arianTajhizLogo
آریان تجهیز- فروش اینترنتی ابزار اندازه گیری و ابزاردقیق
ساعت کاری: پاسخگویی تلفنی شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹-۱۶ / پنجشنبه تا ۱۲.۳۰ /پیام از طریق واتساپ و ایتا
آریان تجهیز- فروش اینترنتی ابزار اندازه گیری و ابزاردقیق
امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
دستگاه نورسنج پراب مجزای 20000 لوکس لترون مدل LUTRON YK-10LX UV LIGHT METER LUTRON YK-10LX
دستگاه نورسنج  پراب مجزای 20000 لوکس لترون مدل LUTRON YK-10LX

دستگاه نورسنج پراب مجزای ۲۰۰۰۰ لوکس لترون مدل LUTRON YK-۱۰LX UV LIGHT METER LUTRON YK-10LX

YK-10LX محصول شرکت لترون، با کاربری متنوع و حرفه ای برای اندازه گیری شدت نور با دقت اندازه گیری و رزولوشن بالا است. این دستگاه توانایی اندازه گیری تا حداکثر دامنه 2000 تا 20000 لوکس را دارا می باشد. بعلاوه سنسورهای جذب نور و تبدیل مختصات فیزیکی آن به جریان با دقت بالا از ویژگی های این دستگاه است.از دیگر امتیازات این دستگاه نگه داشتن مقادیر اندازه گیری و ذخیره شده به منظور مطالعات و بررسی های بیشتراست . بعلاوه استفاده از میکروپروسسور قوی و هوشمند LSI بر دقت ، سرعت و راستی آزمایی عملیات محاسباتی این دستگاه افزوده است. پراب مجزا و سنسورهای به کار رفته در این دستگاه امکان اندازه گیری نور در بهترین موقعیت مکانی منتخب کاربر و اندازه گیری میزان سطح رو شنایی محیطی را میسر ساخته اند . دقت اندازه گیری دستگاه فوق ( 5%+4d) ± است. با استفاده از دکمه تعبیه شده میتوان تنظیمات صفر دستگاه را نشان داد.شرکت آریان تجهیزارائه کننده تجهیزات اندازه گیری و ابزارهای دقیق ونمایندگی رسمی و انحصاری کمپانی LUTRON در ایران دستگاه فوق را با گارانتی دو ساله و خدمات پس از فروش ده ساله به کاربران عرضه می کند.

دو سال گارانتی تعویض شرکت آریان تجهیز

آماده ارسال

قیمت : ۵,۳۰۰,۰۰۰ تومان

5,300,000 تومان

استعلام آنلاین تنها در ساعت کاری شرکت فعال میباشد و پاسخ به آن حداکثر پنج دقیقه زمان خواهد برد.

بازگشت

مشخصات کلی دستگاه نورسنج  پراب مجزای 20000 لوکس لترون مدل LUTRON YK-10LX :
یکی از وسایلی که جهت تعیین میزان روشنایی و اندازه گیری شدت نور در شرایط متفاوت با کاربردهای متنوع استفاده می شود ، انواع متفاوت دستگاه های لوکس متر است. این دستگاه  استفاده فراوان در سنجش ، آنالیز و پایش مشخصات نور ایجاد و منتشر شده  در مکانها و سیستم های  مختلف ومطالعه  اثرات آن بر افراد، سیستم ها و محیط زیست دارد. کنترل فنی منابع ایجاد و نوسان نور ، تغییر و تحول در کنترل مسیر انتشار نور ، کنترل و کاهش اثرات مخرب آن ،کنترل  کمی و یا کیفی تقویت منابع نورمحیطی و موضعی از دیگر کاربردهای آن  در صنایع بزرگ و حساس لجستیکی و در ابعاد کوچکتر در ، بیمارستانها، آزمایشگاه ها هستند. از این جهت تولید کنندگان در بخش صنعت و مدیران در بخش ارائه خدمات خود را ملزم به در نظر گرفتن  ابزارها و دستگاه هایی برا ی اندازه گیری های فوق می دانند.لذا با بهره وری از تکنولوژی سنجش ابزارهای دقیق، یکی از ابزارهای حرفه ای و مفید در اندازه گیری ارتعاشات صوتی با دقت بالا و سرعت های متنوع و مورد استفاده صنایع مختلف توسط کارشناسان مجرب شرکت LUTRON به بازار عرضه شد. تولید کنندگان این دستگاه با رعایت کلیه ملزومات مورد نظرموفق به دریافت مجوزهای معتبر مختلف ،مانند ISO 9001،CE ( مجوز ایمنی ساخت وبهره وری اتحادیه اروپا) ، IEC 1010 ( مجوز ساخت و ایمنی صنایع الکترونیک بین المللی ) و UKAS( مجوزمعتبربین المللی در مدیریت کیفیت) و )   CIEمجوزکمیسیون بین المللی استاندارد سنجش نور و رنگ )گردیدند.


مشخصات فیزیکی دستگاه نورسنج  پراب مجزای 20000 لوکس لترون مدل LUTRON YK-10LX :
اندازه ظاهری دستگاه متناسب با استفاده متعارف آن توسط افراد معمولی و حتی با استفاده از یک دست است.دکمه های روی پنل جلویی دستگاه به شکلی طراحی شده اند تا هر دکمه حداکثر ارگونومی مناسب و  کارایی را داشته و انجام عملیات متفتاوت براحتی صورت بگیرد. و وزن دستگاه مذکور280 گرم و ابعاد دستگاه  200x68x30 میلی متر و ابعاد سنسور پراب آن 82x55x7 میلی متر است. اندازه صفحه نمایشگر آن متناسب با نمایش ارقام محاسباتی بزرگ در حدود  21.5 میلی متر  بوده و امکان نمایش مشخص و واضح ارقام را حتی در نور محیطی زیاد فراهم کرده است.مصرف بهینه انرژی در این دستگاه با یک باتری 9 ولتی DC با مشخصات  006P MN1604 (PP3)  آلکالین بادوام تامین شده است.میزان مصرف انرژی دستگاه هم درحدود 3 میلی آمپر است. این دستگاه افت انرژی باتری را نشان داده و  این امکان برای کاربران مهیا شده است تا واحدهای اندازه گیری را در فوت، کاندل و لوکس با استفاده از دکمه "0" انجام دهند. دستگاه در مواجه با بار اضافی نمایش نمادین “1” را خواهد داشت. دستگاه مذکور در برابر رطوبت مقاومت بالا دارد.شرایط مطلوب عملکرد این دستگاه در رطوبت تا کمتر از 80 RH % ودمای صفرتا پنجاه درجه سانتی گراد ( 32 تا 122 درجه فارنهایت) است.


مشخصات الکتریکی دستگاه نورسنج  پراب مجزای 20000 لوکس لترون مدل LUTRON YK-10LX در دمای)  (23 ± 5°C :
این دستگاه اندازه گیری نور را در دو دامنه (رنج) یک و دو انجام می دهد. در اولین رنج اندازه گیری در دامنه بین 0 تا 1.999 لوکس با رزولوشن 1 و دردومین رنج در دامنه  بین 2000 تا 19990 لوکس با رزولوشن 10 لوکس و با دقت اندازه گیری فوق  ( 5%+4d) ± انجام می دهد.
نکته قابل توجه این مورد است که دستگاه YK- 10LX  عملکرد مشابه دستگاه YK-10FC داشته با این تفاوت که مقیاس اندازه گیری دستگاه مذکور فوت- کاندال است.


پک استاندارد و جانبی دستگاه نورسنج  پراب مجزای 20000 لوکس لترون مدل LUTRON YK-10LX :
لوازمات جانبی ارائه شده به همراه دستگاه فوق یک کتاب راهنمای استفاده از دستگاه به زبان انگلیسی و یک سنسور پراب  است. شرکت لترون معمولا لوازمات دیگری را نیز به خریداران ارائه میکند که در صورت  تمایل با پرداخت هزینه آنها قابل عرضه خواهند بود و شامل یک عدد کیف حمل ونقل به همراه یک کیسه محافظ برای دستگاه با مشخصات CA-05A  خواهد بود .

بازگشت

مشخصات فنی برای این محصول ثبت نشده

بازگشت
بازگشت