68%

سوهان ناخن برند Fang Zi

3,900 تومان

شکل‌دهی و فرم دهی به ناخن

مناسب مصرف خانگی

طراحی زیبا و شیک

کیفیت ساخت مناسب

سبک و قابل حمل

در انبار موجود نمی باشد

شناسه محصول: 6931919688188 دسته: برچسب: , , , , , ,

توضیحات

سوهان ناخن برند Fang Zi

سوهان ناخن برند Fang Zi مدل باربی یک ابزار مناسب برای شکل‌دهی و فرم دهی ناخن در فرایند مانیکور و پدیکور می‌باشد. این محصول بیشتر مصرف خانگی دارد و برای اعمال فرم دهی و شکل‌دهی به ناخن و گوشه‌های آن پس از گرفتن ناخن مناسب است. سوهان فلزی برند Fang Zi به صورت زیبا و شیک در مدل دوست داشتنی و دخترانه باربی طراحی شده است. این محصول ساخت کشور چین می‌باشد.

وزن سبک، اندازه استاندارد و قابل حمل، کیفیت ساخت مناسب، عملکرد و کارایی ایده‌آل و … از خصوصیات این سوهان ناخن می‌باشد.

ویژگی‌های سوهان ناخن برند Fang Zi

شکل‌دهی و فرم دهی به ناخن

مناسب مصرف خانگی

طراحی زیبا و شیک

کیفیت ساخت مناسب

سبک و قابل حمل

خرید اینترنتی ابزار آرایشی

ابزارهای آرایشی یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین محصولاتی هستند که در صورت نبود آن‌ها انجام فرایند آرایشی سخت می‌شود و حتی در بیشتر مواقع اعمال آن را غیرممکن می‌سازد. به همین دلیل ضرورت انتخاب صحیح ابزارهای آرایشی باکیفیت و قیمت مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است.

فروشگاه اینترنتی زد شاپ همانند سایر محصولات آرایشی سعی داشته ابزارها و ملزومات اساسی آرایش را نیز در سبد کالاهای خود قرار دهد تا شما عزیزان با خیالی آسوده و مطمئن در کنار لوازم آرایشی، ابزارهای مورد نیاز خود را نیز انتخاب و خرید نمایید. برای این کار فقط کافی است وارد وبسایت فروشگاه اینترنتی زدشاپ شوید و محصول یا محصولات مورد نظر خود را جستجو کنید و با بسیاری از برندها و محصولات مشابه مقایسه کنید تا در نهایت یک خرید عالی و لذت‌بخش را تجربه کنید.

زد شاپ مثل همیشه تمامی محصولات و کالاهای موجود در فروشگاه را از لحاظ کیفیت و قیمت تضمین می‌نماید. در همین راستا شما می‌توانید بدون هیچ دغدغه‌ای کالاهای مورد نظر خود را خرید نمایید و در صورت عدم رضایت از خدمات پس از فروش زد شاپ (گارانتی بازگشت محصول) استفاده نمایید.

 

توضیحات تکمیلی

برند

کشور مبدا برند

چین

برند

فانگ زی

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “سوهان ناخن برند Fang Zi”