Search
Close this search box.

فروش منبع کویل دار افقی + توضیح جامع مشخصات محصول و راهنمای خرید محصول

منبع کویل دار افقی از جمله تجهیزاتی است که به وفور در موتورخانه ها و سیستم های حرارت مرکزی مورد استفاده قرار می گیرد. این دسته از تجهیزات وظیفه دارند با استفاده از آب گرم موجود در کویل ها آب مخزن را به طور دائم گرم کنند. تا به این ترتیب آب گرم مورد نیاز ساختمان تامین گردد.

پیش از خرید منبع کویل دار افقی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

منبع کویل دار افقی آب گرم از جمله تجهیزات پرکاربرد در سیستم گرمایش مرکزی ساختمان ها است که وظیفه دارد آب شهری گرم شده را ذخیره کرده و گرمای آن را حفظ کند. به طور کلی این دسته از تجهیزاتی به نوعی مبدل حرارتی به شمار می روند. عمدتا منابع کویل دار از بخش های مختلفی از قبیل لوله های مسی، مخزن استوانه ای شکل، پمپ سیرکولاتور، لوله های ارتباطی و سایر اتصالات جانبی تشکیل شده اند.

در این منابع بخار آب از طریق پمپ سیرکولاتور دردن کویل های حرارتی که غالبا متریال سازنده آن ها فلز مس است، عبور می کند. از آنجا که اطراف کویل های حرارتی را آب فرا گرفته بخار آب، گرمای خود را به آب سرد موجود داده و آن را گرم نگه می دارد. به این ترتیب آب موجود در منبع کویل دار افقی به طور دائمی گرم خواهد ماند.

منبع کویل دار افقی

راهنمای خرید منبع کویل دار افقی

به طور کلی خرید منبع کویل دار افقی مستلزم دانش کافی نسبت به آن ها و نیز در نظر گرفتن عوامل گوناگونی است که در ادامه به توضیح هر یک خواهیم پرداخت:

تجهیزات ایمنی

به طور کلی وجود تجهیزات ایمنی در این دسته از تجهیزات سبب می شود تا خطرات احتمال کاهش پیدا کند. از جمله این تجهیزات ایمنی می توان به سنسور دما، شیر تخلیه، گیج فشار، شیر اطمینان و … اشاره کرد.

ظرفیت منبع

عمدتا ظرفیت منبع کویل دار افقی به میزان آب مصرفی در شبانه روز بستگی دارد. هر چه میزان آب گرم مصرفی بیشتر باشد باید از منبع بزرگتری استفاده کرد.

وجود شیر یک طرفه

به طور کلی در اکثر منابع کویل دار در مسیر آب شهری، عمدتا شیر یک طرفه قرار داده می شود. این شیر از بازگشت آب گرم به خطوط آب شهری و نیز کاهش بازدهی منبع جلوگیری می کند.

قیمت منبع کویل دار افقی

عمدتا قیمت منبع کویل دار افقی به عوامل گوناگونی مانند ضخامت ورق مورد استفاده، نوسانات بازار ارز، ظرفیت منبع و … بستگی دارد. به همین علت توصیه می شود پیش از خرید حتما از قیمت این تجهیزات آگاهی پیدا کنید.

[xyz-ihs snippet=”categorylist”]

در سایت مرجع و فروشگاهی تأسیسات دات کام، مشخصات فنی و قیمت های تضمین شده  انواع تجهیزات تاسیساتی ، خرید آنلاین تاسیسات با ضمانت نامه اصلی، جهت ایجاد اعتماد، برای شما عزیزان ارائه گردیده است. تا خرید اینترنتی امن و تضمین شده ای داشته باشید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

09123434398