rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

افرادی که در کارگاه های تولید یا ساختمان ها در حال کار هستند با خطرات زیادی مواجه هستند به همین دلیل انتخاب یک کفش کار مناسب برای آن ها نکته بسیار مهمی است. اما شاید هر کارفرمایی نکاتی که در هنگام انتخاب و خرید کفش کار از فروشگاه های معتبر فروش عمده کفش کار را نداند.

یکی از مهم ترین وسایل برای افرادی که در محیط های کارگاهی کار می کنند کفش کار می باشد. معمولا کارگاه ها برای کارگران خود به فروشگاه های فروش عمده کفش کار مراجعه کرده و اقدام به خرید کفش کار برای کارگران خود می کنند.

پس با یونکس در این مقاله همراه باشید تا شما را با نکاتی که در هنگام خرید یک کفش کار با کیفیت باید در نظر داشته باشید آشنا کنیم.

فروش عمده کفش کار

نکاتی که باید در یک کفش کار خوب رعایت شود

افرادی که در تمام روز در یک محیط صنعتی مشغول به کار هستند نیازمند یک کفش کار خوب و با کیفیت می باشند. به دلیل اینکه این افراد در تمام روز در کارگاه مشغول به حرکت و فعالیت هستند. همه شما می دانید که گام برداشتن در محیط های کارگاهی تفاوت بسیاری با محیط های عادی دارد.

با توجه به همین نکته کفش های کار بسیار متفاوت تر از کفش های عادی پیاده روی است. پس هنگام انتخاب یک کفش کار معیار هایی وجود دارد که باید آنها را در نظر گرفت. اما متاسفانه کفش های کار کمی هستند که متناسب با شغل فرد و محیط کاری وی طراحی و ساخته شده باشند.

کارفرما در هنگام خرید کفش کار از فروشگاه های فروش عمده کفش کار الزامات شغل خود و محیطی که کارگرانش در آن مشغول به کار هستند را در نظر بگیرد و سپس اقدام به خرید کفش کار برای آن ها کند.

از دیگر ویژگی هایی که کارفرما در هنگام خرید کفش کار باید به آن وجه کند:

  • اندازه کفش

  • رویه کفش

  • پنجه و پاشنه کفش

  • پشتی و کفی کفش

  • زیره کفش

  • راحتی کفش

  • جنس و سبک بودن کفش

برای هر شغلی چه کفش کاری مناسب است

همانطور که پیشتر به آن اشاره کردیم برای خرید کفش کار باید به نوع شغل و محیطی که در آن مشغول به کار است توجه ویژه ای کرد. ایمنی و امنیت کفش کار بسیار مهم است یک کفش کار ایمن باید بتواند یک فولاد 20 کیلوگرمی را از فاصله 1 متری روی آن می افتد را تحمل کند و همچنین بتواند 200 ژول انرژی جنبشی را تحمل کند.

علاوه بر امن بودن کفش ایمنی باید راحت باشد چون کارگران مدت زمان زیادی در طول روز کفش به پا دارند و کفش باید بتواند پای فرد را در برابر آب و دما محافظت کند. همچنین باید از پاشه آن انعطاف پذیر باشد و جذب ضربه پاشنه پا در آن ضروری باشد.

فروش عمده کفش کار در یونکس

جمع بندی

با توجه به نکات ذکر شده متوجه شدیم که کفش کار بسیار مهم است. به همین دلیل برای خرید کفش کار باید به فروشگاه های معتبری مانند یونکس که در فروش عمده کفش کار با کیفیت معتبر هستند مراجعه کنید و با خیال راحت اقدام به خرید کفش کار مورد نظر خود کنید.

 

نظرات (۱)

مرسی از مطلب کاملتون من دنبال خرید عمده کفش کار بودم این مطلب خیلی بهم کمک کرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی