با امضای تفاهم بین وزارت بهداشت، ستاد نانو و گروه صنعتی گلرنگ؛

گلرنگ، یک میلیون ماسک ان ۹۵ به قهرمانان سلامت کشور اهدا می‌کند

گروه صنعتی گلرنگ در تفاهمی با وزارت بهداشت و ستاد توسعه فناوری نانو، و در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی خود نسبت به اهدای یک میلیون ماسک ان ۹۵ به قهرمانان سلامت کشور اقدام می‌کند.

گلرنگ، یک میلیون  ماسک ان ۹۵ به قهرمانان سلامت کشور اهدا می‌کندبه گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اهدای یک میلیون ماسک N95 به قهرمانان سلامت کشور در راستای حسن اجرای مسئولیت اجتماعی گروه صنعتی گلرنگ در حوزه سلامت با توجه به شرایط پیش آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا و ضرورت حفظ سلامت کادر پزشکی، پرستاری و خدماتی مراکز مراقبتی، درمانی و بیمارستانی انجام خواهد شد.

براساس این گزارش، ماسک های تولیدی توسط ستاد نانو وبا تامین هزینه توسط گروه صنعتی گلرنگ تحویل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای توزیع در مراکز درمانی و بیمارستان های مورد نظر در کل کشور قرار می گیرد.

امید است دیگر تولیدکنندگان بخش خصوصی کشور نیز با در نظر گرفتن شرایط خاص موجود در مواجهه با شیوع ویروس کرونا همچون گذشته به منظور حفظ و حراست از مردم میهن عزیزمان نسبت به تامین برخی کمبودهای موجود اقدام عاجل داشته باشند.

این اقدام گروه صنعتی گلرنگ نشان از همدلی و همراهی بخش خصوصی کشور با هموطنان عزیز وتوجه به سلامت جامعه درمانی و قهرمانان سلامت کشور است.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: نبض بازار ، قیمت ماسک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دکتر فاطمه مرادی
۱۹:۵۹ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
با سلام و تقدیر از زحمات شما
در صورت امکان ماسک N95 برای درمانگاه خیریه صاحب کوثر در تهرانسر که ریت بیمار بالاست ارسال بفرمایین
آخرین اخبار