ایده اتاق خواب
طراحی و دکوراسیون یک اتاق خواب ایده آل نیازمند رعایت نکات و ترفندهای مهمی است که شاید کمتر کسی از آن ها مطلع باشد، این نکات را در ادامه ملاحظه کنید.

ایده ها و نکات مهم طراحی اتاق خواب

اتاق خواب یکی از بخش های مهم منزل است که باید به دکوراسیون آن اهمیت ویژه ای داد، طراحی یک اتاق خواب ایده آل و مناسب خیلی هم ساده نیست بلکه نکات، اصول و قوانین خاص خودش را دارد. در انتخاب رنگ، سبک چیدمان، نورپردازی، تزیینات و... باید نکاتی را رعایت کنید که در این بخش از نمناک شما را با این نکات آشنا میکنیم.

ایده اتاق خواب

ایده های جدید برای طراحی اتاق خواب

- تناسب بین اندازه اتاق خواب و سایز سرویس خواب بسیار نکته مهمی است که برخی از افراد به آن توجه نمیکنند، اگر اتاق خواب کوچکی دارید سرویس خواب بزرگ انتخاب نکنید اما اگر اتاق خواب تان بزرگ است در انتخاب سرویس خواب آزاد هستید.

- شاید از نظر شما بهترین رنگ برای اتاق خواب همان رنگ مورد علاقه تان باشد اما باید بگوییم سخت در اشتباهید زیرا رنگ ها در روحیه و احساسات بسیار تاثیرگذار اند و رنگی که برای اتاق خواب تان انتخاب میکنید در واقع مهمترین تصمیمی است که برای دکوراسیون آن میگیرید. رنگ های روشنی همچون سفید و صورتی از نظر روانشناسی بسیار برای اتاق خواب مناسب هستند و به نوعی آرامش بخش اند.

رنگ اتاق خواب

بهترین رنگ اتاق خواب از نظر روانشناسی

- با انواع سبک های دکوراسیونی آشنا باشید و یک سبک ایده آل برای دکوراسیون اتاق خواب تان انتخاب کنید مثلا سبک مدرن، کلاسیک، وینتیج، تلفیقی و ... و بر اساس آن سبک اتاق تان را طراحی کنید.

- برای دکوراسیون اتاق خواب یکی از ایده هایی که همه طراحان دکوراسیون آن را پیشنهاد میکنند این است که دیوار پشت تخت خواب را کاغذ دیواری کنید آن هم کاغذ دیواری هایی با طرح های شلوغ.

نکات طراحی اتاق خواب

انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب

- اگر اتاق خواب تان کوچک است و فضا بسیار محدود است یکی از ایده های بسیار کمک کننده این است که از کمد و قفسه های توکار استفاده کنید.

- برای نورپردازی اتاق خواب ایده های مدرن و فوق العاده زیبایی وجود دارد که نقش مهمی در رسیدن شما به آرامش ایفا میکنند، هرگز نورپردازی اتاق خواب را دست کم نگیرید زیرا اتاق خواب بدون نورپردازی اصلا ایده آل نیست.

تزیین اتاق خواب

نورپردازی شیک اتاق خواب

نکات مفید و ایده های جدید برای طراحی اتاق خواب + عکس

3.7223
این مطلب مفید بود ؟16459
منبع : بخش دنیای مد نمناک /ح
وبگردی