ازدواج با چه مردانی اشتباه است ؟ ( 10 نکته که هر دختری باید بداند)

ازدواج با چه مردانی اشتباه است
5/5 - (5 امتیاز)

ازدواج با چه مردانی اشتباه است ؟

چگونه مردان خطرناک برای ازدواج کردن را بشناسیم؟ یک ازدواج موفق به عنوان یکی از مهمترین تصمیمات در زندگی همه افراد ، نقش بسیار مهمی در رسیدن به آرامش و آسایش دارد. در این مطلب از سایت همسرتایم قصد داریم به این سوال خانم ها پاسخ دهیم که ازدواج با چه مردانی اشتباه است .

 

 

سایر مطالب پیشنهادی همسرتایم :

20 آزمون کلیدی برای شخصیت شناسی قبل از ازدواج

مشاوره ازدواج را چرا باید جدی بگیریم ؟

 

برای شناسایی افراد مناسب برای ازدواج ، باید معیارهایی را برای انتخاب همسر مناسب تعیین کنید. اگر به دنبال یک ازدواج موفق هستید بدون یافتن یک مرد مناسب و با اعتماد به نفس به هدف خود نخواهید رسید. اگر در شناخت مرد ایده آل خود مشکلی دارید ، حتما این مقاله را تا انتها بخوانید. در این مطلب سعی شده مردانی را که ازدواج با آنها خطر بالایی دارد و می تواند به یک اشتباه بزرگ در زندگی شما تبدیل شود را به شما معرفی کنیم!

 

ازدواج به چه معناست ؟

 

ازدواج عبارت است از تقسیم جسم ، روح و روان زن و مرد با یکدیگر برای ادامه مسیر زندگی با قدرت بیشتر و کاملتر. اول از همه ، شما باید انگیزه ازدواج خود را بدانید. از این تعریف مشخص می شود که انتخاب همسر امری بسیار مهم است ، اگر اگر به اندازه کافی دقت نکنید ، در موقعیتی قرار می گیرید که مدیریت آن بسیار دشوار است. در مرحله بعدی به شما خواهیم گفت که با کدام گروه از مردان زندگی مشترک را به خطر می اندازند و ممکن است پایان خوبی نداشته باشد.

 

ازدواج با چه مردانی اشتباه است ؟

 

1. مردی که با شما صادق نیست
صادق بودن با همسر یکی از اصلی ترین شرایط یک ازدواج موفق است ، زیرا همانطور که اشاره کردیم ، ازدواج به معنای تقسیم همه چیز بین زن و مرد است. پنهان کاری در زندگی زناشویی عاملی برای از هم پاشیدن زندگی است. پس سعی کنید مردی را به عنوان شوهر انتخاب کنید که در کلامش صداقت دارد.

 

2. مردی که بخیل است

منظور ما مردی است که کمتر تلاش می کند تا شما را خوشحال کند. البته همانطور که باید نسبت به خسیس بودن مردان احتیاط کرد ، باید نسبت به مردان ولخرج نیز احتیاط کرد ، زیرا هر یک از آنها به نوعی منجر به تنش در زندگی مشترک می شود.

 

3. مردی که غرق شغلش شده است

ازدواج با این مردان می تواند منافع اقتصادی خوبی برای شما به همراه داشته باشد اما پیش نیازهای لازم برای استفاده مفید از شرایط اقتصادی خوب ، یعنی آرامش و آسایش را برایتان فراهم نمی کند.

 

4- مردی که هنوز به والدینش وابسته است

یکی از ویژگی های مردان ایده آل برای ازدواج ، استقلال فردی از خانواده است. ازدواج با مردانی که از نظر عاطفی به خانواده خود وابسته اند نیز به طور غیر مستقیم منجر به ازدواج با خانواده آنها می شود. به بیان ساده ، ازدواج با چنین مردی به معنای ازدواج با والدین آنها و دخالت های آنها نیز هست.

 

5. مردی که اهل کار کردن نیست

مردی که از کار کردن فراری است و حاضر نیست که مسئولیتی را قبول کند ، مطمئنا در طول زندگی نیز حوصله حل مشکلات خانواده را نخواهد داشت. پس به دنبال فردی باشید که سخت کوش و اهل کار کردن است.

 

6. مردی منزوی و گوشه گیر

تعامل با جامعه و مردم یکی از نیازهای هر انسانی است ، زیرا مردم اساساً یک موجود اجتماعی هستند ، بنابراین ازدواج با مردان گوشه گیر و منزوی بر ذهن و روان شما تأثیر می گذارد و اگر با چنین شخصی ازدواج می کنید ، شما نیز مانند شوهر خود در معرض افسردگی و اضطراب قرار خواهید گرفت.

 

7. مردی که به شدت رفیق باز است
داشتن یک دوست خوب نعمتی است که هیچ کس نمی تواند آن را انکار کند و مردان نیز از این قاعده مستثنی نیستند ، اما اگر معاشرت استاندارد با دوستان خوب به یک همبازی تبدیل شود ، چندین پیامد منفی در پی خواهد داشت.

سعی کنید مردی را برای ازدواج انتخاب کنید که بداند بعد از ازدواج شما به عنوان همسر او در موقعیت بسیار مهمتر و ارزشمندتری نسبت به دوستانش قرار دارید و سعی کنید او را متقاعد کنید که دیگر وقت او فقط به خودش اختصاص ندارد. بلکه او تمام وقت و زندگی خود را با شما در میان گذاشته است.

 

8- مردی که هیچ وابستگی عاطفی و اخلاقی به شما ندارد

مردی که نسبت به احساسات شما بی تفاوت است و به حضور شما در زندگی احترام نمی گذارد به هیچ وجه گزینه خوبی برای ازدواج نیست. احتمال خیانت در این مردان وجود دارد ، زیرا آنچه مانع خیانت مردان به شما می شود احترامی است که نسبت به شما احساس می کنند و عشقی است که نسبت به شما دارند. حال اگر یکی از این دو مورد در مرد وجود نداشته باشد ، او به راحتی می تواند به همسرش خیانت کند.

به یاد داشته باشید که انتخاب همسر احتمالاً مهمترین انتخاب در زندگی شماست ، بنابراین برای داشتن یک ازدواج موفق مراقب این انتخاب باشید. برای انتخاب بهتر می توانید از مشاوره قبل از ازدواج نیز استفاده کنید تا به سمت ازدواج اشتباه نروید.

 

9- مردی که بد دهان و بی ادب است
مردانی که هر حرفی را در جمع به زبان می آورند و ادب را رعایت نمی کنند ، مطمئنا در زندگی مشترک نیز به بد دهانی خود ادامه خواهند داد. برای خانم ها که احساسات لطیفی دارند بسیار آزار دهنده است که شریک زندگی شان عادت به توهین کردن داشته باشد. پس این مورد را خیلی جدی بگیرید.

 

10- مردی که خود خواه است

اگر احساس می کنید یک مرد ، برای رسیدن به موفقیت حاضر است از حقوق دیگران به راحتی عبور کند، این مرد در زندگی مشترک، به نیازهای عاطفی شما اهمیتی نمی دهد و احتمالا هرگز از نظر احساسی با او ارتباط خوبی برقرار نخواهید کرد.

 

از اینکه زمان ارزشمندتان را به مطالعه این مطلب از سایت همسرتایم در رابطه با این سوال که ” ازدواج با چه مردانی اشتباه است ” اختصاص دادید، بی نهایت سپاسگزاریم.

5/5 - (5 امتیاز)
3 نظر برای "ازدواج با چه مردانی اشتباه است ؟ ( 10 نکته که هر دختری باید بداند)" ارسال شده
  1. mona گفت:

    چقدر مطلب خوب و سنجیده ای بود. ممنون از نویسنده خوبتون که چنین مطلبی منتشر کردن. لطفا در رابطه با مشاوره ازدواج هم بیشتر مطلب بذارید. مرسی از سایت خوبتون

  2. المیرا گفت:

    ازدواج اشتباه زندگی زن رو تا آخر عمر تحت تاثیر قرار میده. امیدوارم دختر خانم ها آگاهیشون رو در زمینه انتخاب همسر بالا ببرن

  3. لیلا گفت:

    سلام من فکر میکنم ازدواج با مردان خشک که احساسات خودشون رو بروز نمیدن اشتباه بزرگیه . هر خانمی دوست داره شوهرش نازش رو بکشه و به حرفاش از صمیم قلب گوش بده . به نظر من دوران نامزدی خیلی مهمه که بتونید مرد مناسبتون رو پیدا کنید و البته به هیچ عنوان اگر احساس کردید نامزد شما مرد مناسبی برای شما نمیشه رابطه رو باهاش ادامه ندیدت.. سپاس از سایت عالی تون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *