درب کشویی استیل

4.5/5 - (2 امتیاز)

درب یک ساختمان مسکونی و یا تجاری اولین سازه ای است که مهمان یا مشتری شما با آن مواجه می شود و به همین منظور توجه به عناصر زیبایی و از آن مهمتر استحکام درب بایستی برایتان بسیار حائز اهمیت باشد. به همین منظور نیز ما برآن شده ایم تا در ادامه این مطلب از مجموعه استیل کاران استیل نصر توجه شما را به مواردی مهم در خصوص یک کدام از فوق العاده ترین و صد البته کاربردی ترین محصولات استیل؛ یعنی درب کشویی استیل یا همان درب ریلی استیل آشنا نماییم. پس با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

معرفی درب کشویی استیل

همانطور که می دانید درب های استیل به دلیل کیفیت و ساختار ضد سرقت و از آن مهمتر جذابیت های ظاهری خود چند سالی است که حسابی در بازار ایران سروصدا به پا کرده اند و همواره از رونق فروش خوبی نیز برخوردار بوده اند. این مدل از درب ها دارای طرح ها و مدل های مختلفی با رنگ های گوناگون است که می توان از آن ها برای انواع و اقسام مکان های سرپوشیده و بدون سقف استفاده کرد.

اما در کنار همه این ها درب های استیل بطور کلی دارای دو نوع هستند که عبارتند از: درب های کشویی و یا درب های لولایی که البته هر دو مدل نیز دارای شایستگی های خاص خود برای استفاده در جا و مکان مورد نظر شما می باشند. با این حال اما یادتان باشد استفاده از درب های لولایی با در نظر گرفتن فضای کافی در قسمت پشتی و یا جلویی این قبیل از محصولات استیل بیشتر مناسب استفاده در اماکن جادار و نسبتا بزرگ هستند.

این در حالی است که می توان برای اماکن کم جا به سراغ استفاده از درب های کشویی بصورت تک لنگه یا دو لنگه رفت! البته ناگفته نماند که شرط استفاده از این مدل درب ها وجود پهنای کافی دیوار برای رفتن لنگه های درب به داخل آن چه بصورت درونی و چه بصورت بیرونی می باشد.

درب استیل کشویی

درب استیل کشویی

ویژگی این مدل از درب ها

تمام ویژگی های یک محصول استیل باکیفیت را می توان برای این قبیل از درب ها نیز تعریف نمود البته به شرط اینکه درب استیل کشویی مورد نظر شما را یک استیل کار حرفه ای و کاربلد همچون تیم استیل کاران استیل نصر ساخته و پرداخته باشد! در این صورت دیگر با خیالی راحت از کیفیت درب استیل خوب می توانید به سراغ نصب و استفاده صحیح و درست از آن بروید.

بد نیست بدانید در صورت خرابی و ایجاد مشکل برای حرکت درب استیل خود نیز اصلا جای وجود ندارد؛ زیرا استیل نصر تمامی محصولات تولیدی خود را با ضمانت نامه کتبی بفروش می رساند.

ویژگی درب استیل کشویی استیل نصر:

  • امکان طراحی های معمولی و سفارشی درب
  • قابلیت استفاده از متریال های ترکیبی همچون: چوب، شیشه و فلز در کنار استیل
  • امکان تولید درب کشویی در اندازه مناسب ورودی ساختمان شما
  • قابلیت نصب انواع مختلفی از سیستم های امنیتی و ضد سرقتی
  • امکان نصب تمامی اکسسوری های موجود در بازار بر روی این قبیل از درب ها
  • امکان نصب تمامی یراق آلات مرغوب موجود در بازار بر روی این قبیل از درب ها

می باشد.