفیف این پکیج تو آینده مطلع بشیم؟

hhhh
hhhh
5 سال پیش

نه متاسفانه. ولی ثبت نام میکنم ممنون

سالار احمدی
سالار احمدی
5 سال پیش

چطوری باید تهیه کنیم ؟
لینک خرید نداره

سید جعفر رضائی
سید جعفر رضائی
5 سال پیش

قیمت این بسته چنده ؟

حسن
حسن
5 سال پیش

یک میلیون و چهارصد و هفتاد هزار تومان هست یا یک میلیون و چهل و هفت هزار تومان!؟

سارا
سارا
5 سال پیش

یک میلیون و چهارصد و هفت هزار تومن 🙂 البته اگه اشتباه نکرده باشم !

ساتوشی پور
ساتوشی پور
5 سال پیش

ایول
رایگاناتون این بوده وای به حال دوره‌های پولی تون
دمتون گرم

حبیب
حبیب
5 سال پیش

به شدت منتظرم

REXAO
REXAO
5 سال پیش

جالب به نظر میاد ولی یه خرده گرون نیست برای ما قشر ضعیف جامعه؟ 🙂

حامد
حامد
5 سال پیش

دوره کامل و خوبی بنظر میرسه ولی گرونه لطفا قیمت رو کمتر کنید…

صادق
صادق
5 سال پیش

بالاخره چیزی که خیلی منتظرش بودم!! فقط کاش تخفیف خوبی بخوره 🙁

T3ym0r
T3ym0r
5 سال پیش

نمونه تحلیل تکنیکالش که خیلی خوب بود، اونم برای من که ۴ سال تو فارکس کار کردم …
قطعا مجموعه ارزشمندی از ارزدیجیتال خواهد بود …

bitcoin lover
bitcoin lover
5 سال پیش

نمیشه به قید قرعه چندتاشم رایگان به کاربرا بدید ؟؟!!!

محمدرضاافشار
محمدرضاافشار
5 سال پیش

سلام،ممنون از برنامه های کاربرديتون،ولی اگه بشه قیمت پکیج رويکم مناسب تر درنظر بگیرید افرادی که علاقه دارند بهتر ميتونن استفاده کنن.ممنون ازلطفتون.

تریییدر
تریییدر
5 سال پیش

تحلیل تکنیکال بلد باشیی تو بازارکریپتو پول این که سهله چن برابرشم درمیاری

یه ماینر
یه ماینر
5 سال پیش

به عنوان یه ماینر میگم که دونستن تحلیل تکنیکال تو ماینینگ هم خیلی مهممممه
شما باید همیشه برای استخراج ارزهای مختلف برنامه داشته باشید ..
ممنون از مجموعه ارز دیجیتال ،حتما این مجموعع آموزشی رو تهییه میکنم

سارا
سارا
5 سال پیش

من یه دوست دارم که زد کلاسیک رو تو ۳ دلار ماین میکرد و تو قیمت ۳۴ دلار فروخت. کل این رشد قیمت هم فقط تو ۴ ماه اتفاق افتاد. وقتی ازش پرسیدم از کجا میدونستی اون میره بالا، گفت میدونسته اون سکه هارد فورک داشته

الیار
الیار
5 سال پیش

امکان این هست که بعدا این دوره خریداری بشه؟!

شروین
شروین
5 سال پیش

قیمتش گرونه نمیگم ارزششو نداره ولی شما مخاطبان زیادی دارید بهتر نیست به سود کمتر فروش بیشتر اتکا کنید از طرفی این صنعت شعارش تمرکز زدایی این مبلغ تمرکز زایی میکنه بجای تمرکز زدایی قطعا قیمت معقول تر در نظر بگیرید سود بیشتری هم عاید شما میشه و از طرفی کاربرانتون وفادارتر و معرفی هم قاعدتا خواهند کرد ولی با این قیمت بیشتر روحیه انحصارطلبی کاربران را افزایش میدید که این باز سبب تمرکز زدایی نمیشود.

ضیا
ضیا
5 سال پیش

۱۴۷۰ حدودا میشه ۱۱۰ دلار
متاسفانه ارزش پولمون اینقدر کم شده ، اعداد و ارقام عجیب میشن…

ساتوشی ناکاموتو
ساتوشی ناکاموتو
5 سال پیش

اساتید دوره معرفی کنید و یه پیش نمایش بگذارید که بهتر تصمیم گیری بشه ضمن آرزوی موفقیت برای مدیریت سایت به نظرم سوای بحث کیفیت این آموزش این سایت و کلا این مجموعه ارزششو داره چون خیلی وقته سرویس رایگان میده بدون هیچ چشم داشتی با تشکر

بهزاد
بهزاد
5 سال پیش

درود،من آلمان زندگى ميكنم و خيلى دوست دارم كه در دوره تون شركت كنم،سوال اول اينه كه اصلا دوره ى مجازى امكان داره؟سوال دوم اينه كه من چطورى ميتونم پول رو تقديم كنم؟
سوال سوم و آخر هم اينه كه چه تضمينى وجود داره كه اين پيكجتون سود داشته باشه؟ممنون بهزاد

محمد
محمد
5 سال پیش

سلام من پکیچ مشابهی که البته از نظر محتوایی و قیمت بسیار پایین تر از سرفصلهای معرفی شده این پکیج بود خریدم ،لیکن دو نکته مهم را تجربه کردم .اول انکه در هر ویدیو که برای هر موضوع یا فصل تدوین شده بود مثلا از یک ساعت ویدیو ۴۰ دقیقه حاشیه، تبلیغ، موزیک و غیره بود ودوم اینکه محتوای ارایه شده را تحویل نمیدانند .در حقیقت با مستندات کامل و اسناد پشتیبان اگر ارایه گردد و البته تخفیف مناسب .قطعا مفید فایده خواهد بود .
ارادتمند ……

مصطفی
مصطفی
5 سال پیش

در کل ارزش داره

فرزان
فرزان
5 سال پیش

خب هزینش زیاده
من الان نمیتونم پرداخت کنم
میشه بعدها مجموعه رو خرید؟

دانشجو
دانشجو
5 سال پیش

باتشکر از سایت خوبتون و اطلاعات بسیار مفید و به روزی که به کاربرا می دید و تشکر ویژه از ارائه این دوره آموزشی که می تونه کمک بزرگی به افزایش دانش افراد بشه ولی نکته ای که هست اینه که درسته من و همه بچه ها قبول داریم که واقعا این مجموعه آموزشی ارزشش خیلی بیشتر از اینها هست ولی مطمئنا اکثر افرادی که به دنبال ارز دیجیتال هستن افرادی از قشر ضعیف جامعه هستن که میخان با اندک سرمایشون یه کم به زندگیشون سروسامون بدن وگرنه اگه پولدار بودن و وضعشون خوب بود که خودشونو به زحمت نمیدانختن و از پول باباشون لذتشو می بردن!!! به هرحال خانم ثریا نیل درار شما این پیغامها و درخواست هارو به مسئولین فروش دوره بگید بلکه در روز ثبت نام و انتشار مجموعه یه تخفیف حسابی و ملموس به کاربرای سایت بدید و سورپرایزشون کنید!!! به هرحال این کاربرا و بازدیدکننده ها سرمایه های شما هستن و باعث افزایش بازدید و رتبه سایت میشن و درضمن هرکدوم میتونن یه خریدار بالقوه باشن و باعث فروش بیشتر و سود بیشتر شما بشن… به هرحال این قانون همیشه بوده که قیمت کمتر = فروش بیشتر = سود بیشتر

ramtin
ramtin
5 سال پیش
Reply to  دانشجو

بله دقیفا موافقم . درسته که خیلی واسه این آموزش زحمت کشیدن و هزینه شده ولی قیمتی که روش گذاشتن واقعا بعید میدونم یه تعداد اندکی توان خریدشو داشته باشن. اگه قیمت رو بیاربد پایین فروش میره بالا و جبران میشه. با سپاس

مبین
مبین
5 سال پیش

محتوا اموزشی این فلش همش فیلمو انیمیشنه یا متن خواندی هم داره ؟ کلن چند ساعت فیلمه ؟

م.ح
م.ح
5 سال پیش

سلام منظور از ۱/۴۷ میلیون تومان صدو چهل و هفت میلیون تومانه یا یک میلیون و چهارصد و هفتاد هزار تومان!!!؟؟؟؟

ramtin
ramtin
5 سال پیش
Reply to  م.ح

آخه اینم سواله. یعنی چی که ۱۴۷ میلیون تومن. یه آموزش خودت فمر کن ببین میشه ۱۴۷ میلیون تومن

پیمان مورث
پیمان مورث
5 سال پیش
Reply to  م.ح

yek milion o chaharsad o haftad hezar toman ,

mosi
mosi
5 سال پیش

با سلام و عرض ادب
بنده الان نزديك به ۲ ماه هست كه بصورت جدي پيگير ارزهاي ديجيتال هستم .حالا سوال من اينجاست كه آيا به جزء بيت كوين ارزهاي ديجيتال ديگه هم معروف و محبوب و كار آمد هستند اگر هستند كدامند ؟ و چرا؟ و اينكه شما از ارز E2c اطلاعاتي داريد ؟
ممنون ا سايت خوب و به روز شمااا.

معین ستایش
معین ستایش
5 سال پیش

ایاهزینه روباخوده ارزهای دیجیتال هم میگیرید ؟مقداراون رولطفا بگید تشکرفراوان .راستی فروش ویژه تقریبا چقدرتخفیف میخوره

پژمان جلالی
پژمان جلالی
5 سال پیش

من تحلیل تکنیکال را خوب بلدم ولی این فیلمی که درباره cci و استفاده از دو تایم فریم بود برام خیلی جالب بود و حرفه ای. این خیلی خوبه که مدرس دوره تجربیات شخصیشم بیان می کنه. من هیچ وقت با خط صفر cci خرید و فروش نکرده بودم دیشب روی چارت چکش کردم خیلی نتیجش خوب بود. منتظر روز جمعه هستم.

حسین
حسین
5 سال پیش

چه خوب که از صفر تا صد هستش. من که از بس از این سایت اون سایت مطلب خوندم کلافه شدم.

علی
علی
5 سال پیش

این فیلمی که گذاشتید که خیلی خفنه. چقدر شسته رفته همه چی رو می گه. فقط کاش زودتر امده می کردید چون الان تا خرخره تو ضررم.

امیر
امیر
5 سال پیش

چند درصد آموزش به زبان فارسی هستش؟

الیار
الیار
5 سال پیش

سلام
اگه من این اموزش رو الان بخرم ولی بعد از چندین ماه بتونم اونو نگاه کنم؛باز هم میتونم به تکالیف و … دسترسی داشته باشم؟

کوروش
کوروش
5 سال پیش

این پکیج دارای سطح بندی هم هست؟ یعنی اگه توی این کار کلا مبتدی باشی هم می تونی باهاش شروع بکار کنی؟ پیش نیازی لازم نداره؟
دوم اینکه این قیمت یمقدار زیاده از توان خیلیها خارجه. تجدید نظر کنید نتیجه اش رو می گیرید

مهردا
مهردا
5 سال پیش

سلام من ايران نيستم ، از چه طريقي مي تونم اموزش ها را دريافت كنم ؟

احمد حسن زاده
احمد حسن زاده
5 سال پیش

سلام
این مجموعه در مجموع شامل چند ساعت فیلم آموزشی هست؟
ممنون

صادق
صادق
5 سال پیش

سلام مطمئن هستید با ۶ ساعت آموزش میشه تین همه مطلب رو یاد داد؟
بینانس که ما رو تحریم کرده و اکثر صرافی های قدر

خودم
خودم
5 سال پیش

سلام
تشکر از اطلاعات و وبسایت عالیتون
متاسفانه قیمت رو خیلی بالا بردین. اگه یکم پایین تر باشه قشرمتوسط هم میتونن بگیرن
جمله اینکه :پول همیشه میره سمت پولدار اینجا صدق میکنه

علی بهشتی
علی بهشتی
5 سال پیش

کدوم فرم ؟

majid
majid
5 سال پیش

منظورتون کدوم فرم هستش؟

شاهین H 3000
شاهین H 3000
5 سال پیش

من فک میکردم نهایتن ۵۰۰ تومن باشه… ۱۴۷۰۰۰۰ تومن میشه باهاش یه ترم دانشگاه رفت…. البته اگ واقعا مهارت های لازم و آموزش صحیح رو بدن تا یک میلیون ارزش داره

REXAO
REXAO
5 سال پیش

به عنوان یه دوست بهت میگم
خودت جواب خودتو دادی
یه ترم دانشگاه بری چی یاد میگیری واقعا؟
۱۰۰ ترم دانشگاهم بری نون و آب نمیشه

اگه این خوب باشه و بتونی واقعا تحلیلگر بشی رو با ۴ ماه وقت تلف کردن مقایسه کن

شهلا
شهلا
5 سال پیش

تو رو خدا قیمت پکیج رو بیارید زیر یک میلیون. با این اوضاع دلار و بیت‌کوین، خیلی ضرر کردیم.

علی بهشتی
علی بهشتی
5 سال پیش

همه چیز خوبه به غیر از قیمت

طاها
طاها
5 سال پیش

با سلام
فصل های آموزشی را مطالعه کردم
میخاستم ببینم چرا آموزش کیف پول های سخت افزاری لجر نانو در دوره تان نیست ؟
دوم در کلیپ های نمونه آموزشی ترید و پامپ کردن آموزش یکطرفه و سریع آموزش داده میشه !!
آیا تیم پشتیبانی و سوالاتی در طول آموزش دوره پیش آمد افراد چگونه رفع اشکال کنند ؟
در ضمن در مورد ماینینگ با دستگاههای ماینینگ به طور کامل دستگاههای به روز آموزش داده میشه چون شرکت بیت مین دستگاههای به روزی ارائه داده .

در ضمن قیمت دوره را خواهشا برای شروع کمی پایین تر قرار دهید .
پرداخت هزینه دوره با پرفکت مانی هم امکانش هست ؟
شماره تماس پشتیبانی دوره و نکات آموزشی لطفا برامون ایمیل بشه

سامان رحمت
سامان رحمت
5 سال پیش

من زیاد سرچ کردم ، گویا آموزش جامع بهتر از این به زبون فارسی نیستش فعلا
اگر تمام مطالب مثل این کلیپ ها شفاف و روان بیان بشه ، بنظر میشهه روش حساب باز کرد
در کل من هم با دوستان موافقم و فکر میکنم ۱ میلیون تومن قیمت منصفانه تری هست ، لطفا کمی هزینه رو کاهش بدین

بابایی
بابایی
5 سال پیش

سلام ممنون بابت ایجاد این دوره . نکته ای که وجود داره قیمت بسیار بالای این محصول هست . لطفا جوری قیمت گذاری کنید تا کارمندان هم بتوانند این دوره را تهیه کنند . در ضمن سر فصل های دوره آموزشی بسیار عالی بودن .
با تشکر .
بابایی.

A.gh
A.gh
5 سال پیش

خیلی قیمت بالا هست
طبق آمار در حالت کلی شاید ۱۰ درصد افراد که مطالب رو یاد گرفتن بتونن به مرحله اجرا و سوداوری برسن
لطفا قیمت رو خیلی کاهش بدین

مهدی هندیجان زاده
مهدی هندیجان زاده
5 سال پیش

سلام. میخواستم ببینم میشه این فلش رو روی دو یا چند سیستم استفاده کرد یا نه؟

احمدرضا ساغری
احمدرضا ساغری
5 سال پیش

بهتر بود به جای این کار روش قفل میزاشتین و یا خود فلش رو به عنوان قفل تعریف میکردید و کاری میکردید که روی سیستمی که قفل بهش وصله فقط اجرا بشه. چون ممکنه مثلا من توی خونه سیستم داشته باشم و لپتاپم رو هم سر کار ببرم. حالا من باید رو کدومشون نصب کنم 🙁

omid
omid
5 سال پیش

هیجان انگیزه ! قیمت بالاست ولی یه خوبی داره که تکنیکای تحلیل تکنیکالش اشباع نمیشه

علی بهرامی
علی بهرامی
5 سال پیش

سلام، وقت همگی دوستان بخیر باشه.
خیلی خوبه که در این چندماه اخیر با همه گیر شدن بازار ارزهای دیجیتال، شاهد تولید آموزشهای متنوع و جامعی در حوزه های مختلف سرمایه گذاری و تجزیه تحلیل در مباحث کریپتوکارنسی هستیم. مسلماً در این بازار سرمایه ی نوظهور جدید در کشورمون بیشتر از هر چیز آموزش و افزایش آگاهی تریدرها نکته اصلی برای شروع این امر هست.
بنده هم دو پکیج مختلف در این حوزه از سایتها و گروه های دیگه خریداری کردم. با توجه به سرفصلهای این دوره، چند موردش برای من تازگی داره و نیاز به خرید این پکیج دارم.
باتوجه به اینکه آموزش امر مهمی در سرمایه گذاری هست و ما دانشجویان سعی میکنم پکیج های مختلفی رو خریداری کنیم تا از ترکیب چندین دوره های مختلف بهره بالاتری ببریم. بنابراین از مسئولین سایت ارز دیجیتال تقاضا میکنم در قیمتگذاری تجدیدنظر کنین و قیمت رو نسبت به زمان و محتوای موجود دوره منصفانه تر و معقولانه تر کنید.
سپاسگذارم از زحمات شما

Hojjat
Hojjat
5 سال پیش

حقیقتا قیمتش زیاده، یه فکری به حال دانشجوها کنید حداقل 🙁

بابک شینی
بابک شینی
5 سال پیش

با توجه به اینکه دوره غیر حضوری میباشد قیمت دوره بالا میباشد.

امیدسوقندی
امیدسوقندی
5 سال پیش

مطالب و نحوه اموزش خوب

ولی بخواطر قیمت ……………..

قیمت خیلی بالاست

امیدسوقندی
امیدسوقندی
5 سال پیش

لطفا جوری قیمت گذاری کنید که یک پشت کنکوری بتواند هزینه اش رو پرداخت کند

محمد
محمد
5 سال پیش

ببنظر دوره خوبیه ولی بنظر من ۱ ملیونو اگر عقل دارید کاردانو بگیرید بزارید وقتی بیت رفت بالای ۱۰ هزار کاردانوی شما ۲۰ برابر که شد ۲۰ میلیون دارید یتومنشم بدید اینجا حرفه ای تر شید.

حامد
حامد
5 سال پیش
Reply to  محمد

ای شیطون میخوای کاردانو رو پامپ کنی..

bnjamin
bnjamin
5 سال پیش

اگه بخوایم برای موضوعی مثلا اسپانسری با اعضای ارز دیجیتال صحبت کنیم راهش چیه

BNJAMIN
BNJAMIN
5 سال پیش
Reply to  bnjamin

فقط دوست دارم چهره شخصی که زیر سوال من که پرسیدم برای اسپانسری چجوری باید با اعضا صحبت کرد نظر منفی داده رو ببینم
پریم از کینه و … خدا اینقدر قلبتونو صاف کنه هیچوقت همچین چیزایی نبینیم

bnjamin
bnjamin
5 سال پیش

عودت پول یه کار اشتباهه مثلا یکی یه بخش از کل مباحثو میخواد میاد اونو برمیداره و ازش فیلم میگیره بعد پس میده بجاش قیمت ۹۰۰ تا ۱ بکنید تو این بحران و بی پولی افراد بیشتری بتونن بخرن

شهلا
شهلا
5 سال پیش
Reply to  bnjamin

با این قسمت از صحبت شما که قیمت حدود ۹۰۰ یا ۱ تومن بشه کاملا موافقم.
اما اینکه کسی بخواد فایل‌ها رو کپی کنه و بعد اون رو پس بفرسته، من موافق نیستم.
اگر ما قرار بود دزدی بکنیم، الان وضعمون این نبود. اونم در حق ارزدیجیتالی که این همه زحمت کشیدن و خدمات رایگان به امثال من دادن و تازه بعد از مدتها یک خدمت عالی دارن ارائه میدن.
من نمونه فیلم‌هایی که از این بسته تو قسمت بالا گذاشتن رو خیلی پسندیدم، واقعا عالی بودن. حتما تو دوره‌های حضوری که الان برگزار میشه شرکت کردید. قصد توهین ندارم، اما کل مطالبی که تو یک روز میگن، ۲۰ دقیقه‌اش هم مفید و کاربردی نیست! یا اون فیلم‌های آموزشی که توش میان داشتان تعریف میکنن و تبلیغ میکنن و اندیکاتورهایی که اصلا تو ترید کاربرد نداره رو تو ۱۴ ساعت توضیح میدن و برای یک اندیکاتور، ۵۰۰ هزار تومن از ما پول میگیرن.
اگر این فایل‌ها کپی بشه و روش قفل نگذاشته باشن هم من حاضر نیستم کپی کنم.
اگر هم خواهش کردم قیمت بسته رو زیر یک میلیون بیارن به دلیل این نبود که دوره آموزشیشون اینقدر میرزه، بلکه منظورم این بود که تو این اوضاع اقتصادی هوای ما رو بیشتر داشته باشن. وگرنه خود من تو چند تا از همین دوره‌های حضوری شرکت کردم و بسته‌های آموزشی بیکیفیت و بی محتوا رو خریدم چندین برای قیمت این بسته هزینه کردم.
به نظرم حتی مدرس‌های حضوری که الان دارن اون موضوعات رو تدریس میکنن باید بیان این بسته رو بخرن و اراجیف تحویل شاگرداشون ندن. البته اگه همه فیلم‌ها با همین کیفیت و بدون حاشیه و تبلیغ باشه

BNJAMIN
BNJAMIN
5 سال پیش
Reply to  شهلا

تو کشوری که حق کپی رایت اصلا رعایت نمیشه و یه خواننده اهنگشو فروش میزاره و روز بعد تو تمام سایتای قانونی میتونی مجانی اون اهنگو دانلود کنی اونوقت نظر من راجع به اینکه یکی پیدا بشه و اون کاره اشتباهیو که شما موافقش نیستیو انجام بده بعیده؟؟اینجا اگه جای دیگه بود حق داشتید مخالف باشید ولی بازم میگم اپشن عودت پول کاملا اشتباهه با اینکه حق منی که تو عرضه اولیه خریدم تگه الان قیمتو کم کنن ولی راضیم اینکارو کنن..هم سود بیشتری نسیب اعضا میشه هم افرادی واقعا ندارن میتونن بهره ببرن..تیراژ فروش چندین برابر میشه بجای ۵۰۰ عدد۱۵۰۰بفروشن ۵۰۰۰ عدد میفروشن مثلا ۹۰۰ تومن که سود بیشتری میشه با اینکه سه میلیونم حقشونه بگیرن بابت اینهمه مدت زحمتی که کشیدنو اطلاعاتی که گرفتیم ازشون..ولی در کل خود اعضا حتما بیشتر از بنده محاسبه بلدنو این رقمو صلاح دیدن.موفق باشید و شاد

✅ اجرا در تلفن همراه و کامپیوتر

✅ دسترسی لایف‌تایم به محتوای آموزشی

✅ دریافت رایگان آپدیت‌ها

✅ بیش از ۱۲ ساعت محتوای آموزشی و ۱۰۰٪ ویدئویی

✅ ۷ روز ضمانت بازگشت وجه

✅ مدرک پایان دوره

۵۰% ۵,۱۴۰,۰۰۰ تومان

۲,۵۷۰,۰۰۰ تومان

خرید دوره
زمان باقی مانده از تخفیف
: : :
زمان باقی مانده از تخفیف
: : :