پرواز ایران

با بلیط هواپیما سیستمی و چارتر شهر های مختلف و روش های خرید ارزان بلیط هواپیما آشنا شوید.

جاذبه های گردشگری برتر بانکوک

بانکوک همه چیزهایی است که شما از پایتخت تایلند انتظار دارید: پر سر و صدا ، شلوغ ، رنگارنگ ، هیجان انگیز ، عصبانی و ایجاد لبخند است. معابد ، اماکن باستانی و سایر جاذبه هایی که باید از آنها بازدید کنید ، همچنین مراکز خرید مدرن وجود دارد که دارای فضایی کیتچی و در عین حال پربازدید است. بانکوک می تواند قریب به اتفاق باشد ، اما همچنین یک شهر جذاب است که نشان دهنده تنش آسیای جنوب شرقی بین کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه است.

بانکوک همچنین به عنوان دروازه بسیاری از مناطق دیگر تایلند خدمت می کند. از اینجا ، می توانید یک پرواز کوتاه به پوکت ، چیانگ مای ، کوه ساموئی و سایر مقصد محبوب را هاپ کنید. همچنین می توانید با پول کمی در یک اتوبوس سوار قطار یا هاپ شوید و از گنجینه های ملی مانند آیوتایا ، لپبوری و بسیاری از سنگهای دیگر در سراسر کشور دیدن کنید. با لیست ما از بهترین جاذبه های بانکوک ، بهترین کارهایی را که در این شهر شلوغ انجام دهید ، کشف کنید.

1. کاخ بزرگ

f:id:blithavapeyma:20200825212139j:plain

کاخ بزرگ

اگر فقط از یک جاذبه مهم گردشگری تاریخی در بانکوک دیدن می کنید ، باید یکی از این موارد باشد. این مجموعه سلطنتی تا به نام خود زندگی می کند ، با ساختارهای دیدنی و جذاب که فاسد ترین پادشاهان مدرن را شرم آور می کند. همچنین خانه وات Phra Kaeo است ، که بودا Jade (یا زمرد) را در خود جای داده است.

این کاخ بزرگ که در سال 1782 ساخته شد ، نسل ها اقامتگاه سلطنتی بود و هنوز هم برای مراسم مهم و سران دولت های اسکان داده شده مورد استفاده قرار می گیرد. هنگام بازدید از کاخ بزرگ ، به طور متوسط ​​لباس بپوشید ، که در اصل به معنای پوشاندن بازوها و پاهای شما و جلوگیری از هرگونه لباس شلوغ است.

برای جلوگیری از هرگونه مشکلی و استفاده بیشتر از بازدید خود ، تور قصر بزرگ و وات Phra Kaew را انجام دهید. این یک تور گشت و گذار نیم روزه ، صبح یا بعد از ظهر ، با وانت از هتل شما و یک راهنمای محلی است تا آنچه را که می بینید در متن قرار بگیرد. بدون راهنما ، به راحتی می توانید ویژگی های مهم را از دست دهید یا کاملاً ارتباط آنچه می بینید را نمی فهمید ، و وانت هتل تمام تجربه را بسیار ساده تر می کند.

2. Wat Pho

f:id:blithavapeyma:20200825212226j:plain

Wat Pho

وات Pho که بلافاصله در جنوب منطقه گراند قصر واقع شده است ، علاوه بر این که پاهای شما برای پیاده روی بیشتر می شود ، می تواند علاوه بر تور عالی در کاخ شما. این معبد توسط پادشاه راما اول ساخته شده است و قدیمی ترین شهر بانکوک است. مدت هاست که به عنوان یک مکان شفابخشی در نظر گرفته شده است ، و قرن ها پیش به دلیل داروسازی و به عنوان اولین "دانشگاه" تایلند معروف شده بود - که توسط پادشاه راما سوم تأسیس شده است. می توانید در دانشکده پزشکی سنتی در محل ، ماساژ تایلندی یا پا را دریافت کنید ، اما قیمت ها به طور قابل توجهی بالاتر از آنچه در مجالس ماساژ در نقاط دیگر شهر پیدا خواهید کرد ، است.

امروز وات Pho بیشتر به معبد خلوت بودا مشهور است ، جایی که مجسمه ای بسیار بزرگ (45 متر طول و 15 متر ارتفاع) پیدا خواهید کرد ، نمی توان آن را به طور کامل مشاهده کرد بلکه فقط در بخش هایی از آن استقبال می شود. کف پا ، که با تعداد زیادی از سنگ های قیمتی پوشیده شده است ، بسیار زیبا هستند. همچنین به دنبال گوشواره های بلند که نشان دهنده تولد نجیب است ، و پیکربندی جوانه نیلوفر دستی از آن برای نماد پاکی و زیبایی است.

3. Wat Arun

f:id:blithavapeyma:20200825212315j:plain

Wat Arun

وات آرون چیزی از مجموعه های پیروزمند است و قدمت آن به زمان نبردهای باستانی بین سیام سابق و برمه می رسد. پس از سقوط به برمه ، آیتوتا به آوار و خاکستر فرو رفت ، اما جنرال تاکسین و بقیه بازماندگان عهد کردند که راهپیمایی کنند "تا آفتاب دوباره طلوع کند" و برای ساختن معبدی در اینجا. وات آرون ، معبد سپیده دم ، آن معبد بود. اینجاست که بعداً پادشاه جدید کاخ سلطنتی خود و یک نمازخانه خصوصی را بنا کرد.

اگر درست قبل از غروب آفتاب به بالای لنگه صعود کنید ، از غروب آفتاب بر فراز رودخانه چائو پرایا ، منظره ای فراموش نشدنی به شما پاداش می دهد. حتی اگر قصد انجام صعود را ندارید ، غروب آفتاب واقعاً زمان است که با تمام شکوه خود در این مکان بگذرید.

4. معبد بودای طلایی

f:id:blithavapeyma:20200825212357j:plain

Wat Traimit

خوش شانس (یا فقدان آن) این جذابیت را خاص می کند. در طول دهه 50 ، شرکت آسیای شرقی زمین اطراف معبد را خریداری کرد. شرط فروش حذف مجسمه گچ بودا بود ، اما این مجسمه برای جرثقیل مورد استفاده خیلی سنگین بود. کابل از هم جدا شد و شکل آن پایین آمد ، که یک شبه در آنجا سقوط کرد. این اتفاق در فصل باران بود و وقتی صبح روز بعد برخی راهبان از آنجا می گذرند ، متوجه درخشش طلایی در گچ می شدند. این پوشش از بین برده شد و یک گودال 3.5 متری بودا را از 5.5 تن طلای جامد نشان داد.

تمام تلاش ها برای ردیابی منشأ این مجسمه بی ارزش تاکنون ناکام بوده است ، اما فرض بر این است که از دوره سوخوتای تاریخ گرفته شده است ، هنگامی که مهاجمان مزاحم کشور و گنج های آن را تهدید می کردند و پنهان کردن چهره های ارزشمند بودا در زیر پوشش گچ هیچ کس نمی داند که چگونه به بانکوک رسید ، اما در اینجا ایستاده است ، برای تحسین بازدید کنندگان از سراسر جهان در دسترس است.

5. موزه ملی و کاخ Wang Na

f:id:blithavapeyma:20200825212456j:plain

National Museum

گاومیشهای تاریخ می خواهند حداقل نیمی از روزهای گشت و گذار را به موزه ملی اختصاص دهند. تا اواسط دهه 1970 ، این تنها موزه تایلند بود ، که توضیح می دهد که چرا مجموعه آن بسیار بزرگ و متنوع است. خوشبختانه ، تقریباً در هر نمایشگاه به زبان های تایلندی و انگلیسی برچسب گذاری شده است و تورهایی با راهنمای نیز به زبان انگلیسی ارائه می شود ، بنابراین هیچ یک از تاریخ های باستانی و معاصر جذاب این کشور را از دست نخواهید داد.

کاخ Wang Na ، پادشاه راما اول ، واقع در محدوده موزه ، در واقع همانطور که بود ، باقی می ماند و به عنوان یک نمایشنامه از تاریخ تایلند ایستاده است. بازدید کنندگان می توانند آثار باستانی رجالی ، مذهبی و تشریفاتی ، سرامیک ، بازی ، اسلحه ، آلات موسیقی و تاج و تخت ویسروای و همچنین مجموعه ای چشمگیر از چهره های بودا را مشاهده کنند که مطابق با دوره تنظیم شده است.

منبع: https://www.planetware.com/tourist-attractions-/bangkok-tha-bk-b.htm